Junak 901 Sport
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Junak 901 Sport
Witam!
Posiadam używanego Junaka 901 Spot. Jak kupowałem miał 2.500 km najechane. Aktualnie ma 3.200 km. Chciałbym się dowiedzieć parę rzeczy na jego temat. Chodzi mi dokładnie o konserwacje. Co i jak mam wymienić. Jestem nowy, to mój pierwszy motor więc proszę o wyrozumiałość i pomoc. Jak wykręcić w nim siedzenie? Jakie części umyć i w jaki sposób je wymontować i ponownie zamontować ? I chciałbym przerobić go na 80'tkę. Jakie będą ogólne koszty poszczególnych części? Czekam na odpowiedź i pomoc. Dziękuję.
Posiadam używanego Junaka 901 Spot. Jak kupowałem miał 2.500 km najechane. Aktualnie ma 3.200 km. Chciałbym się dowiedzieć parę rzeczy na jego temat. Chodzi mi dokładnie o konserwacje. Co i jak mam wymienić. Jestem nowy, to mój pierwszy motor więc proszę o wyrozumiałość i pomoc. Jak wykręcić w nim siedzenie? Jakie części umyć i w jaki sposób je wymontować i ponownie zamontować ? I chciałbym przerobić go na 80'tkę. Jakie będą ogólne koszty poszczególnych części? Czekam na odpowiedź i pomoc. Dziękuję.
- filip123222
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 22/7/2013, 12:31
- Lokalizacja: Gaworzyce
50'tka napewno
pod górkę jedzie 50 km/h więc napewno 50'tka. Wczoraj udało mi się dojść do filtra powietrza, i czy to normalne że tam nie było żadnej gąbki ? Pusto było ...

- filip123222
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 22/7/2013, 12:31
- Lokalizacja: Gaworzyce
Nie to nie jest normalne i radzę Ci kupić tą gąbkę lub nowy filtr bo teraz cały syf leci Ci do gaźnika. Podstawowo wymieniaj olej co sezon
. Co do przerobienia na 72 ccm to koszt to około 250-300 zł (za cylinder i tłok + robocizna) ale po przeróbce moto może nie przejść przeglądu lub w razie wypadku jak ubezpieczalnia się kapnie że masz 72 ccm to podchodzi pod jazdę bez uprawnień i bulisz z własnej kieszeni nie tylko za uszkodzenia pojazdu ale jak coś się komuś stanie to za jego leczenie również i nieważne czy wypadek był z Twojej winy czy nie. Dużej różnicy nie odczujesz tylko tyle że moto będzie się szybciej zbierał,minimalnie wzrośnie v-max i podczas jazdy z pasażerem silnik nie będzie się tak męczył.

Barton Fighter 50 -> Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki Ninja ZX7R
- Crank
- Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 24/4/2012, 13:45
- Lokalizacja: Kielce (TKI)
Percival napisał(a):Nie to nie jest normalne i radzę Ci kupić tą gąbkę lub nowy filtr bo teraz cały syf leci Ci do gaźnika. Podstawowo wymieniaj olej co sezon. Co do przerobienia na 72 ccm to koszt to około 250-300 zł (za cylinder i tłok + robocizna) ale po przeróbce moto może nie przejść przeglądu lub w razie wypadku jak ubezpieczalnia się kapnie że masz 72 ccm to podchodzi pod jazdę bez uprawnień i bulisz z własnej kieszeni nie tylko za uszkodzenia pojazdu ale jak coś się komuś stanie to za jego leczenie również i nieważne czy wypadek był z Twojej winy czy nie. Dużej różnicy nie odczujesz tylko tyle że moto będzie się szybciej zbierał,minimalnie wzrośnie v-max i podczas jazdy z pasażerem silnik nie będzie się tak męczył.
Nom filtr i gąbka do kupienia. Może dlatego jak jechałem ponad 60 km/h to tak dziwnie było go słyszeć. A co do zmieny na 72 ccm to jak zamienie to tak bardzo się nie zmieni, a ubezpieczenie to się załatwi

- filip123222
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 22/7/2013, 12:31
- Lokalizacja: Gaworzyce
A co do czyszczenia motoru to jakie części mogę czyścić i jak do nich dotrzeć ? I pytanie. Jak wyciaga się siedzenie u Junaka 901 Sport ?
- filip123222
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 22/7/2013, 12:31
- Lokalizacja: Gaworzyce
- filip123222
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 22/7/2013, 12:31
- Lokalizacja: Gaworzyce
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości