suzuki bandit vs. kawasaki zr-7
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
suzuki bandit vs. kawasaki zr-7
konfrontacja tych modeli. zwracam sie do posiadaczy lub ludzi którzy mieli jakis kontakt z tymi modelami. który z nich lepiej prezentuje sie w miescie który w trasie? który jest ekonomiczniejszy? jak przedstawiaja sie walory uzytkowe? wiem że kwestia bandita była juz roztrząsana miliony razy, ale chodzi mi głównie o to który z tej dwójki wypada lepiej w miescie i w trasie. po prostu który jest lepsiejszy
z góry dziekuję za wszystkie sensowne odpowiedzi
pozdrawiam luucan


-
luucan - Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 21/2/2006, 13:57
- Lokalizacja: Zielona Góra
jako tako
moim zdaniem kawa jest OK, ale bandit chyba jest lepszy
bardziej agresywna linia itp. a poza tym jest lżejszy a co za tym idzie, zwinniejszy.... a moc ma wystarczającą
Kwestia gustu, bo cena jest porównywalna.
Pozdrawiam
P.S Polecam przeczytać to:
http://www.rogal.riders.pl/motocykl.html



Kwestia gustu, bo cena jest porównywalna.
Pozdrawiam
P.S Polecam przeczytać to:
http://www.rogal.riders.pl/motocykl.html
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
-
R1 - Bywalec
- Posty: 940
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
- Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji
kawa jest dziewczeca.
bandit to bandit jest ładniejszy, bardziej muskularny
poza tym bandit to sprawdzona konstrukcja, łatwo o uzywane czesci do bandita, jest ich duzo i sa tanie. sczegolnie przydatne jest to jak bedziesz mial slizga jakas awarie.
czesci uzywanych do kawy jest mało.
bandit ładniejszy i pozniejsza eksploatacja jest tansza od kawy
bandit to bandit jest ładniejszy, bardziej muskularny

poza tym bandit to sprawdzona konstrukcja, łatwo o uzywane czesci do bandita, jest ich duzo i sa tanie. sczegolnie przydatne jest to jak bedziesz mial slizga jakas awarie.
czesci uzywanych do kawy jest mało.
bandit ładniejszy i pozniejsza eksploatacja jest tansza od kawy
- fandzoilisz
- Bywalec
- Posty: 889
- Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07
Osobiście miałem identyczny problem kilka miesięcy temu: Bandit S vs ZR7S.
Wybrałem Bandita i jestem zadowolony. Wszyscy narzekają że jest ciężki, ale ja nie odczuwam tego (więc to chyba kiepski argument przeciw). Bardzo dobrze się prowadzi - praktycznie nie ma problemu na koleinach itp. Moc jest wystarczająca do wygodnej/spokojnej jazdy, z wyprzedzaniem też nie ma większych problemów (tzn. z 60 na 6 biegu można spokojnie wyprzedzać bez redukcji). Poza tym wybacza błędy.
Można się przyczepić do zawieszenia - jest zdecydowanie zbyt miękkie. Jadąc z pasażerem często zdarza się, że amortyzator dobija do końca (nie jest to zbyt komfortowe) - nawet na niewielkich nierównościach. Zdarzyło mi się przy obciążeniu (2 osoby) przytrzeć kolektorem na progach zwalniających - trzeba trochę uważać. Jeżeli chodzi o jazdę solo to zawieszenie jest ok. Pozycja kierowcy na trasie jest bardzo wygodna.
Czytałem gdzieś, że Bandity biorą trochę oleju - ja nie zaobserwowałem nic takiego.
Z tego co wiem podobne mankamenty mają też ZR7.
Reasumując: motocykle są do siebie podobne pod względem osiągów, wymiarów i masy, mają podobne wady i zalety. Za Banditem przemawia (moim zdaniem) lepsza marka i zdecydowanie lepszy wygląd (oczywiście to rzecz gustu). Gdzieś na czacie czytałem wypowiedź, że "Bandit ma swój styl" - zgadzam się z tym w 100%. Uważam, że Kawie brakuje tej "iskry", którą ma Bandit.
Pozdrawiam
Wybrałem Bandita i jestem zadowolony. Wszyscy narzekają że jest ciężki, ale ja nie odczuwam tego (więc to chyba kiepski argument przeciw). Bardzo dobrze się prowadzi - praktycznie nie ma problemu na koleinach itp. Moc jest wystarczająca do wygodnej/spokojnej jazdy, z wyprzedzaniem też nie ma większych problemów (tzn. z 60 na 6 biegu można spokojnie wyprzedzać bez redukcji). Poza tym wybacza błędy.
Można się przyczepić do zawieszenia - jest zdecydowanie zbyt miękkie. Jadąc z pasażerem często zdarza się, że amortyzator dobija do końca (nie jest to zbyt komfortowe) - nawet na niewielkich nierównościach. Zdarzyło mi się przy obciążeniu (2 osoby) przytrzeć kolektorem na progach zwalniających - trzeba trochę uważać. Jeżeli chodzi o jazdę solo to zawieszenie jest ok. Pozycja kierowcy na trasie jest bardzo wygodna.
Czytałem gdzieś, że Bandity biorą trochę oleju - ja nie zaobserwowałem nic takiego.
Z tego co wiem podobne mankamenty mają też ZR7.
Reasumując: motocykle są do siebie podobne pod względem osiągów, wymiarów i masy, mają podobne wady i zalety. Za Banditem przemawia (moim zdaniem) lepsza marka i zdecydowanie lepszy wygląd (oczywiście to rzecz gustu). Gdzieś na czacie czytałem wypowiedź, że "Bandit ma swój styl" - zgadzam się z tym w 100%. Uważam, że Kawie brakuje tej "iskry", którą ma Bandit.
Pozdrawiam
- Stannik
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 2/4/2007, 10:56
nooo.... i jeszcze takim małym minusem jest skrzynia w bandicie, szarpiąca, strzelająca.... jednym to przeszkadza innym nie, ale ludzie na ulicy dziwnie patrzą na takie dzwięki
- To jest urok Bandita
(zwraca na siebie uwage
)
Pozdr



Pozdr
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
-
R1 - Bywalec
- Posty: 940
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
- Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji
To prawda! Rzeczywiście skrzynia nie należy do najcichszych, ale dotyczy to przede wszystkim wrzucania/redukcji do drugiego biegu. Proponuję wrzucać biegi bez sprzęgła - wchodzi jak w masło. Zresztą jeżeli zmianę robimy z wyczuciem, a nie "kopiemy" to skrzyni prawie nie słychać.
Ale faktycznie R1 masz rację - jest ona głośniejsza od innych modeli.
Pzdr
Ale faktycznie R1 masz rację - jest ona głośniejsza od innych modeli.
Pzdr
- Stannik
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 2/4/2007, 10:56
Mam ZR-7 troche km już nakręciłem... Głównie turystycznie z pasażerką i z bagażem... Duże wrażeni robi komfort podróżowania kierowcy jak i pasażera, jest wystarczająco dużo miejsca, pozycje nie sa wymuszone, nie powodują bulu tyłka i kręgosłupa;)
Silnik jest bardzo elastyczny w tym przypadku Bandit wypada gorzej, a jeśli chodzi o przyśpieszenia to są to watości i odczucia porownywalne tak samo jak prędkości maksymalne.
Spalanie przy spokojnej jeździe to jakieś 5-5,5l a przy jeździe z predkościami 160-190około 6,5-7l.
Duże obciążenie motocykla nie powoduje dużych zmian we właściwościach trakcyjnych, prowadzi sie pewnie w całym zakresie prędkości.
A jeśli chodzi o wygląd to jest kwestia gustu mnie sie podoba..i jak postawi sie go obok Bindita, to Kawa wydaje się sporo większa....
Pozdro
Silnik jest bardzo elastyczny w tym przypadku Bandit wypada gorzej, a jeśli chodzi o przyśpieszenia to są to watości i odczucia porownywalne tak samo jak prędkości maksymalne.
Spalanie przy spokojnej jeździe to jakieś 5-5,5l a przy jeździe z predkościami 160-190około 6,5-7l.
Duże obciążenie motocykla nie powoduje dużych zmian we właściwościach trakcyjnych, prowadzi sie pewnie w całym zakresie prędkości.
A jeśli chodzi o wygląd to jest kwestia gustu mnie sie podoba..i jak postawi sie go obok Bindita, to Kawa wydaje się sporo większa....

Pozdro
- wojciecho
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 24/7/2007, 09:51
- Lokalizacja: Augustów
czytałem porownania tych motocykli i bandit duzo lepiej pod kazdym wzgledem wypadał w kawasaki zawieszenie jest słabe, skrzynia 5 a silnik chłodzony powietrzem o ile sie nie myle
-
OUTLAW. - Świeżak
- Posty: 451
- Dołączył(a): 13/7/2007, 02:15
Według mnie skrzynia 5biegowa to nie jest żadna wada...a jeśli chodzi o zawieszenie to można mieć małe zastrzeżenia do przedniego, otóż jest trzoszke za miękkie podczas ostrzejszej jazdy, ale przy typowo turystycznej tego sie praktycznie nie odczuwa....
A no i w kawie silnik chłodony jest powietrzem i olejem...
A no i w kawie silnik chłodony jest powietrzem i olejem...
- wojciecho
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 24/7/2007, 09:51
- Lokalizacja: Augustów
co ty ********?? olejem? olejak to bandzior ostatni olejak !!! teraz juz wodniak!!!! a skrzynia piątka jest wadą w tym motocyklu ze wzgledu na silnik(mała pojemnosci i przestarzala konstrukcja http://209.85.129.104/search?q=cache:6V ... lr=lang_pl)
-
OUTLAW. - Świeżak
- Posty: 451
- Dołączył(a): 13/7/2007, 02:15
-
OUTLAW. - Świeżak
- Posty: 451
- Dołączył(a): 13/7/2007, 02:15
-
OUTLAW. - Świeżak
- Posty: 451
- Dołączył(a): 13/7/2007, 02:15
[quote="OUTLAW."]co ty ********?? olejem? olejak to bandzior ostatni olejak !!! teraz juz wodniak!!!! a skrzynia piątka jest wadą w tym motocyklu ze wzgledu na silnik(mała pojemnosci i przestarzala konstrukcja http://209.85.129.104/search?q=cache:6V ... lr=lang_pl)[/qnote]
tak ***** olejem!! Zephyr był chłodzony tylko powietrzem.... A dla silnika wystarczy 5 biegów bo jest wystarczająco elastyczny, a że konstrukcja jest już troche przestarzala to co??
Przynajmniej prosta i niezawodna...
A no i mam pojęcie czym jeżdze...
tak ***** olejem!! Zephyr był chłodzony tylko powietrzem.... A dla silnika wystarczy 5 biegów bo jest wystarczająco elastyczny, a że konstrukcja jest już troche przestarzala to co??
Przynajmniej prosta i niezawodna...
A no i mam pojęcie czym jeżdze...
- wojciecho
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 24/7/2007, 09:51
- Lokalizacja: Augustów
jak dla mnie to nawet ciekłym azotem moze byc chłodzone tylko nie wprowadzaj innych w błąd poczytaj sobie o tym motocyklu:) ostatni olejak to bandit i gsxf był:) zr7 jest chłodzony powietrzem
-
OUTLAW. - Świeżak
- Posty: 451
- Dołączył(a): 13/7/2007, 02:15
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości