SV650 czy CBR 600 F3 - A2
Posty: 19
• Strona 1 z 1
SV650 czy CBR 600 F3 - A2
Planuję zakupić motocykl i zdławić na 35kW, aby móc legalnie jeździć na A2. Dotychczas jeździłem TZRką 50 po konkretnym tuningu, aprilią rs 125 2t, crossami 125-250 2t. Do wydania mam ok 6000zł. Zastanawiam się nad SV650 i CBRką 600 F3 (raczej starsza buda). Która będzie lepsza? Wiadomo - dwa różne typy silników - SV idzie od dołu, CBR trzeba kręcić. Mam 188cm wzrostu, co będzie wygodniejsze. Jeśli ktoś jeździł, to TZRka 50 była dla mnie bardzo wygodna. Jakie będą różnice w spalaniu tych motocykli?
Z góry dzięki za pomoc
Z góry dzięki za pomoc

- Kamool
- Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 1/5/2013, 11:35
Ale mogę mieć CBR która ma w papierach wpisane 69kW, więc niema przeszkód co do blokady. Ponadto jak to jest z papierami przy ew sprzedaży? Jeśli ja zdławię na 35kW, to osoba która kupi ode mnie ten motocykl ma w nowych papierach które wyrobi wpisane 35kW, czy 69kW i adnotację o zmianie mocy?
- Kamool
- Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 1/5/2013, 11:35
Wskazesz mi cjhoc jedna CBR ktora niedlawiona miala moc jaka podajesz ?
Kumasz, ze sie nie lapie ?
Pewnych spraw nieda sie przeskoczyc !

Kumasz, ze sie nie lapie ?
Pewnych spraw nieda sie przeskoczyc !

- Harakiri 7
- Bywalec
- Posty: 553
- Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
- Lokalizacja: wies
Kamool, mam nadzieję, że wiesz o tym iż jesteś w internecie (który jest inwigilowany bardziej niż Ci się wydaje), a jawnie pytasz o łamanie przepisów prawa ?
W sumie zaskoczyliście mnie, że jeszcze temat wisi

W sumie zaskoczyliście mnie, że jeszcze temat wisi

Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Gdzie ja pytam o łamanie przepisów? Przecież to ogólnie wiadome, że w papierach są wpisane różne wartości, a ja nie mam z tym nic wspólnego. Wiadomo, że motocykl rzadko krzesa taką moc jaką ma wpisaną w dowodzie, zazwyczaj jest większa, bo moc wyjściowa z fabryki jest mocą minimalną, jaką uzyskuje seria motocykli.
To może zadam pytanie tak: Czy w urzędzie gdy pójdę z papierami o dławieniu moto i będę miał załóżmy cbrkę z mocą w dowodzie 70kW (łapie się) to urzędnik patrzy na moc wyjściową wpisaną w dowodzie czy w katalogu producenta, i dopiero wtedy przybija pieczątkę, że motocykl jest przystosowany do prawa jazdy kat. A2?
To może zadam pytanie tak: Czy w urzędzie gdy pójdę z papierami o dławieniu moto i będę miał załóżmy cbrkę z mocą w dowodzie 70kW (łapie się) to urzędnik patrzy na moc wyjściową wpisaną w dowodzie czy w katalogu producenta, i dopiero wtedy przybija pieczątkę, że motocykl jest przystosowany do prawa jazdy kat. A2?
- Kamool
- Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 1/5/2013, 11:35
Kamool napisał(a):gdy pójdę z papierami o dławieniu moto i będę miał załóżmy cbrkę z mocą w dowodzie 70kW (łapie się) to urzędnik patrzy na moc wyjściową wpisaną w dowodzie czy w katalogu producenta, i dopiero wtedy przybija pieczątkę, że motocykl jest przystosowany do prawa jazdy kat. A2?
Urzednik wejdzie w baze dynych producenta i powie Ci, ze ma za duzo i sie nie lapie.
Moze zadac Ci patanie, czy wiesz, ze masz sfalszowane papiery. A jak mu stara w nocy nie nadstawila, to moze wyslac na badanie i sprawdzic, czy faktycznie ma ta moc jaka stoi w papierach a wtedy jestes u murzyna w .....: mrgreen:
leff napisał(a):a co to jest pieczatka, ze przystosowany do A2?
patrzy w dane producenta
Leff, spoko, sie dzieciárnia nasluchala i wydaje im sie, ze jak powie, to kazdy uwierzy i zrobi tak jak oni chca

:

- Harakiri 7
- Bywalec
- Posty: 553
- Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
- Lokalizacja: wies
Ok, o to mi chodziło.
Co do pieczątki - nie sądzę, że każdy ma mi wierzyć. Chodziło mi o wpis w dowodzie rejestracyjnym, że motocykl został przystosowany pod wymogi kat A2, bo teoretycznie każdy można zablokować do tych 35kW, ale nie każdy będzie spełniał wymogi co do dwukrotności mocy.
Co do pieczątki - nie sądzę, że każdy ma mi wierzyć. Chodziło mi o wpis w dowodzie rejestracyjnym, że motocykl został przystosowany pod wymogi kat A2, bo teoretycznie każdy można zablokować do tych 35kW, ale nie każdy będzie spełniał wymogi co do dwukrotności mocy.
- Kamool
- Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 1/5/2013, 11:35
Kamool napisał(a):teoretycznie każdy można zablokować do tych 35kW, ale nie każdy będzie spełniał wymogi co do dwukrotności mocy.
Nie. Nawet teoretycznie nie każdy da się zablokować do 35kW, a nawet przeciwnie, jest niewielkie grono z całego dostępnego asortymentu, które na to pozwala

Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Szukaj jakiejś wersji 34km, pojeździsz trochę i można od dławić wraz z uzyskaniem A ; )
XJ 600N
- misiek1506
- Świeżak
- Posty: 150
- Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
- Lokalizacja: Krzydlina Wielka
Glenroy napisał(a):Nie. Nawet teoretycznie nie każdy da się zablokować do 35kW, a nawet przeciwnie, jest niewielkie grono z całego dostępnego asortymentu, które na to pozwala.
Zasmuce Cie,
Kazdy motocykl moze byc zdlawiony. Pytanie tylko do jakiej mocy.
Niemcy np. dlawia ze wzgeldow ubezpieczeniowych ( mniejsze koszta ) do 98 KM , inna bajka jest dlawienie do wymogow kat PJ, bylo do 27 KM, potem 34 KM a obecnie do 47 KM.

- Harakiri 7
- Bywalec
- Posty: 553
- Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
- Lokalizacja: wies
Dobra to może ja mu to wyjaśnię.
Możesz sobie kupić nawet R1 albo Hayabuse z wbitymi w dowód 5 kucami mechanicznymi. Tyle, że pani w urzędzie będzie mieć Twój dowód rejestracyjny w głębokim poważaniu, i sprawdzi moc wyjściową motocykla po danych producenta. I jeśli będzie to więcej niż 35 kW x 2 czyli więcej niż 70 kW to możesz go sobie blokować do woli, ale mając prawko A2 i tak na tym nie pojeździsz zgodnie z prawem
Możesz sobie kupić nawet R1 albo Hayabuse z wbitymi w dowód 5 kucami mechanicznymi. Tyle, że pani w urzędzie będzie mieć Twój dowód rejestracyjny w głębokim poważaniu, i sprawdzi moc wyjściową motocykla po danych producenta. I jeśli będzie to więcej niż 35 kW x 2 czyli więcej niż 70 kW to możesz go sobie blokować do woli, ale mając prawko A2 i tak na tym nie pojeździsz zgodnie z prawem

Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
SkoQ, więc mówisz że, nie ma różnicy czy kupisz motocykl nówka funkiel z salonu w wersji 34km bo jego normalna moc katalogowa to powiedzmy 140km? Więc, te 34km to jakaś bajka, bo pani w urzędzie zna się lepiej od inżyniera, tak?
XJ 600N
- misiek1506
- Świeżak
- Posty: 150
- Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
- Lokalizacja: Krzydlina Wielka
SkoQ tutaj się mylisz, albo mój wydział komunikacji rządzi się swoimi prawami
Byłem i pytałem kierownika oddziału rejestracji pojazdów. Powiedział że oni rejestrują tak jak jest na papierze który ja im dostarczam.
Czyli jak ja przynoszę im stary dowód rej w którym jest wpisane 25KW to w nowym będę miał też 25KW bo nie mogą sobie nagle przy zmianie danych właściciela pojazdu zmienić mocy czy innych danych. NO chyba że na tą zmianę parametrów też przyniosę stosowne dokumenty.
Mówiąc prosto
Było 25KW w starym dowodzie to 25KW musi zostać w nowym i tyle.

Byłem i pytałem kierownika oddziału rejestracji pojazdów. Powiedział że oni rejestrują tak jak jest na papierze który ja im dostarczam.
Czyli jak ja przynoszę im stary dowód rej w którym jest wpisane 25KW to w nowym będę miał też 25KW bo nie mogą sobie nagle przy zmianie danych właściciela pojazdu zmienić mocy czy innych danych. NO chyba że na tą zmianę parametrów też przyniosę stosowne dokumenty.
Mówiąc prosto
Było 25KW w starym dowodzie to 25KW musi zostać w nowym i tyle.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
-
fincher - Bywalec
- Posty: 822
- Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45
Harakiri 7 napisał(a):Zasmuce Cie,
Kazdy motocykl moze byc zdlawiony. Pytanie tylko do jakiej mocy.
Niemcy np. dlawia ze wzgeldow ubezpieczeniowych ( mniejsze koszta ) do 98 KM , inna bajka jest dlawienie do wymogow kat PJ, bylo do 27 KM, potem 34 KM a obecnie do 47 KM.
Glenroy napisał(a):nie każdy da się zablokować do 35kW
Może najpierw czytaj uważnie, a później próbuj być mądrzejszym niż jesteś?

W WK podczas rejestracji nikt nie sprawdza danych w żadnym katalogu, wszystko jest uzupełniane na podstawie dostarczonych dokumentów, na takiej podstawie byłby niezły burdel bona przykład taki FZ6 występuje w 2 odmianach mocowych, wiele motocykli jest fabrycznie dławionych i mają inną moc niż w katalogu, tak więc niedorzecznym było by porównywanie z nim czegokolwiek. Tak samo masz przy rejestracji samochodu, w dowodzie masz powiedzmy 1.8T 150KM a na prawdę możesz mieć i 4 litry czy gratów za 100 tysięcy i milion koni, nikt na to nie patrzy, wszystkie dane kopiowane są z dostarczonych papierów, tyla.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości