Zobacz wątek - W poszukiwaniu turystycznego Enduro - BMW R1150GS
NAS Analytics TAG

W poszukiwaniu turystycznego Enduro - BMW R1150GS

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

W poszukiwaniu turystycznego Enduro - BMW R1150GS

Postprzez GhastRider90 » 28/6/2013, 10:20

Może któryś z użytkowników posiada BMW R1150GS ? ostatecznie tylko ten model wydał mi sie sensowny za kasę nie przekraczającą 17tyś polskich PLN-ów:)

Chciałbym się dowiedziec:

-Czy warto kupi model z 2001-2002r z przebiegem 40-55tys km (mój bandit ma w tej chwili 56tys km i jest jak nowy)
-Czy takie BMW jest drogie w eksplatacji?
-Czy z wałem nic się nie dzieje (to dla mnie cos innego niz naciąganie łancucha regulacja wymiana zebatek...)
-Czy serwis BMW musi byc drogi ?
-Ile mogę sam pomajsterkowa przy silniku?(boxer syszalem ze raczej bez awaryjny ale może jednak?)
-Jaki był by koszt powiedzmy przecietnego użytkowania takiego sprzetu (ogumienie , olej , żarówki , i co najważniejsze spalanie...)

Na koniec chciałbym poznac wasze opinie doswiadczenia na temat BMW GS 1150 ewentualnie młodszego modelu ktory nie wiele sie rozni poza stylistyką i lekkimi rpzeróbkami silnika ;)
Suzuki Bandit 600S 2001r still rolling...
Avatar użytkownika
GhastRider90
Świeżak
 
Posty: 271
Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Czarnoziem:)


Postprzez skidmarks » 29/6/2013, 06:18

Nie licz na GS z 2001 roku z przebiegiem 45 tys. Takie maszyny sprzedaja sie miedzy fanami marki, rodzinie lub po znajomych.

Gs z przebiegiem 170tys. to maszyna która nadal warta jest uwagi wiec niech cie nie przerazają takie przebiegi

Jakość wykonania jest o wiele wyzej niż u japońskiej wielkiej czwórki.

Miałem okazje posmigać na 1150 Adventure. Fajna krowa. Wygodny, szybki i mało pali. Motocykl sie sprawdzi na długie przebiegi. Kupowanie aby smigać wokół komina takiego mastodonta wydaje mi sie niepotrzebne.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez GhastRider90 » 29/6/2013, 09:18

czyli mówisz ze 144tyś i wiecej nie robi na nim wrazenia ? powiedz mi jak z wałem ? słyszałem ze jest bezobsługowy ale przeciez tez kiedyś wymaga jakiegoś serwisu nieprawdasz ?
Zastanawiam sie nad GS-em bo dużo latam na wyjazdy zagraniczne swoim banditem nakreciłem juz wiele kilometrów ale boli mnie że nie moge zjeha w szutr i tak samo wygodnie sie po nim poruszac nie mówie juz o wiekszych wertepach(skok zawieszenie z tobołami jest tak mały że szkoda mi go jak koło ociera o nadkole a przedni widelec składa sie do oporu)
Także pomyslałem nad GS-em z niemiec sprowadzanym Niemcy to solidna firma mają w zadbane sprzęty :) na GS-a 1200 mnie najzwyczajniej na ten czas nie stac wiec wybrałem jego poprzednika ;)
Suzuki Bandit 600S 2001r still rolling...
Avatar użytkownika
GhastRider90
Świeżak
 
Posty: 271
Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Czarnoziem:)

Postprzez Harakiri 7 » 29/6/2013, 11:08

skidmarks napisał(a):Nie licz na GS z 2001 roku z przebiegiem 45 tys. Takie maszyny sprzedaja sie miedzy fanami marki, rodzinie lub po znajomych.

Gs z przebiegiem 170tys. to maszyna która nadal warta jest uwagi wiec niech cie nie przerazają takie przebiegi


W PL moze i tak, w Nienczech juz troche inna bajka.

Osobiscie kupowal bym w Nienczech, a jzeli naprawde zainteresowany jestes tym modelem to zarejestruj sie na

Forum BMW Klub Polska Motocykle

Tam powinienes cos wychaczyc.

Osobiscie nigdy nie pchal bym sie w sprzeta powyzej 100 000 km, ale inne przekonania mam.

:wink:
Harakiri 7
Bywalec
 
Posty: 555
Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
Lokalizacja: wies

Postprzez skidmarks » 29/6/2013, 13:49

Jak sie wyjedzie na południe europy to jak zobaczysz GS 1100/1150/1200 to w 50% bedzie to na Niemieckich blachach.

Troche siedze w tym i uwierz 45tys w 10 letniej maszynie "globtroterskiej" bedziesz miał ale na "sikorku" po skreceniu

Ja wiem ze sa co maja i 30 tys tyle zaznaczam te maszyny rozchodza sie wtedy pocztą pantoflową.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Harakiri 7 » 29/6/2013, 15:07

http://suchen.mobile.de/motorrad/bmw-r- ... ence=DAILY

Chcesz podyskutowac jakie sa konsekwencje prawne w Niemczech w przypadku skrecania licznikow ? Z regoly motongi maja swoja udokumentowana Historie ktora latwo jest sprawdzic.

:wink:
Harakiri 7
Bywalec
 
Posty: 555
Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
Lokalizacja: wies

Postprzez skidmarks » 29/6/2013, 15:23

Ceny do 10tys € za 12 letnie maszyny :)
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez GhastRider90 » 30/6/2013, 08:41

nie che motocykla który ma niewiadomo ile km najechane przedział jaki by mnie interesował miesci sie do 80tyś powyzej moim zdaniem taki silnik jest juz do roboty :/
Suzuki Bandit 600S 2001r still rolling...
Avatar użytkownika
GhastRider90
Świeżak
 
Posty: 271
Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Czarnoziem:)



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr