Na co zwracac uwage

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, andy7, suhy-19, senekkorzenna, Landryss25, kravec, gelo007, Czester, madcap, Bostorn, Miczab, Boshi, Movi, lagiboy, melvin, Leg1oN, rosiboj, Żmija, Terror

Na co zwracac uwage

Postprzez mlody84 » 7/7/2007, 13:29

Witam
przymierzam sie do kupna motoru konkretnie HONDE CBR 600 ale nie mam pojecia na co zwrocic uwage, jak sprawdzic czy rama jest prosta.Prosze o POMOC


Pozdrawiam
Avatar użytkownika
mlody84
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 3/7/2007, 07:07
Lokalizacja: Knurów


Postprzez gumis » 7/7/2007, 13:40

przywitaj sie...potem poszukaj bo juz bylo...

albo troche ci pomoge...

http://www.scigacz.pl/Motocykle,Honda,31.html
http://www.scigacz.pl/Honda,CBR,600F,1210.html
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze!

https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Postprzez owad » 7/7/2007, 13:45

jeszcze mozesz sie przyjrzec kolesiowi czy jest jakis wporzadku.... to znaczy ze sprzet tez powinien byc... ;)
bedzie dobrze... i jest bardzo dobrze.... Z'etek xD
Avatar użytkownika
owad
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 29/3/2007, 19:49
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Piankowy Marynarzyk » 7/7/2007, 13:56

Polecam strone www.bylo.pl .
Avatar użytkownika
Piankowy Marynarzyk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3034
Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
Lokalizacja: Kaliszfornia

Postprzez mlody84 » 7/7/2007, 14:30

Piankowy Marynarzyk napisał(a):Polecam strone www.bylo.pl .


piankowy marynowany zamiast pisac takie pierdoly mogl bys mi pomoc, tak dla twojej informacji to szukalem i nie znalazlem wiec zalozylem nowy temat a nie chodzi mi o dane techniczne lecz na co mam zwrocic uwage kupujac UZYWANY motocykl. Wiec jezeli nie umiesz udzielic mi konkretnej odpowiedzi to powstrzymaj sie.
Avatar użytkownika
mlody84
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 3/7/2007, 07:07
Lokalizacja: Knurów

Postprzez mar111cin » 7/7/2007, 17:34

mlody84 napisał(a):
Piankowy Marynarzyk napisał(a):Polecam strone www.bylo.pl .


piankowy marynowany zamiast pisac takie pierdoly mogl bys mi pomoc, tak dla twojej informacji to szukalem i nie znalazlem wiec zalozylem nowy temat a nie chodzi mi o dane techniczne lecz na co mam zwrocic uwage kupujac UZYWANY motocykl. Wiec jezeli nie umiesz udzielic mi konkretnej odpowiedzi to powstrzymaj sie.



może Ty zamiast pisać takie PIERDOŁY to poszukałbyś artykułów na głównej stronie scigacza? było to już bardzo dokładnie opisane. Zresztą tutaj już też było dużo tematów na ten temat.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6928
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez warjatron » 7/7/2007, 19:44

cyt: "duzo tematow na ten teamt"...łehehehe, nie zbyt elokwentna wypowiedz :twisted: ale pkt dla ciebie za rozbawienie mojeje postaci :) bez urazy oczywiscie :) natomiast mysle, ze mas zracej z tym iz mozna by poszukac jednak czegos, zanim palnie sie nowy juz dawno walkowany temat :twisted: zwroc uwage na to czy sprzedawca dobrze zgolil brode, bo jelsi nie to moze byc to sw. mikolaj i oddac ci moto za free pod warunkiem, ze poczekasz do 24.12 :twisted:
<<< Całkowity Brak Rozumu 929 '01 >>>
Avatar użytkownika
warjatron
Świeżak
 
Posty: 224
Dołączył(a): 16/4/2007, 16:04
Lokalizacja: okolice i WuWua ;)

Postprzez owad » 7/7/2007, 21:51

warjatron napisał(a):zwroc uwage na to czy sprzedawca dobrze zgolil brode, bo jelsi nie to moze byc to sw. mikolaj i oddac ci moto za free pod warunkiem, ze poczekasz do 24.12 :twisted:


tak zapewne nie wiesz o co chodzi i chcesz rozbawic publike swoim "kawalem" ....... normalnie umieram ze smiechu.... moze jak bedziesz grzecznym dzidziusiem to sw. Mikolaj przyniesie ci cos do glowki zebys zmadrzal..... :lol: :lol: :lol: :lol: (szczerze watpie) :lol: :lol:
bedzie dobrze... i jest bardzo dobrze.... Z'etek xD
Avatar użytkownika
owad
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 29/3/2007, 19:49
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez gumis » 7/7/2007, 21:52

dziewczyny nie sprzeczajcie sie !!
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze!

https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Postprzez kravec » 7/7/2007, 21:55

nie no potwierdza sie to ze warjatron jest swietnym kandydatem do bana.... chlopak sie ewidentnie musi jakos dowartosciowac i wywyzszyc..... i wez go Mateusz olej bo az mi zal twojej klawiatury (a tak dobrze mi sie na niej gra)..... jemu sie nie wytlumaczy...
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5564
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez mar111cin » 7/7/2007, 22:22

warjatron napisał(a):cyt: "duzo tematow na ten teamt"...łehehehe, nie zbyt elokwentna wypowiedz :twisted: ale pkt dla ciebie za rozbawienie mojeje postaci :) bez urazy oczywiscie :) natomiast mysle, ze mas zracej z tym iz mozna by poszukac jednak czegos, zanim palnie sie nowy juz dawno walkowany temat :twisted: zwroc uwage na to czy sprzedawca dobrze zgolil brode, bo jelsi nie to moze byc to sw. mikolaj i oddac ci moto za free pod warunkiem, ze poczekasz do 24.12 :twisted:


Twoją postać mam w głębokim i dalekim poważaniu :twisted:

tematów w formie topiców, nawet na dole masz napisane "nowy temat", a że o tym temacie to już nie moja wina, że tak to w języku polskim bywa.


Do tej pory nic nie pisałem i omijałem Ciebie z daleka, ale jak przeczytałem Twoje pierwsze posty to mnie zamurowało xD pomyślałem: jakiś psychiczny czy coś, a dalej już było tylko gorzej. Ogólnie jak widze Twój post to przewijam strone niżej, ale jak już zacytowałeś zaraz pod moim postem to nie mogłem tego ominąć :twisted: Acha tak na marginesie, podobają mi się Twoje teorie co do techniki jazdy i mechaniki, zostaniesz moim mentorem :twisted:

Urazu nie mam :twisted:
Załączniki
12066443_l.jpg
12066443_l.jpg (27.95 KiB) Przeglądane 1707 razy
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6928
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez simonw » 7/7/2007, 22:39

warjatron napisał(a):cyt: "duzo tematow na ten teamt"...łehehehe, nie zbyt elokwentna wypowiedz :twisted: ale pkt dla ciebie za rozbawienie mojeje postaci :) bez urazy oczywiscie :) natomiast mysle, ze mas zracej z tym iz mozna by poszukac jednak czegos, zanim palnie sie nowy juz dawno walkowany temat :twisted: zwroc uwage na to czy sprzedawca dobrze zgolil brode, bo jelsi nie to moze byc to sw. mikolaj i oddac ci moto za free pod warunkiem, ze poczekasz do 24.12 :twisted:



Misiu, jesli sie nie podoba na pewno na stuntpoland czy mojekawasaki chetnie powitaja osobe o IQ > 150 ktora nigdy sie nie myli i zawsze ma racje, ale tutaj wymaga sie jednak przejzenia strony glownej gdzie faktycznie bylo to dokladnie wałkowane, dodatkowo mamy osobny temat o tym na co zwracac uwage i owszem begginerzy pytaja o takie rzeczy, ale odpowiada sie albo linkiem albo "szukaj" bo tam wszystko bylo juz powiedziane.

Wiec nie stukaj postów bezsensownie, jak to ma miejsce w innych tematach. Siedzisz w sobote sam i klepiesz byle by cos bylo, odpal discovery albo cartoon network i po prostu jesli nie chcesz to nie pisz.
Faktycznie kravec ma racje ze temporary ban sie nalezy i IMO trzeba by to Lovtzy zglosic jesli sei nie uspokoisz.
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez warjatron » 8/7/2007, 12:28

po raz kolejny udowadniacie ile lat macie i na ktorym szczeblu ewolucji sie zatrzymaliscie :twisted: albo raczej udowadniacie to, ze wogole sie nie wspieliscie nawet na najnizszy szczebel :twisted: nie wiem skad sie biora takie pustaki jak wy, ktorzy nie potrafia odbic pileczki w inteligentny sposob jak zrobil to raz jeden jedyny johnmichael :twisted: ni potraficie podjac dyskusji to jeje nie podejmujcie :twisted: zaczynam sie z wami nudzic "bana mu bana"...."zostan moim metorem"..."gadasz glupoty"...wielu z was mocarzy,a zadne z faktami nie podejmie dyskusji :twisted: pozdrawiam srodkowym palcem mar111cinie :twisted:
<<< Całkowity Brak Rozumu 929 '01 >>>
Avatar użytkownika
warjatron
Świeżak
 
Posty: 224
Dołączył(a): 16/4/2007, 16:04
Lokalizacja: okolice i WuWua ;)

Postprzez Pisiu » 8/7/2007, 12:54

warjatron napisał(a):po raz kolejny udowadniacie ile lat macie i na ktorym szczeblu ewolucji sie zatrzymaliscie :twisted: albo raczej udowadniacie to, ze wogole sie nie wspieliscie nawet na najnizszy szczebel :twisted: nie wiem skad sie biora takie pustaki jak wy, ktorzy nie potrafia odbic pileczki w inteligentny sposob jak zrobil to raz jeden jedyny johnmichael :twisted: ni potraficie podjac dyskusji to jeje nie podejmujcie :twisted: zaczynam sie z wami nudzic "bana mu bana"...."zostan moim metorem"..."gadasz glupoty"...wielu z was mocarzy,a zadne z faktami nie podejmie dyskusji :twisted: pozdrawiam srodkowym palcem mar111cinie :twisted:


Ale baran :lol: Muruj i sie więcej nie odzywaj... Wiedziałem,że z tobą coś nie ten teges :twisted:
Pisiu
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez mar111cin » 8/7/2007, 13:11

Byli tacy co próbowali dyskutować, ale z Tobą się nie da.

żegnam ozięble


ps. pisze sie "mentorem" to tak na przyszłość jak już mnie cytujesz.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6928
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez kravec » 8/7/2007, 19:58

warjatron nie wywyzszaj sie tak... po twoich wypowiedziach nie widac tez zebys byl jakos wybitnie inteligentny, myslacy.... ludzie maja racje piszac ci ze piepszysz glupoty... a z tym pozdrowieniem srodkowym palcem wlasnie sie znizasz do poziomu o ktorym piszesz (a moze na takim wlasnie jestes??)...
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5564
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice


Powrót do Motocykle

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

na gr