Kawasaki kx 450
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kawasaki kx 450
Witam
Na przyszły sezon kupuje KTM'a exc 250 po uzgodnieniu z wami
. Okazało się jeszcze że mam możliwość kupna drogiego motocykla wyczynowego najlepiej full crossa. Będzie używany na torze oraz czasami na jakieś wypady do lasu. Najbardziej skłaniałbym się do kawasaki kx 450, słyszałem że wśród crossówek o pojemności 450 kx cechuje się najmniejszymi kosztami eksploatacji. Powiedzcie mi co wiecie o tym motocyklu. Czy rzeczywiście utrzymanie nie jest takie drogie ? Co jaki czas wymiana tłoka, zaworów itd.
P.S. Jeśli nie polecacie tego motocykla zaproponujcie jakiegoś innego fulla o pojemności 450
Z góry dzięki
Na przyszły sezon kupuje KTM'a exc 250 po uzgodnieniu z wami

P.S. Jeśli nie polecacie tego motocykla zaproponujcie jakiegoś innego fulla o pojemności 450

Z góry dzięki

- endhee1258
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 26/5/2013, 17:12
- Lokalizacja: Ostrowiec Åšw.
1) crossówki wszystkie są podobne w utrzymaniu, czy kxf, czy crf.. czy ktm
2) nie jest drogie, to pojęcie względne dla kogos kto serwisuję starego 4T, nowszy kxf moze i jest tanszy bo kosztuje nie 3 tysie rocznie tylko 2500 zł. ale i tak trzeba sporo $$ dać zeby solidnie utrzymac. co jaki czas- za duzo był o otym żeby znów pisać
3) najważniejsza sprawa według mnie, piszesz o motocyklu głownie na tor, i czasem na lasy, moim zdaniem odpusc sobie 450tke, te sprzęt będzie za mocny, mój znajomy zawodnik, ( żebyś zobaczył jak jeździ to byś sie poczuł bardzo mały przy nim
uwierz, moge dać namiary to sobie zobaczysz co wyprawia. przesiadł sie na 450tke, z 250tki w 4T. i jeździ wolniej, mimo że maszyna mocniejsza, to jest za mocna, tam gdzie 250tka wchodził na pełbym gazie, w 450tce musi uważnie go dozować, jest po prostu wolniejszy i szybciej, duzo szybciej maszyna go męczy. a chłopak ma doswiadczenia juz troche. wiec Ty rzucając sie na tak głęboką wode, albo będzie baaardzo lamił, albo nawet mógł niszczyć sprzet bo pyrkanie nie jest zdrowe. kup 250tke i opanuj ją jak trzeba, potem za kilka lat mysl ewentualnie o zmianie, choc jak troche wyjeździsz to sam dojdziesz w koncu do wniosku że 450tki nie są dla zwykłych ludzi 
2) nie jest drogie, to pojęcie względne dla kogos kto serwisuję starego 4T, nowszy kxf moze i jest tanszy bo kosztuje nie 3 tysie rocznie tylko 2500 zł. ale i tak trzeba sporo $$ dać zeby solidnie utrzymac. co jaki czas- za duzo był o otym żeby znów pisać
3) najważniejsza sprawa według mnie, piszesz o motocyklu głownie na tor, i czasem na lasy, moim zdaniem odpusc sobie 450tke, te sprzęt będzie za mocny, mój znajomy zawodnik, ( żebyś zobaczył jak jeździ to byś sie poczuł bardzo mały przy nim


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- endhee1258
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 26/5/2013, 17:12
- Lokalizacja: Ostrowiec Åšw.
na tor każda 250tka super się sprawdza, moc jest idealna, zawiesznie wszystko super dograne. w lesie - takich moto sie nie używa, kazda crossówka ma za twarde zawieszenie, zbyt agresywny silnik itp. ale co jakis czas przejechac sie spoko można. koszta podobne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dzięki za odpowiedźi jeszcze przemyśle sprawę i chyba będę się skłaniał jednak do 4-suwowej 450
Jeszcze raz dzięki, temat do zamknięcia.

Jeszcze raz dzięki, temat do zamknięcia.
- endhee1258
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 26/5/2013, 17:12
- Lokalizacja: Ostrowiec Åšw.
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości