Zobacz wątek - yamaha r6 po wypadku

Reklama

NAS Analytics TAG

yamaha r6 po wypadku

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

yamaha r6 po wypadku

Postprzez vidmo002 » 18/8/2013, 18:51

Posiadam Yamahę r6 z 2010r po wypadku. Motocykl ma uszkodzony przód: poszła czacha, lampa, plastiki, stelaż od licznika i lusterek, ale lagi są proste, główka ramy w porządku. Jednak gdy trzymam ster prosto, to koło jest skierowane trochę w bok.
Jak się za to zabrać? Rozumiem, że to coś tam na półce się przestawiło?
Proszę o pomoc i wyrozumiałość :D
Pozdrawiam

Jak słabo opisałem to piszcie co chcecie wiedzieć.
vidmo002
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 23/4/2011, 10:59


Postprzez MroziuFSO » 18/8/2013, 19:10

lagi tez musisz dokupić, z pewnością te tez są uszkodzone skoro nawet koło nie jest prosto ;)
MroziuFSO
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 16/7/2013, 12:43
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Maniek600 » 18/8/2013, 19:36

sprawa prosta, luzujesz wszystkie sruby na polkach, podjezdzasz kolem do jakiejs sciany zeby sie zaprzec i skrecasz kierownicą w tą strone co masz kolo skrecone aby lagi obrocily sie w polkach, jak juz sie ustawilo to skrecasz polki i wsio
Maniek600
Świeżak
 
Posty: 152
Dołączył(a): 25/5/2007, 12:48

Postprzez Vergon » 18/8/2013, 20:58

Precyzyjniej ustawisz jak nie będziesz się zapierać kołem o ścianę tylko łapiesz przednie koło między łydki (stojąc przed motocyklem) rękami za kierownicę i ustawiasz je tak jak się to robiło z rowerem. Śruby luzuj stopniowo do momentu aż będziesz mógł wykonać korektę a nie od razu wszystkie na pełen luz.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez suhy-19 » 19/8/2013, 08:38

A jestes pewien ze lagi sa proste? Ja na twoim miejscu dalbym je do sprawdzenia
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Postprzez vidmo002 » 19/8/2013, 21:27

Nie no wydają się prościutkie. Jedynie problem jest taki, że lewy się poci :( Przy bujaniu zostaje płyn na tym chromie. Samemu się z tym bawić czy za dużo zachodu? Jakby to wyglądało mniej więcej, bo w sumie nie orientuję się co do lagów.

nie ma formy up :evil: przeczytaj regulamin

senekkorzenna
vidmo002
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 23/4/2011, 10:59

Postprzez Maniek600 » 20/8/2013, 18:59

a co chcesz jeszcze wiedziec?? bo masz napisane jak ustawic lagi i nie ma w tym nic trudnego....wymiana uszczelniaczy troche wiecej roboty, sporo manuali masz na googlach, z obrazkami, wystarczy poszukac. Jak masz troche oleju w glowie to wszystko jest do zrobienia.
Maniek600
Świeżak
 
Posty: 152
Dołączył(a): 25/5/2007, 12:48

Postprzez Vergon » 20/8/2013, 19:48

Jeżeli nawet masz do wymiany tylko uszczelniacze (bo pojedynczo się nie wymienia) to tak czy inaczej lagi są do wyciągnięcia.
Jak będziesz miał rozebrane lagi to przyłóż jedną goleń do drugiej, obracaj je wokół ich osi cały czas trzymając złączone i obserwuj czy w jakimś ułożeniu nie powstaje choćby mała szczelina między nimi. Jak powstaje to masz krzywe lagi.

Jak nie czujesz się na siłach, żeby zrobić to samemu (a skoro pytasz o takie rzeczy to pewnie nie) to oddaj to komuś kto to ogarnia, bo wystarczy, że uszkodzisz sobie nowe uszczelniacze przy wbijaniu i Ci się odechce.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez RUTRA.RD » 21/8/2013, 10:40

ja bym te lagi do sprawdzenia i prostowania wyslal nie jest to drogie a bedziesz mial pewnosc
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez piotr_motoland » 22/8/2013, 07:48

Wysoki koszt naprawy,same części pochłoną duzo kasy,lag się nie prostuje.
piotr_motoland
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 26/7/2011, 07:19
Lokalizacja: polska

Postprzez stareRadio » 22/8/2013, 09:58

no tak ....za 200-250 (wysłanie,sprawdzenie) to kupisz lagi :lol:
stareRadio
Świeżak
 
Posty: 443
Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
Lokalizacja: Dębica

Postprzez RUTRA.RD » 22/8/2013, 10:11

się nie prostuje a prostują i to dość skutecznie
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez piotr_motoland » 23/8/2013, 06:48

Jak kiedyś w niemczech bedziesz mial stłuczkę bo ci się lagi prostowane zlożyły,to powiedz to niemieckiemu rzeczoznawcy,ani grosza nie dostaniesz i jeszcze bedziesz mial problemy.
piotr_motoland
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 26/7/2011, 07:19
Lokalizacja: polska

Postprzez RUTRA.RD » 23/8/2013, 07:35

lo Jezu czy my tu mówimy o lagach wygiętych o 45 stopni wiadomo ze takich się nie robi mówię o lekkich skrzywieniach. zresztą wiadomo co po Pl jeździ :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości




na gr