zx10r ninja 2005 porownanie 2008
Posty: 15
• Strona 1 z 1
zx10r ninja 2005 porownanie 2008
witam wszystkich forumowiczów dawno tu juz nie zagladałem chciałbym sie dowiedziec jaka jest roznica miedzy zx10r 2005 a 2008 moze ktos z was miał mozliwosc porównać te dwa moto
- ggggrzesiek2
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 2/7/2010, 19:28
Charakterystyka pracy silnika zx10r IIIg jest zdecydowanie inna niż pierwszej generacji. Niby model 2008 ma większą moc o kilka KM ale też i krzywa mocy i momentu wypada zdecydowanie gorzej niż w Ig. (składniej mówiąc Ig lepiej ciągnie w dolnym i średnim zakresie obrotów niż jej młodsza siostra) Przy czym jest bardziej narwana i trzeba więcej uwagi przykładać do operowania manetką bo potrafi zaskoczyć w najmniej oczekiwanym momencie. Pierwsza gen jest też pare kg lżejsza niż III co zaś przekłada się na łatwiejsze przerzucanie sprzeta w winklach. Samo zawieszenie jak i hamulce w obu tych motocyklach jest bardzo dobre. (tylko IIg miała problemy z toporną dozowalnością przedniego hebla). Gdyby cię interesowało to na meila mogę ci posłać wykres mocy i momentu wszystkich 4 generacji ZX-10R 

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Czyli według Ciebie I gen jest o niebo lepsza od III gen ? Co za bzdury, napisałeś wszystko o zaletach, to napisz też o wadach
Wiadomo, że każdy chwali to co ma, ale trzeba pisać o wszystkim. Ja miałem wszystkie generacje oprócz najnowszej i najlepiej jeździło mi się na II gen.

560 SMR
- Grzesku
- Świeżak
- Posty: 391
- Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
- Lokalizacja: Wrocław
Napisałem że ma silnik w Ig który daje więcej frajdy niż w IIIg. ZX-10R 2004-2005 nie ma jakichś większych wad. Brak seryjnie amortyzatora skrętu który w tym motocyklu jest bardziej potrzebny niż wszystko inne. I bardzo twarde zawieszenie. Mechanicznych wad jakoś nie znam. Można by się doczepić do bardzo delikatnych plastików.
Ostatnio edytowano 27/7/2013, 12:28 przez Black-Ghost, łącznie edytowano 1 raz
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Gdyby ktoś nie dowidział kolorów: Czarny-2004-2005 / Czerwony-2006-2007/ Zielony- 2008-2010 / Niebieski- 2011-2013.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
wczoraj przejechałem sie k8 i stwierdziłem ze nie idzie w porownaniu do mojej zx10r Ig i myslałem zeby moze na nastepny sezon zakupic IIIg ale zostane chyba przy starej
- ggggrzesiek2
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 2/7/2010, 19:28
Jeśli masz poczuć dużą różnice po ZX-10R Ig to chyba tylko zakup S1000RR ci zostaje, ew nową ZX-10R. Ale to wydatek przynajmniej 40tyś talarów.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
zawsze można coś pogrzebać, zmienić napęd, mape czy cokolwiek. To już tak zapierdala, że nie wiem jaki w tym sens, jeżeli motocykl ma służyć do jazdy na codzień. Sam miałem ochotę na s1000rr, ale to 40+ i stwierdziłem: po co ? Kupiłem poczciwą 1000rr 2005, latam z ludzmi na mega drogich sprzętach i wcale nie czuje się gorszy
Przynajmniej nie boję się na każdym kroku, że się ślizgnę, czy coś tak jak oni 


560 SMR
- Grzesku
- Świeżak
- Posty: 391
- Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
- Lokalizacja: Wrocław
Grzesku napisał(a):zawsze można coś pogrzebać, zmienić napęd, mape czy cokolwiek.
Tuning zaczyna sie od opon.

- Harakiri 7
- Bywalec
- Posty: 553
- Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
- Lokalizacja: wies
Grześku no to już twój wybór. Ale chłopak zadał inne pytanie i otrzymał na nie odpowiedź z mojej strony.
Harakiri 7 Dobrze powiedziane
Harakiri 7 Dobrze powiedziane

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Na wykresie widać ze 3 i 4 gen posiadają katalizatory, dlatego średnie obroty wypadają słabiej niż w starszych.
Decat zrobi robotę na średnich i wysokich.
Pozdro
Decat zrobi robotę na średnich i wysokich.
Pozdro
- Wheelie1000
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 17/5/2014, 15:32
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości