Bandit 400 czy Fazer 400
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Bandit 400 czy Fazer 400
Witam przymierzam się do kupna któregoś z tych motocykli, na żadnym z nich nie siedziałem i nie wiem jak jest z wygodą. Chodzi mi o dalsze trasy w dwie osoby, a 400 dlatego że na a2 pasuje i nie pali za dużo Pozdrawiam Marcin
- Piatek
- Świeżak
- Posty: 58
- Dołączył(a): 5/2/2013, 10:55
- Lokalizacja: GrudziÄ…dz
Obie te 400tki mają ok 60KM więc na a2 się nie łapią.
Co do pozycji, obie powinny być wygodne, Bandit to zwyczajny golas, na Fazerku możesz być trochę bardziej pochylony.
cycle-ergo.com i siÄ™ przymierz.
Co do pozycji, obie powinny być wygodne, Bandit to zwyczajny golas, na Fazerku możesz być trochę bardziej pochylony.
cycle-ergo.com i siÄ™ przymierz.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
- Brekekeks
- Świeżak
- Posty: 457
- Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
- Lokalizacja: Kielce
Kup bandita 400 na naszym rynku to już nie taki egzotyk jak fazer 400
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Jako jego szczęśliwy właściciel mam niemałe
Mój mi nie pali mniej jak 6l na 100 a często dochodzę do 7.
Możliwe że świeżo i dobrze wyregulowany zejdzie do 5,5, ale gwarancji nie daję.
Na pewno sprzęt daje dużą frajdę z jazdy i jest bardzo przyjemny dla tych którzy lubią typowo sportowe oddawanie mocy Polecam!
Mój mi nie pali mniej jak 6l na 100 a często dochodzę do 7.
Możliwe że świeżo i dobrze wyregulowany zejdzie do 5,5, ale gwarancji nie daję.
Na pewno sprzęt daje dużą frajdę z jazdy i jest bardzo przyjemny dla tych którzy lubią typowo sportowe oddawanie mocy Polecam!
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Ani jedno ani drugie nie mieści się na a2, szukaj czegoś innego lub zdławionych wersji ; ) A jeśli już coś zdławionego będziesz szukać to bardziej polecałbym Ci XJ600 ponieważ dużo mniej pali i części od groma ; )
XJ 600N
- misiek1506
- Świeżak
- Posty: 150
- Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
- Lokalizacja: Krzydlina Wielka
mieści się
U mnie się nic nie psuje, tylko wymiany typowej eksploatacji, ważne żeby kupić w miarę zadbany egzemplarz i najlepiej zabrać do oględzin kogoś ogarniętego w temacie mechaniki.
Przestrzegam też przed tanimi egzemplarzami w których trzeba niby zrobić tylko jakąś pierdołę.
Kup sprawny egzemplarz, no ewentualnie opony mogą być do wymiany, czy klocki, albo uszczelniacze, generalnie eksploatacja. Jeden ziomek z forum Bandziorów kupił moto które niby miało tylko moduł do wymiany, przeleciał już ze 3 moduły i nic, pewnie wsadzi dużo więcej niż za sprawny egzemplarz zanim zacznie jeździć. Z kolei mój znajomek z Krk (choć go ostrzegałem) kupił B400 za 1800zł, też moduł do wymiany, wymienił (moduł do tego moto 350 do 400zł bo to rzadki rarytas, wiem bo też przez to przechodziłem) po wymianie moto odpaliło, ale miało blokadę obrotów na 10k, poszedł z tym do jakiegoś magika który powiedział że jest dławik na gaziorach, ściągnął go, moto wkręcało się normalnie, a po dosłownie 2 dniach poszły panewki i mogiła. A sprawnego Bandziora można spokojnie wyrwać za 4/5k i takiego polecałbym szukać (co oczywiście nie znaczy że jak jest za 5k to jest super igła, to też oczywiście trzeba zweryfikować). Nie kupuj kota w worku, ma jeździć (i to oczywiście prosto), nie szarpać i wkręcać się ładnie do końca...
U mnie się nic nie psuje, tylko wymiany typowej eksploatacji, ważne żeby kupić w miarę zadbany egzemplarz i najlepiej zabrać do oględzin kogoś ogarniętego w temacie mechaniki.
Przestrzegam też przed tanimi egzemplarzami w których trzeba niby zrobić tylko jakąś pierdołę.
Kup sprawny egzemplarz, no ewentualnie opony mogą być do wymiany, czy klocki, albo uszczelniacze, generalnie eksploatacja. Jeden ziomek z forum Bandziorów kupił moto które niby miało tylko moduł do wymiany, przeleciał już ze 3 moduły i nic, pewnie wsadzi dużo więcej niż za sprawny egzemplarz zanim zacznie jeździć. Z kolei mój znajomek z Krk (choć go ostrzegałem) kupił B400 za 1800zł, też moduł do wymiany, wymienił (moduł do tego moto 350 do 400zł bo to rzadki rarytas, wiem bo też przez to przechodziłem) po wymianie moto odpaliło, ale miało blokadę obrotów na 10k, poszedł z tym do jakiegoś magika który powiedział że jest dławik na gaziorach, ściągnął go, moto wkręcało się normalnie, a po dosłownie 2 dniach poszły panewki i mogiła. A sprawnego Bandziora można spokojnie wyrwać za 4/5k i takiego polecałbym szukać (co oczywiście nie znaczy że jak jest za 5k to jest super igła, to też oczywiście trzeba zweryfikować). Nie kupuj kota w worku, ma jeździć (i to oczywiście prosto), nie szarpać i wkręcać się ładnie do końca...
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości