Zobacz wątek - moto do miasta. moje propozycje.

moto do miasta. moje propozycje.

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, rosiboj, lagiboy, Landryss25, kravec, andy7, Boshi, Black-Ghost

moto do miasta. moje propozycje.

Postprzez MilekD » 7/8/2013, 14:50

Witam .
Potrzebuje waszych porad jako ze jestescie bardziej doswiadczeni niz ja.

Nie interesują mnie supersporty tzw szlifiery. Potrzebuje moto zwinnego, wygodnego do codziennego zalatwiania spraw firmowych i dojezdzania do pracy gdyz teraz i w najblizszym czasie miasto w ktorym mieszkam jest mocno rozkopane w centrum. A korki co raz wieksze.
Najlepsza opcja byloby moto nowe gdyz nie mam mozliwosci i czasu tułac sie po warsztatach a pozatym moj region to region scigaczy i wiekszosc uzywanych moto to cbr, zx, gixxer, r6, r1 probowalem znalezc cos innego jak gs cb albo xj i na marne bo stan jest kiepski i najmniej 2 wlascicieli.
Jesli macie jakies opcje inne niz ja to jestem otwarty.

Budżet: do 36tys na salonowe.
kawasaki i suzuki mam w miescie ale nie maja opcji jazd testowych
honda tylko w warszawie najblizsza.

Najbardziej uwage przykuly
er6n 2012/13
z750/800
Na nawet ninja 300 bym nie gardził.

Nie mam mozliwosci objechania maszyn wiec licze na podpowiedzi.
nawet inne marki i modele bede brał pod uwage.

Z góry dzieki!
pozdrawiam.
MilekD
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 25/9/2011, 19:37
Lokalizacja: białystok


Postprzez mbied1 » 7/8/2013, 20:56

polecam Z750/Z800 świetny motocykl, mało pali, bardzo zwrotny i dynamiczny, pozycja bardziej wygodna od ściganta... wydaje mi się, że jak kupisz salonowy er6n lub ninja 300 to po jakimś czasie na bank będzie brakowało mocy
Marcin
mbied1
Świeżak
 
Posty: 120
Dołączył(a): 16/7/2009, 09:26
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Brekekeks » 8/8/2013, 08:01

Zainteresuj się nowymi 500tkami Hondy, małe, względnie lekkie i niewiele palą. Jak daleko masz do Warszawy? Może jednak warto zadzwonić i umówić się na parę jazd próbnych?
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
Brekekeks
Świeżak
 
Posty: 457
Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Harakiri 7 » 8/8/2013, 08:30

Jezeli ma byc do miasta i zwinne to celowal bym w jakies Enduro.
Harakiri 7
Bywalec
 
Posty: 555
Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
Lokalizacja: wies

Postprzez rosiboj » 8/8/2013, 08:32

Bialystok to raczej male miasteczko i jako, ze wydajesz sie mowic z sensem postanowilem zabrac swoj glos. Jesli to ma byc motocykl na jakis czas, nie wiem jak dlugo jezdziles wczesniej i czy zamierzasz jezdzic pozniej, to ja bym polecal tobie skuter. Mowisz, ze potrzebujesz go do zalatwiania spraw firmowych i dojezdzania do pracy na codzien. Skuter jest do tego najlepszy poniewaz:

- Zapewnia najwieksza przestrzen bagazowa, bez kufrow masz mnostwo miejsca pod siedzeniem nawet na dwa kaski wiec podjechac gdzies z czyms laptop, papiery, wrzucasz tam, zsiadasz, wyciagasz, zostawiasz wszystko pod siedzeniem i wchodzisz do firmy jak czlowiek

- Skutery zapewniaja rowniez najlepsza ochrone przed warunkami atmosferycznymi, zwlaszcza gdy pada, nie chlapie ci po butach i nogach a jak masz jakas wieksza szybke z przodu to i nawet na ciebie wiele nie napada

- zaden motocykl nie pali mniej niz skuter, i nie jest zwinniejszy w korku, male wymiary to niewatpliwa zaleta skutera ktory wszedzie sie wcisnie, wszedzie wykreci

- mowiac o spalaniu, skutery 125 spokojnie bez napinania sie jada ponad 100km/h z dwiema doroslymi osobami na pokladzie o wdze lacznej 180Kg wiec nie bedziesz czul sie ograniczony , ze nie jestes na 500 czy czyms wiekszym (sa tez skutery o wiekszych pojemnosciach)

- taki skuter jest tani w zakupie, eksploatacji i spokojnie sie sprzeda pozniej z pocalowaniem w reke kiedy miasto bedzie juz odbudowane, przy czym nie powinienes wiele na nim stracic

- jazda po miescie w systemie twist and go , czyli bez zabawy biegami, sprzeglem itd jest naprawde duzo przyjemniejsza i bardziej relaksujaca niz wahlowanie biegami, wkurzanie sie, ze szarpie bo za wolno jedziemy itd. W skuterach takich problemow niema

Raczej wystrzegaj sie produktow z chin, ja bym pojecal cos z hondy lub piaggio, obydwie firmy maja spora oferte modeli wiec jest z czego wybrac. Nie polecam konkretnego modelu bo sporo sie one roznia wiec sam musisz sobie dobrac ktory sie tobie najbardziej podoba i spelnia oczekiwania. Co do jazd testowych to bardzo dziwne, ja bym zadzwonil do przedstawiciela na Polske i zapytal go dlaczego jego diler w miescie bialystok nie udziela motocykli do jazd testowych, tym bardziej, ze kazdy z nich dostaje takie od producenta po okazyjnej cenie i nawet ma obowiazek miec kilka w ciagu roku.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2210
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez kello » 8/8/2013, 09:31

Możesz spojrzeć sobie również na większe skutery : Yamaha T-Max 500, Piaggio X9 250 albo 500.
kello
Świeżak
 
Posty: 165
Dołączył(a): 26/6/2013, 14:25

Postprzez MilekD » 8/8/2013, 14:38

Mam 180cm i 80kg wagi. Najpierw pocinałem na skuterze chińskim Router xD a potem na Ybr 250. Kupiłem używana od szkoły jazdy za śmieszne pieniądze. Długo sie nie nacieszyłem gdyż kobieta wjechała w niego i 2 samochody zaparkowane na parkingu...
Sam sie zastanawiałem najbardziej nad z800. Chociaż er6n bardziej jakos podchodzi bo miałem okazje przysiąsc sie do niego w salonie Kawy w Białymstoku. Lecz tu sie pojawia pewna rzecz jak sie jeździ na niej..
Jeśli byłby ktoś z Białegostoku kto posiada er6,z800, ninja 300 to chętnie umówię sie na jazde próbną.

Kocham motocykle i niebardzo mnie skutery interesują. Mając do wyboru auto lub manual wole manual. Ale dzieki za propozycje napewno sie rozejze :)

Jesli chodzi o jazdy probne.
Kawa w Białymstoku nie ma żadnego testowego (tłumaczą sie ze trzeba to zarejestrowac, oplacac)
Suzuki ma bodajże Intrudera tylko
Yamaha ma Vmax.
Na pytanie czy można odpalic i po placu z tyłu pare kółek zrobic mowia ze nie mozna xD

I gdzie tu z sensem kupic xD

Zobaczymy jak wyjdzie MT-09 co z tego będzie.
Jesli nie w tym sezonie to na wyprzedaze rocznika bede sie szykował.
MilekD
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 25/9/2011, 19:37
Lokalizacja: białystok

Postprzez Invi » 8/8/2013, 14:50

ER6, Z750 jest sporo mniej przyjazny i możliwe że na początku jazda nim nie będzie zbyt hmm... praktyczna :D No i ER jest węższe.

No dla mnie nie robiłoby to różnicy bo Z jest fajniejszy i mocniejszy :D
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez MilekD » 10/8/2013, 01:06

Cel docelowy er6 n albo f :)

dodam takie zapytanie.
Jesli sie pokuszę o ninja 300 to za sezon/dwa uda mi się sprzedać???

Ostatnio tak rozmyslalem, iz prawo jazdy uleglo zmianie to teraz:
1. Jesli utrzyma sie ilosc zdawanych egz na moto to zapotrzebowanie na maszyny do 35kw bedzie wieksze wiec oplaca sie kupic ninja 300 i sprzedac za rok/dwa komuś kto zdal a2
2. Sprzedaż moto do 100km bedzie trudniejsze gdyż mniej jest ludzi którzy chcą kupic takie moto.

Najpierw kupic moto mniejsze( i tak do miasta ), sprzedac, zrobic okno dla przyszlego motocyklisty z kat a2 i kupić mocniejsze gdy zajdzie potrzeba.
Albo kupić odrazu mocniejsze moto i jesli bedzie nie trafione bedziemy szukac i szukac kupca troszke czasu.

Jesli sie myle prosze o poprawienie mnie:)
Pozdrawiam
MilekD
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 25/9/2011, 19:37
Lokalizacja: białystok

Postprzez Glenroy » 10/8/2013, 09:34

MilekD napisał(a):Cel docelowy er6 n albo f :)

dodam takie zapytanie.
Jesli sie pokuszę o ninja 300 to za sezon/dwa uda mi się sprzedać???


ER6 super sprawa, szczególnie do miasta.
Mówiłeś, że nie chcesz szlifierki, a ninja to właśnie taka mała szlifierka :) czy uda Ci się odsprzedać? Tego Ci nikt nie powie bo nikt nie wie, jak będzie kreował się rynek za 2-3 lata. Ogólnie, na razie motocykle o nietypowych pojemnościach nie są u nas szczególnie popularne, zobacz chociaż na takiego Bandita400 czy wspomnianego Z750. Możliwe, że kategoria A2 wprowadzi pewne zamieszanie na rynku i wymusi spopularyzowanie małych jednostek, ale myślę, że to zacznie być widoczne dopiero po sezonie-dwóch od wprowadzenia nowych przepisów.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez Karol20 » 10/8/2013, 09:44

Glenroy napisał(a): Bandita400 czy wspomnianego Z750. .


Zorientuj sie troche w rynku a nie gadsz takie bzdury. 400 to egzotyka ale z750?

Ninja 300 to mala szlifierka? Myslisz ze dodasz plastiki do moto i masz juz scigacza, to tak nie dziala.
Suzuki SV650s k7
Karol20
Bywalec
 
Posty: 595
Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16

Postprzez Krmtzzz » 10/8/2013, 11:29

Tak to dziala, bo taka 300 objedzie twoja svke i ma na pewno wiecej charakteru. Kolejny specjalista ktory twierdzi ze moto sportowe zaczynaja sie od 600.

http://www.youtube.com/watch?v=Kz03sQeX02c

Skoncz pierd**ic i sie nie wypowiadaj.
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez Glenroy » 10/8/2013, 18:33

Karol20 napisał(a):
Glenroy napisał(a): Bandita400 czy wspomnianego Z750. .


Zorientuj sie troche w rynku a nie gadsz takie bzdury. 400 to egzotyka ale z750?

Ninja 300 to mala szlifierka? Myslisz ze dodasz plastiki do moto i masz juz scigacza, to tak nie dziala.


400-ka to egzotyka, Z750 to też ciągle rzadkość na rynku, tym bardziej wtórnym i rynku części zamiennych.
I tak, ninja 300 to pełnokrwista szlifierka z bogatym rodowodem.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez Black-Ghost » 10/8/2013, 18:36

Glenroy nie wiem na jakieś podstawie dla ciebie Z750 to mało popularne moto. Ale w mojej okolicy to najpopularniejszy naked.. Na allegro też jest ich od groma więc? :roll:
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Glenroy » 10/8/2013, 20:26

Black-Ghost napisał(a):Glenroy nie wiem na jakieś podstawie dla ciebie Z750 to mało popularne moto. Ale w mojej okolicy to najpopularniejszy naked.. Na allegro też jest ich od groma więc? :roll:


Może zależy to od regionu, u mnie na przykład, przez rok czasu, natrafiłem na całe 3 sztuki. Sporo łatwiej o Z1000. Ogólnie miało być to porównanie do całej konkurencji z jaką ma do czynienia, hornetów i bandziorów jest od zarypania, FZ6 tak samo, w całym tym tłumie na prawdę zety stanowią mały procent. Wiem, że można je znaleźć, nie jest to też specjalnie trudne, ale dużo łatwiej trafić na coś konkurencyjnego niż na kawę. Sam chętnie wybrał bym się po Zeta zamiast fazerka, z tym, że w promieniu 100km znalazłem całe 2 sztuki ;)
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez mbied1 » 10/8/2013, 20:27

Glenroy napisał(a):
Karol20 napisał(a):
Glenroy napisał(a): Bandita400 czy wspomnianego Z750. .


Zorientuj sie troche w rynku a nie gadsz takie bzdury. 400 to egzotyka ale z750?

Ninja 300 to mala szlifierka? Myslisz ze dodasz plastiki do moto i masz juz scigacza, to tak nie dziala.


400-ka to egzotyka, Z750 to też ciągle rzadkość na rynku, tym bardziej wtórnym i rynku części zamiennych.
I tak, ninja 300 to pełnokrwista szlifierka z bogatym rodowodem.


człowieku chyba z księżyca spadłeś....Z750 to rzadkość?? popatrz na allegro i ilość i ceny części zamiennych ,,,,
Marcin
mbied1
Świeżak
 
Posty: 120
Dołączył(a): 16/7/2009, 09:26
Lokalizacja: Białystok

Postprzez jaroaro » 11/8/2013, 01:16

Chooopaki mają rację. Kawa jest całkiem popularnym moto czego zapewne nie można powiedzieć o Triumphie. Tak swoją drogą nie wiem czy nie wolałbym gsr 750, a jeżeli masz zamiar śmigać tylko po mieście to skuter sprawdzi się idealnie.
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez Karol20 » 11/8/2013, 03:54

Glenroy napisał(a):I tak, ninja 300 to pełnokrwista szlifierka z bogatym rodowodem.


I ta pozycja czysto sportowa. To juz niedlugo virago bedzie uznawana za szlifierke bo ... ma kola tak jak gsxr. :lol:

@Krmtzzz
Gdzie ja napisalem ze mnie nie objedzie. Jakos nie rozumiem twojego toku myslenia, jak cos objedzie sv'ke to jest to moto sportowe?

"Skoncz pierd**ic i sie nie wypowiadaj." - to jest publiczne forum i moge sie wypowiadac ile chce dopuki nie lamie regulaminu.

Prosze skupic sie na temacie, tym razem ostrzezenie.
[ModeratoR B]
Suzuki SV650s k7
Karol20
Bywalec
 
Posty: 595
Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr