Zobacz wątek - cross,enduro 4000-6500
NAS Analytics TAG

cross,enduro 4000-6500

Enduro, Cross
_________

cross,enduro 4000-6500

Postprzez brytek » 18/8/2013, 17:54

Witam.
Chciałbym sprawić sobie pierwszy motocykl.Nie mam doświadczenia w jeździe na motocyklu nie licząc starej WSK i przejażdżki Husqvarną 250 cross z 1987r. ,motocykl używany by był do jazdy w terenie lekkim ,a w miarę z doskonaleniem umiejętności w terenie ciężkim i na torze motocrossowym,z uwagi na garaż w centrum miasta dobrze by było gdyby miał homologację do jazdy po drogach.Kwota jaką posiadam to 4000-6500 zł.
Co myślicie w ogóle o Husqvarnie bo z tego co się oriętuje to jest tańszą alternatywą w porównaniu z japońskimi markami ( nie wiem tylko jak bywa z częściami i awaryjnością).
Zależy mi na możliwie niskich kosztach eksploatacji i tanich częściach i to by było głównym kryterium w wyborze.
Mój wzrost to 180 cm i 83 kg wagi.Myślałem o mocy w granicach 30KM, żeby pojeździć nim przez kilka sezonów.
Doradźcie coś sensownego proszę.
brytek
Świeżak

Postprzez skidmarks » 18/8/2013, 18:35

DR 350. Bedzie ciekawe na tor motocrosowy sie nie nada no chyba że przejechać się na zasadzie "pokonać" to tak. W takim do wszystkiego to linia modelowa EXC w KTM pozwoli na to. Tyle że pienądze musiały by być.

Koszt utrzymania hard enduro jest spory wiec łatwo kupić "skarbonkę" Na ogól ludzie kupują już zajechanego pobawią się, zobaczą ile PLN trzeba do porobienia i żegnają się. Koszt doprowadzenia szrota do stanu konkretnego to ok. 4tys niekiedy.
Yamaha YZF 1000
skidmarks
Stały bywalec

Postprzez henio12323 » 18/8/2013, 19:47

nie pchaj sie w starą husqvarne, chyba że jakis 2T typu WR/WRE. reszte skidmarks powiedział.
masz 3 rodzaje moto,
crossówki - tylko na tor crossowy bez homologacji
soft enduro - za ta kase w sumie najlepsze technicznie sztuki trafisz, ale motocykle są słabsze, cięzsze, sporo tansze w zakupie i w utrzymaniu od....