Zobacz wątek - Turystyczny do 10 000 zł

Turystyczny do 10 000 zł

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, rosiboj, lagiboy, Landryss25, kravec, andy7, Boshi, Black-Ghost

Turystyczny do 10 000 zł

Postprzez hubertolew » 4/7/2013, 20:39

Witam,

Szukam motocykla do wypadów w dłuższe trasy, turytycznego. Zależy mi również na ekonomi (niskie zużycie benzyny), niskiej awaryjności (chcę cos pewnego, co nie zawiedzie 3tys km od domu), maszyna powinna być także wygodna :]

Jezeli chodzi o roczny dystans jaki bede pokonywał, to mysle ze w granicach 10 tys km maks.

Jeżeli chodzi o kase to chciałbym zmieścić się w 10 000 zł za motocykl.


Jaki budżet na utrzymanie? Taki jaki bedzie wymagany :]

Wygląd moto nie ma tak naprawde wiekszego znaczenia.


Zastanawiam się nad:
- duzym skuterem; Suzuki burgmann 400 lub yamaha majesty 400 - za 10000 zł można juz dostać model z 2008 roku i to mnie bardzo zachęca. Co myślicie o dużych skuterach? Jak wygląda ich utrzymanie, serwis, częsci? Czy może bardziej opłaca się kupić troche starszego gs500 lub honde cb500 ? Jezeli chodzi o choppera to za tą cene dostanę maszynę z lat 90tych np honde shadow 600...


Aha, bedzie to moj pierwszy większy moto

Będe wdzięczny za odpowiedź

pozdrawiam
xxxx
hubertolew
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 4/7/2013, 16:25
Lokalizacja: łódzkie


Postprzez Glenroy » 4/7/2013, 20:55

A dlaczego nie bierzesz pod uwagę takich sprzętów jak GSF600S Bandit albo FZS600 Fazer, może znajdzie się nawet i CBF600S, za 10.000 można wyrwać fajny sprzęt, moto wygodne, mało awaryjne właściwie nastawione na turystykę, ze spalaniem też specjalnie Cię nie ogołocą bo te 6 litrów to niespecjalnie dużo moim zdaniem :).
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez stareRadio » 4/7/2013, 21:01

zobacz hondy deauvile , bardzo zgrabny , chwalony za niezawodność
stareRadio
Świeżak
 
Posty: 443
Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
Lokalizacja: Dębica

Postprzez hubertolew » 4/7/2013, 21:13

Glenroy napisał(a):A dlaczego nie bierzesz pod uwagę takich sprzętów jak GSF600S Bandit albo FZS600 Fazer, może znajdzie się nawet i CBF600S, za 10.000 można wyrwać fajny sprzęt, moto wygodne, mało awaryjne właściwie nastawione na turystykę, ze spalaniem też specjalnie Cię nie ogołocą bo te 6 litrów to niespecjalnie dużo moim zdaniem :).


- coś mniejszego na początek, to pierwszy motocykl będzię.
xxxx
hubertolew
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 4/7/2013, 16:25
Lokalizacja: łódzkie

Postprzez GhastRider90 » 4/7/2013, 21:55

hubertolew napisał(a):
Glenroy napisał(a):A dlaczego nie bierzesz pod uwagę takich sprzętów jak GSF600S Bandit albo FZS600 Fazer, może znajdzie się nawet i CBF600S, za 10.000 można wyrwać fajny sprzęt, moto wygodne, mało awaryjne właściwie nastawione na turystykę, ze spalaniem też specjalnie Cię nie ogołocą bo te 6 litrów to niespecjalnie dużo moim zdaniem :).


- coś mniejszego na początek, to pierwszy motocykl będzię.


jezdziłem bandite 600S na 1 motocykl myśle że dasz sobe rade nie jest agresywny jest dośc wygodny mozna sie zapakowac na dalekie trasy i co najważniejsze dobrze wyregulowany pali doś mało :)
Suzuki Bandit 600S 2001r still rolling...
Avatar użytkownika
GhastRider90
Świeżak
 
Posty: 271
Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Czarnoziem:)

Postprzez Artur_ » 5/7/2013, 06:52

Jeśli pierwszy motocykl i w dodatku ma być turystyczny, to bym polecił jakieś enduro turystyczne. Coś pokroju BMW F650GS, Honda XL650V, Kawasaki KLR650. Przynajmniej spróbujesz również turystyki poza asfaltowej. Nie spodoba się, sprzedasz i kupisz coś innego. Z tego typu motocykli najłatwiej upłynnić hondę transalp i łatwo to zrobić finansowo bezstratnie. Jeśli zdarza Ci się czytać fotorelacje z różnych wyjazdów, to nie trudno znaleźć wspólny mianownik, właśnie w postaci rodzaju motocykla ;) Pierwsze z brzegu z archiwum scigacz.pl:
www.scigacz.pl/Swiat,to,za,malo,cztery, ... 21110.html
www.scigacz.pl/Motocyklowa,podroz,do,Gr ... 20835.html
www.scigacz.pl/Murmansk,czyli,tam,gdzie ... 20415.html
www.scigacz.pl/Wagadugu,2012,Mauretania ... 19498.html
Ja zaczynałem od KLE 500, które po 2 mies. poszukiwań motocykla dosłownie mi wciśnięto (znajomi z serwisu moto). Miał być GS500/CB500/itp, później jakaś VFRka. Ale jak już człowiek zazna trochę wolności i brak ograniczeń w zwiedzaniu, to trudno wrócić do typowo asfaltowego motocykla :roll: Zaczyna się od latania po PL z dojazdami przecinanymi szutrówkami, później Ukraina czy Rumunia, gdzie jazda po górach dozwolona, później Bałkany (moje tutaj (otwórz link)), dalej myśli się żeby tylko dalej i ciekawiej - może Maroko, może Kazachstan? :roll:
Artur_
Świeżak
 
Posty: 358
Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez jasmine78888 » 5/7/2013, 07:50

Miła niespodzianka o tej krótszej formy. Czy możesz nam powiedzieć, co to jest, mówisz / pisanie o? Posiada wszelkie info. o krótszej formie zostały wysłane przed (i po prostu nie zauważył)?



--------------------------------------
actual tests http://www.actualtests.com/ (otwórz link)
actualtests pmp exam prep actualtests pmp exam prep (otwórz link)
actualtests act online prep actualtests act online prep (otwórz link)
actualtests sat prep courses actualtests sat prep courses (otwórz link)
Ostatnio edytowano 30/7/2013, 12:46 przez jasmine78888, łącznie edytowano 1 raz
Jasmine
jasmine78888
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 5/7/2013, 07:38
Lokalizacja: sheeed

Postprzez R6_Rider » 5/7/2013, 11:10

Jeżeli interesuje Cię Transalp to znajomy ma do sprzedania fajną sztukę w spoko cenie. 98r. za 6000zł. :)
R6_Rider
Świeżak
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10/6/2013, 16:49
Lokalizacja: WWA

Postprzez Artur_ » 5/7/2013, 11:32

'98, to jeszcze poczciwy PD10, czyli 600-tka. 100 razy bardziej bym wolał taką od 650-tki :)
Artur_
Świeżak
 
Posty: 358
Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez Glenroy » 5/7/2013, 14:40

hubertolew napisał(a):- coś mniejszego na początek, to pierwszy motocykl będzię.


No dobra, to może z fazerem trochę poleciałem, ale CBF600S jest potulna jak baranek :). Myślę, że pierwsze zdania z tego artykułu: http://www.scigacz.pl/Honda,CBF600S,N,sakramentalne,tak,13409.html (otwórz link) dają pełny pogląd jak to moto się sprawuje.
Honda CBF600 została stworzona dla grupy ludzi, którym w motocyklu nie zależy na jakiejkolwiek formie polotu wizualnego, imponujących osiągach, niszczeniu stawów ramion przy każdym dodaniu gazu. Honda CBF600 została stworzona dla celów stricte użytkowych. Jest niebezpiecznie poprawna, porządna, solidna, uczciwa. I w absolutnie żaden sposób ekscytująca. To narzędzie z gwarancją niezawodnej pracy.
.

Bandit też nie jest jakiś nie wiadomo jak porywczy, wiadomo, że potrzeba chwili, żeby się z nim oswoić, ale po kilku wypadach będziesz już miał pogląd i kontrolę nad tym, co on oferuje :).

Znam chłopaków, którzy zaczynali i jeżdżą nadal na GSF i CBF, samemu połowę poprzedniego sezonu jeździłem na ER-5, mam praktycznie rok przerwy i wsiadłem na FZ6 Fazer, różnica kolosalna, jeździ się świetnie i mimo prawie 100KM nie czuję się na nim jak na sprzęcie, który trzyma mi nóż na szyi, szczerze miałem większego pietra wsiadając na ER niż teraz na FZ-cie ;)
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr