motocykl dla kobiety na co dzień do 9 000 zł
Posty: 15
• Strona 1 z 1
motocykl dla kobiety na co dzień do 9 000 zł
witam,
jestem w trakcie kursu na A i planuję do jesieni się z nim uporać
pojawia się więc temat zakupu pierwszego moto
przejrzałam forum i widzę że pojawia się wiele takich tematów, więc postanowiłam zapytać was o poradę.
interesuje mnie używany naked, ma służyć jako transport do pracy przez miasto,
ewentualnie niedalekie wypady w weekend.
kolega na jesieni chce gonić Kawasaki ER6 ale ja bym raczej zaczęła od 250tki,
bez szaleństw bo doświadczenie znikome.
(na kursie YAMAHA XJ6N ale to chyba za duże na pierwsze kroki...)
177cm i 65kg
co poradzicie panowie?
z góry dzięki
jestem w trakcie kursu na A i planuję do jesieni się z nim uporać
pojawia się więc temat zakupu pierwszego moto
przejrzałam forum i widzę że pojawia się wiele takich tematów, więc postanowiłam zapytać was o poradę.
interesuje mnie używany naked, ma służyć jako transport do pracy przez miasto,
ewentualnie niedalekie wypady w weekend.
kolega na jesieni chce gonić Kawasaki ER6 ale ja bym raczej zaczęła od 250tki,
bez szaleństw bo doświadczenie znikome.
(na kursie YAMAHA XJ6N ale to chyba za duże na pierwsze kroki...)
177cm i 65kg
co poradzicie panowie?
z góry dzięki
- Kawawro
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 14/6/2013, 17:39
- Lokalizacja: Wro
Właśnie ta XJ6N będzie idealna, skoro na kursie sobie dasz radę to potem także, a przyjemność z jazdy pozostanie na długi czas, nie na jeden sezon ; )
XJ 600N
- misiek1506
- Świeżak
- Posty: 150
- Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
- Lokalizacja: Krzydlina Wielka
Ja bym tam wolał to ER6 jeśli sprzęt pewny i od kolegi.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
misiek1506 napisał(a):Właśnie ta XJ6N będzie idealna, skoro na kursie sobie dasz radę to potem także, a przyjemność z jazdy pozostanie na długi czas, nie na jeden sezon ; )
XJ6 jest beznadziejna;) Po miesiącu nie wiadomo czy to w ogóle ciągnie. Dynamiczna 250 jest ciekawsza (i o te 20-30 kg lżejsza), lub wspomniany ER6.
- adamadamus
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 14/4/2013, 15:06
- Lokalizacja: Warszawa
Ja również szykuję się do zakupu pierwszego motocykla i chciałbym, żeby była to właśnie lekka 250tka więc polecę mój wybór czyli Honda VTR 250 (od rocznika 2008 czy 2009). Lżejsza o 30kg od polecanego na pierwsze moto GSa, ma całkiem żwawe stadko koni i jest często widywanym motocyklem w zawodach zręcznościowych czyli łatwa do opanowania i bardzo zwrotna no i do tego wygląda jak Ducati Łatwiej dostać VTR z niskim przebiegiem, bo tym raczej nikt nie lata dalekich tras.
Polecam wpisać VTR 250 gymkhana w youtube i zobaczyć sobie, co można robić na tak lekkim i zwinnym sprzęcie.
Polecam wpisać VTR 250 gymkhana w youtube i zobaczyć sobie, co można robić na tak lekkim i zwinnym sprzęcie.
- kello
- Świeżak
- Posty: 165
- Dołączył(a): 26/6/2013, 14:25
adamadamus napisał(a):XJ6 jest beznadziejna;) Po miesiącu nie wiadomo czy to w ogóle ciągnie.
Powiedzial miszcz prostej ktory na codzien motocykle na fotografiach oglada.
adamadamus napisał(a):Dynamiczna 250 jest ciekawsza (i o te 20-30 kg lżejsza), lub wspomniany ER6.
Misiu, wez sie ogarnij, jakos do tej pory nie spotkalem dynamicznej 250 ki
( poza Aprilia RS 250 w 2T ) a jezdzilem wszystkimi nowszymi jakie oferuje rynek.
Moment obrotowy cos kolo 25 Nm w przypadku XJ 66 wiec z czym do gosci ?
- Harakiri 7
- Bywalec
- Posty: 553
- Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
- Lokalizacja: wies
Jeżdżę Ninją 250 i powiem Ci tak - jeśli nie robisz tras powyżej 150km to bierz 250tkę. Na miasto nie ma nic lepszego niż niska masa i małe wymiary. Spod świateł i tak objedziesz 90% samochodów, a na pewno poręczniejsza w parkowaniu i manewrach niż XJ6.
Za to trasy, cóż, podróżowanie przy 9-10k rpm to nic miłego, ciągła wiertarka, przynajmniej na ekspresówkach/autostradach. Po winklach leci jak każdy inny i nie czuje się tego.
Ogólnie nie żałuję, że na 250tce zacząłem.
Za to trasy, cóż, podróżowanie przy 9-10k rpm to nic miłego, ciągła wiertarka, przynajmniej na ekspresówkach/autostradach. Po winklach leci jak każdy inny i nie czuje się tego.
Ogólnie nie żałuję, że na 250tce zacząłem.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
- Brekekeks
- Świeżak
- Posty: 457
- Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
- Lokalizacja: Kielce
Z 250tek bym się nie zastanawiał i brał bym KTMa Duke'a 250 albo 300 czy tam 390 bo się już pogubiłem w tych KTMach.
A tak wgl. to na pierwsze moto najlepiej kupić coś starszego (mniej żal przy wywrotkach a te na pewno będą) np. GSa 500, albo Er5 coś w ten deseń.
A tak wgl. to na pierwsze moto najlepiej kupić coś starszego (mniej żal przy wywrotkach a te na pewno będą) np. GSa 500, albo Er5 coś w ten deseń.
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Sykopson napisał(a): np. GSa 500, albo Er5 coś w ten deseń.
a jak coś wolałabyś z owiewkami mogę polecić GPZ
Sykopson napisał(a):A tak wgl. to na pierwsze moto najlepiej kupić coś starszego (mniej żal przy wywrotkach a te na pewno będą)
tego nie byłbym taki pewny, zawsze boli jak się coś popsuje/połamie
-
Screamer - Świeżak
- Posty: 175
- Dołączył(a): 26/8/2010, 18:05
Sykopson napisał(a):Z 250tek bym się nie zastanawiał i brał bym KTMa Duke'a 250 albo 300 czy tam 390 bo się już pogubiłem w tych KTMach.
Sa trzy, 125, 200 i 390
- Harakiri 7
- Bywalec
- Posty: 553
- Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
- Lokalizacja: wies
Sprobuj czyms dwucylindrowym. Zupelnie inna kultura jazdy - do mn ie na przyklad bardziej przemawiaja dwucylindrowe, mimo gorszej kultury pracy silnika.
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości