czy opłaca się brać derbi sende z zatartym silnikiem??
• Strona 1 z 1
czy opłaca się brać derbi sende z zatartym silnikiem??
Witam. mam problem ponieważ chcę kupić motocykl, a właściwie motorower derbi sende i nie ma nic w przystępnej cenie. znalazłem jeden w okolicy (ok.100km.) i jest jeden problem gdyż ma on zatarty silnik lecz nie wiem jak bardzo on się zatarł a sprzedający nie zna sie na tym tak samo jak ja. po przeczytaniu kilku artykułów w internecie doszedłem do wniosku że prawdopodobnie wystarczy wymiana cylindra i tłoka skoro udało się go uruchomić lecz powtarzam NIE ZNAM SIĘ. co o tym myślicie?? dołączam link.
http://tablica.pl/oferta/derbi-senda-CI ... d50aec94ae
Za odpowiedzi serdecznie i z góry dziękuję.
PS: jeśli będę wiedział więcej napewno napiszę. (nie znam żadnego mechanika z który mógłbym się skonsultować)
http://tablica.pl/oferta/derbi-senda-CI ... d50aec94ae
Za odpowiedzi serdecznie i z góry dziękuję.
PS: jeśli będę wiedział więcej napewno napiszę. (nie znam żadnego mechanika z który mógłbym się skonsultować)
- macioxs
- Świeżak
W najlepszym przypadku do wymiany będzie tylko góra ( czyt. cylinder, tłok z pierścieniami itp.), w najgorszym przypadku koles jeździł bez oleju i mógł siąść jeszcze wał oraz łozyska.
Honda CBR 600 F3
- Macul
- Świeżak
Napisales, ze nie masz pojecia, wiec zostaw i nie baw sie w reanimacje, bo mechanicy Cie oskubia.
Niemasz kasy, to wez sie za robote i kup cos co jest na chodzie, bedziesz mial o kilka problemow z glowy.

Niemasz kasy, to wez sie za robote i kup cos co jest na chodzie, bedziesz mial o kilka problemow z glowy.

- Harakiri 7
- Bywalec