Zobacz wątek - Junak 901 Sport

Junak 901 Sport

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

Junak 901 Sport

Postprzez filip123222 » 22/7/2013, 12:38

Witam!
Posiadam używanego Junaka 901 Spot. Jak kupowałem miał 2.500 km najechane. Aktualnie ma 3.200 km. Chciałbym się dowiedzieć parę rzeczy na jego temat. Chodzi mi dokładnie o konserwacje. Co i jak mam wymienić. Jestem nowy, to mój pierwszy motor więc proszę o wyrozumiałość i pomoc. Jak wykręcić w nim siedzenie? Jakie części umyć i w jaki sposób je wymontować i ponownie zamontować ? I chciałbym przerobić go na 80'tkę. Jakie będą ogólne koszty poszczególnych części? Czekam na odpowiedź i pomoc. Dziękuję.
filip123222
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 22/7/2013, 12:31
Lokalizacja: Gaworzyce


Postprzez Belebele » 24/7/2013, 19:23

Najpierw upewnij się, że nie siedzi tam 72ccm, bo wiem że w junakach kiedyś była afera że wsadzali oryginalnie 72ccm ;)
Belebele
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 12/3/2011, 13:35
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez filip123222 » 25/7/2013, 08:41

50'tka napewno :) pod górkę jedzie 50 km/h więc napewno 50'tka. Wczoraj udało mi się dojść do filtra powietrza, i czy to normalne że tam nie było żadnej gąbki ? Pusto było ...
filip123222
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 22/7/2013, 12:31
Lokalizacja: Gaworzyce

Postprzez Crank » 25/7/2013, 19:42

Nie to nie jest normalne i radzę Ci kupić tą gąbkę lub nowy filtr bo teraz cały syf leci Ci do gaźnika. Podstawowo wymieniaj olej co sezon ;). Co do przerobienia na 72 ccm to koszt to około 250-300 zł (za cylinder i tłok + robocizna) ale po przeróbce moto może nie przejść przeglądu lub w razie wypadku jak ubezpieczalnia się kapnie że masz 72 ccm to podchodzi pod jazdę bez uprawnień i bulisz z własnej kieszeni nie tylko za uszkodzenia pojazdu ale jak coś się komuś stanie to za jego leczenie również i nieważne czy wypadek był z Twojej winy czy nie. Dużej różnicy nie odczujesz tylko tyle że moto będzie się szybciej zbierał,minimalnie wzrośnie v-max i podczas jazdy z pasażerem silnik nie będzie się tak męczył.
Barton Fighter 50 -> Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki Ninja ZX7R
Crank
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/4/2012, 13:45
Lokalizacja: Kielce (TKI)

Postprzez filip123222 » 25/7/2013, 22:28

Percival napisał(a):Nie to nie jest normalne i radzę Ci kupić tą gąbkę lub nowy filtr bo teraz cały syf leci Ci do gaźnika. Podstawowo wymieniaj olej co sezon ;). Co do przerobienia na 72 ccm to koszt to około 250-300 zł (za cylinder i tłok + robocizna) ale po przeróbce moto może nie przejść przeglądu lub w razie wypadku jak ubezpieczalnia się kapnie że masz 72 ccm to podchodzi pod jazdę bez uprawnień i bulisz z własnej kieszeni nie tylko za uszkodzenia pojazdu ale jak coś się komuś stanie to za jego leczenie również i nieważne czy wypadek był z Twojej winy czy nie. Dużej różnicy nie odczujesz tylko tyle że moto będzie się szybciej zbierał,minimalnie wzrośnie v-max i podczas jazdy z pasażerem silnik nie będzie się tak męczył.


Nom filtr i gąbka do kupienia. Może dlatego jak jechałem ponad 60 km/h to tak dziwnie było go słyszeć. A co do zmieny na 72 ccm to jak zamienie to tak bardzo się nie zmieni, a ubezpieczenie to się załatwi ;)
filip123222
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 22/7/2013, 12:31
Lokalizacja: Gaworzyce

Postprzez filip123222 » 25/7/2013, 22:29

A co do czyszczenia motoru to jakie części mogę czyścić i jak do nich dotrzeć ? I pytanie. Jak wyciaga się siedzenie u Junaka 901 Sport ?
filip123222
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 22/7/2013, 12:31
Lokalizacja: Gaworzyce

Postprzez filip123222 » 5/8/2013, 14:11

Reef

przeczytaj regulamin :? skłamałeś że go przeczytałeś a jedynie zaznaczyłeś :evil: :evil: :evil:

senekkorzenna
filip123222
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 22/7/2013, 12:31
Lokalizacja: Gaworzyce



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr