[Aktualności] Zmiany w regulaminie WSBK - podklasa...
Posty: 9
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Zmiany w regulaminie WSBK - podklasa...
Dyskusja na temat: Zmiany w regulaminie WSBK - podklasa EVO potwierdzona
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Zmiany w regulaminie WSBK - podklasa EVO potwierdzona
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Zmiany w regulaminie WSBK - podklasa EVO potwierdzona
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Obawiam się że jeżeli Dorna ograniczy ilość innowacyjnych technologii to sprawi że producentom nie będzie się opłacało startować w tej klasie. Np. Aprilia RSV4 kupiona w salonie ma już tyle elektronicznych bajerów że może się okazać że będzie bardziej zaawansowanym motocyklem niż jej wyścigowy odpowiednik, jestem więc nastawiony sceptycznie.
Według mnie w klasie WSBK powinno być kilku dostawców opon, powinny być jasne przepisy co do pojemności tak jak np. w obecnych Supersportach gdzie za każde 100 cm3 więcej zabiera się jeden cylinder. Z pewnością kilka elementów bazowych powinno w niezmienionej formie pochodzić z motocykli drogowych, jednak spora część z racji na możliwość testowania powinna być dowolna. Celem tej klasy według mnie powinno być testowanie podzespołów do maszyn produkcyjnych i ich promocja.<br><hr>Szabon
Według mnie w klasie WSBK powinno być kilku dostawców opon, powinny być jasne przepisy co do pojemności tak jak np. w obecnych Supersportach gdzie za każde 100 cm3 więcej zabiera się jeden cylinder. Z pewnością kilka elementów bazowych powinno w niezmienionej formie pochodzić z motocykli drogowych, jednak spora część z racji na możliwość testowania powinna być dowolna. Celem tej klasy według mnie powinno być testowanie podzespołów do maszyn produkcyjnych i ich promocja.<br><hr>Szabon
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A jaki to ma związek? Wycofała się fabryka, ale zespoły dalej mogą sobie jeździć na S1000RR. Swego czasu fabryka Ducati sie wycofała, a niefabryczny zespół Althea zrobił mistrza świata.<br><hr>YoshiKomentatorzy napisał(a):No to już znamy powód rezygnacji bmw.<br><hr>x<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Taki że silniki w BMW padają jak muchy<br><hr>motofanKomentatorzy napisał(a):No to już znamy powód rezygnacji bmw.<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):A jaki to ma związek? Wycofała się fabryka, ale zespoły dalej mogą sobie jeździć na S1000RR. Swego czasu fabryka Ducati sie wycofała, a niefabryczny zespół Althea zrobił mistrza świata.<br><hr>Yoshi<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No w Aprili widać nie padają jak muchy skoro zużyli 20 silników w zeszłym sezonie Jak to jest że w Stockach 1000 w BMW nie padają silniki?? Głupoty gadasz człowieku tyle ci powiem czy wypiszesz mi inna herezję? <br><hr>Black-GhostKomentatorzy napisał(a):No to już znamy powód rezygnacji bmw.<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):A jaki to ma związek? Wycofała się fabryka, ale zespoły dalej mogą sobie jeździć na S1000RR. Swego czasu fabryka Ducati sie wycofała, a niefabryczny zespół Althea zrobił mistrza świata.<br><hr>Yoshi<br>Komentatorzy napisał(a):Taki że silniki w BMW padają jak muchy<br><hr>motofan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Moim zdaniem przy zmianie regulaminu i mniejszej ilości dłubania i tuningowania szanse BMW paradoksalnie wzrosną <br><hr>Loki
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pełna zgoda że zespoły mogą sobie zostać i od nich w zdecydowanie większym stopniu będzie zależało osiągnięcie sukcesu, natomiast jeżeli seria straci zainteresowanie fabryk to może się okazać że na rynku będzie jeden nadający się do tego celu motocykl i wszystkie zespoły go wybiorą, a co za tym idzie powtórzy się scenariusz z 2003 roku, gdzie w WSBK jeździły prawie same motocykle marki Ducati. Niestety akcje WSBK bardzo zależą od przepisów jakie panują w Motogp. Przypomnę że gdy wprowadzono motocykle czterosuwowe do królewskiej klasy to wiele zespołów przeniosło się do niej właśnie z mistrzostw świata motocykli produkcyjnych i rok 2003 wyglądał biednie w klasie Superbike. Potem WSBK odzyskiwało swój wizerunek, aby osiągnąć szczyt w 2009 i 2010 roku, gdzie mieliśmy często sytuację że na pierwszych siedmiu miejscach jedzie siedem różnych marek motocykli. Jednak znowu w Motogp wprowadziło CRT, czyli te "półprototypy" i znów wsparcie dla WSBK trochę spadło. Według mnie Motogp powinno pozostać klasą maszyn wyłącznie prototypowych, przepisy jakie panowały w okolicach 2004 roku były doskonałe dla tej serii bo panowała walka oponiarska, było kilka ciekawych silników z różną ilością cylindrów, można było wykorzystywać jednostki seryjne lub prototypowe, dzisiaj niestety jest to wszystko wyrównane, a przez to nudne.<br><hr>SzabonKomentatorzy napisał(a):No to już znamy powód rezygnacji bmw.<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):A jaki to ma związek? Wycofała się fabryka, ale zespoły dalej mogą sobie jeździć na S1000RR. Swego czasu fabryka Ducati sie wycofała, a niefabryczny zespół Althea zrobił mistrza świata.<br><hr>Yoshi<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dobrze prawisz kolego <br><hr>Black-GhostKomentatorzy napisał(a):No to już znamy powód rezygnacji bmw.<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):A jaki to ma związek? Wycofała się fabryka, ale zespoły dalej mogą sobie jeździć na S1000RR. Swego czasu fabryka Ducati sie wycofała, a niefabryczny zespół Althea zrobił mistrza świata.<br><hr>Yoshi<br>Komentatorzy napisał(a):Pełna zgoda że zespoły mogą sobie zostać i od nich w zdecydowanie większym stopniu będzie zależało osiągnięcie sukcesu, natomiast jeżeli seria straci zainteresowanie fabryk to może się okazać że na rynku będzie jeden nadający się do tego celu motocykl i wszystkie zespoły go wybiorą, a co za tym idzie powtórzy się scenariusz z 2003 roku, gdzie w WSBK jeździły prawie same motocykle marki Ducati. Niestety akcje WSBK bardzo zależą od przepisów jakie panują w Motogp. Przypomnę że gdy wprowadzono motocykle czterosuwowe do królewskiej klasy to wiele zespołów przeniosło się do niej właśnie z mistrzostw świata motocykli produkcyjnych i rok 2003 wyglądał biednie w klasie Superbike. Potem WSBK odzyskiwało swój wizerunek, aby osiągnąć szczyt w 2009 i 2010 roku, gdzie mieliśmy często sytuację że na pierwszych siedmiu miejscach jedzie siedem różnych marek motocykli. Jednak znowu w Motogp wprowadziło CRT, czyli te "półprototypy" i znów wsparcie dla WSBK trochę spadło. Według mnie Motogp powinno pozostać klasą maszyn wyłącznie prototypowych, przepisy jakie panowały w okolicach 2004 roku były doskonałe dla tej serii bo panowała walka oponiarska, było kilka ciekawych silników z różną ilością cylindrów, można było wykorzystywać jednostki seryjne lub prototypowe, dzisiaj niestety jest to wszystko wyrównane, a przez to nudne.<br><hr>Szabon<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości