przez Crank » 25/7/2013, 19:42
Nie to nie jest normalne i radzę Ci kupić tą gąbkę lub nowy filtr bo teraz cały syf leci Ci do gaźnika. Podstawowo wymieniaj olej co sezon
. Co do przerobienia na 72 ccm to koszt to około 250-300 zł (za cylinder i tłok + robocizna) ale po przeróbce moto może nie przejść przeglądu lub w razie wypadku jak ubezpieczalnia się kapnie że masz 72 ccm to podchodzi pod jazdę bez uprawnień i bulisz z własnej kieszeni nie tylko za uszkodzenia pojazdu ale jak coś się komuś stanie to za jego leczenie również i nieważne czy wypadek był z Twojej winy czy nie. Dużej różnicy nie odczujesz tylko tyle że moto będzie się szybciej zbierał,minimalnie wzrośnie v-max i podczas jazdy z pasażerem silnik nie będzie się tak męczył.
Barton Fighter 50 -> Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki Ninja ZX7R