yamaha r6 po wypadku
Posty: 14
• Strona 1 z 1
yamaha r6 po wypadku
Posiadam Yamahę r6 z 2010r po wypadku. Motocykl ma uszkodzony przód: poszła czacha, lampa, plastiki, stelaż od licznika i lusterek, ale lagi są proste, główka ramy w porządku. Jednak gdy trzymam ster prosto, to koło jest skierowane trochę w bok.
Jak się za to zabrać? Rozumiem, że to coś tam na półce się przestawiło?
Proszę o pomoc i wyrozumiałość
Pozdrawiam
Jak słabo opisałem to piszcie co chcecie wiedzieć.
Jak się za to zabrać? Rozumiem, że to coś tam na półce się przestawiło?
Proszę o pomoc i wyrozumiałość
Pozdrawiam
Jak słabo opisałem to piszcie co chcecie wiedzieć.
- vidmo002
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 23/4/2011, 10:59
sprawa prosta, luzujesz wszystkie sruby na polkach, podjezdzasz kolem do jakiejs sciany zeby sie zaprzec i skrecasz kierownicÄ… w tÄ… strone co masz kolo skrecone aby lagi obrocily sie w polkach, jak juz sie ustawilo to skrecasz polki i wsio
- Maniek600
- Świeżak
- Posty: 153
- Dołączył(a): 25/5/2007, 12:48
Precyzyjniej ustawisz jak nie będziesz się zapierać kołem o ścianę tylko łapiesz przednie koło między łydki (stojąc przed motocyklem) rękami za kierownicę i ustawiasz je tak jak się to robiło z rowerem. Śruby luzuj stopniowo do momentu aż będziesz mógł wykonać korektę a nie od razu wszystkie na pełen luz.
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
Nie no wydają się prościutkie. Jedynie problem jest taki, że lewy się poci Przy bujaniu zostaje płyn na tym chromie. Samemu się z tym bawić czy za dużo zachodu? Jakby to wyglądało mniej więcej, bo w sumie nie orientuję się co do lagów.
nie ma formy up przeczytaj regulamin
senekkorzenna
nie ma formy up przeczytaj regulamin
senekkorzenna
- vidmo002
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 23/4/2011, 10:59
a co chcesz jeszcze wiedziec?? bo masz napisane jak ustawic lagi i nie ma w tym nic trudnego....wymiana uszczelniaczy troche wiecej roboty, sporo manuali masz na googlach, z obrazkami, wystarczy poszukac. Jak masz troche oleju w glowie to wszystko jest do zrobienia.
- Maniek600
- Świeżak
- Posty: 153
- Dołączył(a): 25/5/2007, 12:48
Jeżeli nawet masz do wymiany tylko uszczelniacze (bo pojedynczo się nie wymienia) to tak czy inaczej lagi są do wyciągnięcia.
Jak będziesz miał rozebrane lagi to przyłóż jedną goleń do drugiej, obracaj je wokół ich osi cały czas trzymając złączone i obserwuj czy w jakimś ułożeniu nie powstaje choćby mała szczelina między nimi. Jak powstaje to masz krzywe lagi.
Jak nie czujesz się na siłach, żeby zrobić to samemu (a skoro pytasz o takie rzeczy to pewnie nie) to oddaj to komuś kto to ogarnia, bo wystarczy, że uszkodzisz sobie nowe uszczelniacze przy wbijaniu i Ci się odechce.
Jak będziesz miał rozebrane lagi to przyłóż jedną goleń do drugiej, obracaj je wokół ich osi cały czas trzymając złączone i obserwuj czy w jakimś ułożeniu nie powstaje choćby mała szczelina między nimi. Jak powstaje to masz krzywe lagi.
Jak nie czujesz się na siłach, żeby zrobić to samemu (a skoro pytasz o takie rzeczy to pewnie nie) to oddaj to komuś kto to ogarnia, bo wystarczy, że uszkodzisz sobie nowe uszczelniacze przy wbijaniu i Ci się odechce.
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
- piotr_motoland
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 26/7/2011, 07:19
- Lokalizacja: polska
- stareRadio
- Świeżak
- Posty: 443
- Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
- Lokalizacja: Dębica
Jak kiedyś w niemczech bedziesz mial stłuczkę bo ci się lagi prostowane zlożyły,to powiedz to niemieckiemu rzeczoznawcy,ani grosza nie dostaniesz i jeszcze bedziesz mial problemy.
- piotr_motoland
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 26/7/2011, 07:19
- Lokalizacja: polska
lo Jezu czy my tu mówimy o lagach wygiętych o 45 stopni wiadomo ze takich się nie robi mówię o lekkich skrzywieniach. zresztą wiadomo co po Pl jeździ
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości