Zobacz wątek - DR350S strzały z tłumika

DR350S strzały z tłumika

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

DR350S strzały z tłumika

Postprzez pinky » 10/7/2013, 08:12

Witam od pewnego czasu jestem posiadaczem suzuki dr 350, wczesniej nie mialem tego problemu ale nie wiem czym moze byc spowodowane to ze np. jadac na dwojce pod pion trzymam motocykl na obrotach ale traci je + strzał z tłumika i gaśnie chyba że go wysprzęgle w miare wczesnie.. + gdy motor sobie spokojnie chodzi (jest odpalony) słychać jakieś dudnienie w okolicach głowicy gdy przygazuje tak do 5tys. obrotów słychać znów takie strzelanie z tłumika.


P.S jesli chodzi o te pelne oborty na dwojce i ze motocykl przygasa wydaje mi sie ze mogla to byc zbyt luzna sruba ze stopki gdzie jest czujnik cos trzeba bedzie wykombinowac bo jest to uciazliwe

Prosze o wypowiedz ludzi znajacych sie na rzeczy, pozdrawiam i z gory dzieki.
Avatar użytkownika
pinky
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 31/5/2013, 20:45
Lokalizacja: RSL


Postprzez papek23 » 10/7/2013, 13:40

jak by to był problem ze stopką to i na 1 by Ci przerywał i na reszcie biegów,moim zdaniem pasowało by Ci wyregulować zawory może one są przyczyną lub gaxnik możesz tez przy okazji zerknąć za filtr powietrza :)
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy Sącz

Postprzez pinky » 10/7/2013, 14:35

a moze byc to przyczyna elektorniki bo np. teraz zauwazylem ze na zgaszonym silniku jak dam stacyjke na "ON" swieci zielona lampka (luz) ale np jak chce zalaczyc swiatla to sie nie da podobnie jest z kierunkowskazami i w tym samym momencie gaśnie zielona lampka przy jezdzie jak wurze luz tez lampka przestaje swiecic.. moglem cos zalac?
Avatar użytkownika
pinky
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 31/5/2013, 20:45
Lokalizacja: RSL

Postprzez henio12323 » 10/7/2013, 21:15

ciezko powiedziec z elektryka musiał bys sie pytac innego posiadacza DRki, bo tak moze byc normalnie zachowanie

no ale z przerywaniem na pewno cos nie tak. po 1 to czujnik stopki od razu bym wywalił, i zmostkował to jest dobre do miasta, w teren takie rzeczy mogą ulec awarii czy zalaniu i ja bym od razu to wywalił. no a z przerywaniem pod górke ciezko powiedziec, nagraj filmik, moze byc elektryka moze gaźnik, moze mechanicznie cos
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez pinky » 11/7/2013, 12:16

jeśli chodzi o elektryke juz okej musialem przeczyscic bezpieczniki i juz wszystko ok, ale nadal strzaly z tlumika przy przygazowaniu i te szuszczenie w okolicach głowicy, jeszcze posprawdzam pare rzeczy i zobaczymy i tez mysle aby wywalic ten czujnik.. tylko gdy teraz jak odlaczylem kabel z tego czujnika to czy stopka dobija czy nie to przy wrzuceniu biegu gasnie moze ktos wie jak odlaczyc ten czujnik aby bylo dobrze?
Avatar użytkownika
pinky
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 31/5/2013, 20:45
Lokalizacja: RSL

Postprzez henio12323 » 11/7/2013, 14:06

ucinasz kabel byle gdzie i mostkujesz, najlepiej jak najblizej wejscia do całej wiązki - bo po co ma wisiec kikut taki. co do strzałów bez przykładu z samego wrózenia nic ci nie doradzimy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez pinky » 17/7/2013, 14:23

Witam, nagralem filmik aby sie upewnic co wy o tym sadzicie, bylem dzis w serwisie koles powiedzial ze motor zdrowo chodzi i nic tam nie widzi a lekkie stukanie w glowicy to moze byc ze luzne zawory ale nie ma to jakiegos duzego znaczenia.. Ponizej wrzucam filmik przedstawiajacy prace drki..


http://www.youtube.com/watch?v=SbN495ep ... e=youtu.be
Avatar użytkownika
pinky
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 31/5/2013, 20:45
Lokalizacja: RSL

Postprzez kris514 » 17/7/2013, 14:30

strasznie w ten tłumik ładuje powinna być równa praca a nie takie coś
posłuchaj i porównaj http://www.youtube.com/watch?v=MPm_idFvTIU
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez pinky » 17/7/2013, 14:44

przed nagraniem filmiku motor znow nie chodzil tak jak na filmiku tylko przy przygazowaniu przy tak do 7tys obrotow strzelil z tlumika ale koles powiedzial ze to nic niepokojacego nie widzi, ale mysle ze trzeba bedzie sprawdzic bo wiem ze tak nie powinien chodzic
Avatar użytkownika
pinky
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 31/5/2013, 20:45
Lokalizacja: RSL

Postprzez henio12323 » 17/7/2013, 20:13

masakra ;D świece wymieniałeś ? brzmi jak jej objawy. ew gaźnik do czyszczenia i regulacji
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez pinky » 17/7/2013, 20:52

gaznik dzis wyczyszony nadal to samo jutro kupie filtr powietrza nowy, mimo ze ten jest w dobrym stanie, ale mozna wymienic to nie zaszkodzi no i swiece jutro kupie i wymienie bo tez mysle ze moze to byc swieca, a czy ktos wie na ile ma byc sruba od mieszanki nastawiona bo dalem na 2,5 obrotu ale mam tlumik arrow nie oryginalny, dojscie do tej sruby tez smieszne zrobili..
Avatar użytkownika
pinky
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 31/5/2013, 20:45
Lokalizacja: RSL

Postprzez henio12323 » 17/7/2013, 21:21

nie ma czegos takiego jak ustawienie na konkretną liczbe obrotów. po to jest sruba. a nie wciskany bolec na stałe, żeby mozna było regulować. jak moto dobrze odpala, i dobrze sie wkręca to bym nie zmieniał nic. no ale najpierw wymien swiece. przy okazji fajka i przewód WN jak maja przebicie tez moze takie objawy dawac.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez pinky » 17/7/2013, 21:35

henio12323 napisał(a):nie ma czegos takiego jak ustawienie na konkretną liczbe obrotów. po to jest sruba. a nie wciskany bolec na stałe, żeby mozna było regulować. jak moto dobrze odpala, i dobrze sie wkręca to bym nie zmieniał nic. no ale najpierw wymien swiece. przy okazji fajka i przewód WN jak maja przebicie tez moze takie objawy dawac.

ok dzieki jutro dalej bede sie motorkiem bawił (wymienie swiece itp,) mam nadzieje ze jutro do tego dojde i wszystko bedzie hulać jak nalezy i wtedy napisze przyczyne, pozdro
Avatar użytkownika
pinky
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 31/5/2013, 20:45
Lokalizacja: RSL

Postprzez pinky » 18/7/2013, 14:16

no i rzeczywiscie byla to wida swiecy juz jest wymieniona i działa wszystko poprawnie, slychac lekkie stuki w okolicach glowicy ale mysle ze to beda luzne zawory ale chyba lepiej wiekszy luz niz gdyby mialo go nie byc? Do zamkniecia dzieki za pomoc
Avatar użytkownika
pinky
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 31/5/2013, 20:45
Lokalizacja: RSL

Postprzez henio12323 » 18/7/2013, 20:14

i taki i taki luz jest zły ;P jak za ciasno to sie domykają się, moze cos powypalac, szybciej sie zuzywa elementy trące, rolki slizgi itp
z kolei za luźno - zawory bardziej walą w gniazda i szybciej sie uklepują
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez pinky » 19/7/2013, 13:34

rozumiem mimo wszystko to sprawdze, a moze mi ktos powiedziec bo wymienilem swiece ale po jezdzie gdzies 30min i wylaczeniu silnika gdy chce go kopnac bardzo ciezko zapalic motor tak jakby nie dostawal iskry, moze to byc spowodowane swieca? posiadam swiece ngk z dwiema elektordami, jaka polecacie swiece lepiej irydowa? Czym sie one roznia..
Avatar użytkownika
pinky
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 31/5/2013, 20:45
Lokalizacja: RSL

Postprzez kris514 » 19/7/2013, 13:51

moze byc i swieca sprawdz sobie na stronie ngk jaka przewiduja do twojego motoru i taka kup
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Street4Fun » 19/7/2013, 14:46

Irydowe mają znacznie mocniejszą iskrę, dodatkowo mniejsze szanse na zalanie takowej(mniejsza elektroda)
Irydowe lepsze i droższe.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez kris514 » 19/7/2013, 15:17

ok ale skoro ma 2elektrodowa to raczej dobieral ze skoro gwint pasuje to swieca ok a cieplota?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 19/7/2013, 22:19

takie swiece sie nie nadają do motocykli. kup albo dedykowaną, albo dedykowaną w wersji irydowej i tutaj jest opcja najlepsza. swieca jest 2-4 X żywotniejsza od zwykłej, ma lepszą iskre, mi kazde moto zauważalnie lepiej pracuje, lepiej odpala, równiej jeździ. rózncia jest niewielka i trzeba znać dobrze swój silnik żeby to wyczuć, ale jednak jest róznica. i mysle że jak swieca kosztuje zwykła 10 zł a irydowa 50 zł to warto dopłacic tą różnicę!. no i wazne jest jak kris zauwazył dobranie odpowiedniej ciepłoty
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr