Zobacz wÄ…tek - Derbi Senda - problem z obrotami
NAS Analytics TAG

Derbi Senda - problem z obrotami

i inne małe pojemności
_________

Derbi Senda - problem z obrotami

Postprzez roriert11 » 29/7/2013, 18:13

Mam mały problem z motocyklem. Jakiś czas temu motor zaczął przerywać po powrocie ze szkoły. Sprawdziłem na trzech różnych świecach na każdych było to samo. Próbowałem regulować, efektów nie było. Doszedłem do wniosku, że to sprawa brudnego układu paliwowego. Wyczyściłem dokładnie gaźnik, wszystko wróciło do normy. Po tygodniu znów motor zaczął przerywać. Ponownie wyczyściłem gaźnik oraz zamontowałem kolejny filtr paliwa między zbiornikiem paliwa a gaźnikiem. Tym razem po złożeniu wszystkiego motor znów przerywał. Jeździłem tak ok pół tygodnia. Przy powrocie ze szkoły zauważyłem, że raz motor kręcił się jak szalony, a czasami robił "buuu" i gasnął, musiałem stawać na poboczu i odpalać go od nowa. Na następny dzień kiedy jechałem do szkoły motor gasł jak dałem mu gazu (robił "buuu"), sam trzymał dość wysokie obroty.
Teraz da się jeździć, ale motocykl ma problemy z wkręcaniem się na wyższe obroty co przeszkadza w jeździe.

Wygląda to następująco:
http://www.youtube.com/watch?v=cYdCNnWOp2g (otwórz link)
Jak widać motor w pewnym zakresie obrotów ma problem z wkręcaniem się, nie kręci się tak wysoko jak powinien oraz ma opóźnioną reakcje na gaz lub zrobi "buuu".

Ponad to kiedy przechylam motocykl w lewo to obroty wzrastają gwałtownie do ok. 8000-9000 rpm. Jak widać na wideo kierownica jest ciągle prosto, więc linka od gazu nie jest z tego powodu naciągnięta.
Kiedy przechylam motocykl w prawo, to przygasa.
http://www.youtube.com/watch?v=1HwG8YFKPIw (otwórz link)

PS. Wiem, że pisze w nieodpowiednim dziale, ale to ze względu na to iż oczekuję odpowiedzi od bardziej doświadczonych motocyklistów.
roriert11
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29/7/2013, 17:06


Postprzez hefaistos » 29/7/2013, 23:04

na początek daj mu paliwo z innego żródła niż bak tzn podłącz prowizorycznie weżyk z paliwem do np butelki z paliwem. jeśli nie bedzie chodził idziesz dalej do gaźnika. czyscisz go, sprawdzasz szczelnośc komory pływakowej i samego pływaka oraz poprawnie regulujesz. jesli to nie pomoże idziesz dalej. wyjmujeszi sprawdzasz przeswit membrany pod gaźnikiem. daj znać co zauwazyłeś po poszczególnych naprawach.

sporo wskazauje jednak na nieprawidłowe działanie gaźnika moim zdaniem.
Aprilia rx- remont
hefaistos
Świeżak
 
Posty: 195
Dołączył(a): 26/6/2007, 10:48


Postprzez roriert11 » 30/7/2013, 10:57

A jest możliwe, że dzieje się coś takiego przez to, że gaźnik nie jest idealnie pionowo?
roriert11
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29/7/2013, 17:06

Postprzez hefaistos » 31/7/2013, 09:18

Del post
Ostatnio edytowano 31/7/2013, 09:23 przez hefaistos, łącznie edytowano 1 raz
Aprilia rx- remont
hefaistos
Świeżak
 
Posty: 195
Dołączył(a): 26/6/2007, 10:48

Postprzez hefaistos » 31/7/2013, 09:21

Masz jakoś niestandardowo założony ten gaznik? Normalnie szczelny i sprawny gaznik jest w stanie normalnie pracować w pochyle bo jak inaczej kladlbyś się w zakrętach? :) znasz się trochę na mechanice, robiłes wszystko poprawnie? Nie grzebałes drutami w dyszach, poprawnie regulowałes gaznik?

Jesteś na tyle długo na forum, że powinieneś już dawno zapoznać się z regulaminem i stosować się do niego. Warn za dubel. // boshi
Aprilia rx- remont
hefaistos
Świeżak
 
Posty: 195
Dołączył(a): 26/6/2007, 10:48

Postprzez roriert11 » 31/7/2013, 09:30

Może nie jest założony niestandardowo, ale nie jest tak pionowo jak był. Jest trochę przechylony. W dyszach nie grzebałem drutami, regulowałem też poprawnie. Mechaniczną wiedzę mam, ale nie mam za dużo wiedzy praktycznej :D.
roriert11
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29/7/2013, 17:06



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości




na górê