Zobacz wątek - Stukanie/przeskakiwanie Honda CB500

Stukanie/przeskakiwanie Honda CB500

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Stukanie/przeskakiwanie Honda CB500

Postprzez mati698 » 23/6/2013, 22:31

Witam państwa serdecznie jestem nowy, na obecnym forum, moze w zlym miejscu postawilem temat przepraszam bardzo, ale sadze ze odpowiedni.. Do rzeczy.

Szukalem na forach swojego problemu - bylo w przybliżeniu to co mnie sie dzieje, lecz nie od konca to samo..

Jestem.. zdenerwowany i zaniepokojony tą sytuacją.:(

Wydaje mnie sie ze nie wjechałem w żadna dziurę lecz to na naszych drogach raczej nie mozliwe. Normalnie zgasilem motocykl nic sie wczesniej nie dzialo. postał nawet nie 2 minuty, ruszylem dalej w trase, bieg normalnie wszedl, lecz coś przeskakuje. Występuje to głownie na 1 i 2 biegu a na 3 bardzo sporadycznie. To stukniecie jest slyszalne z lewej strony jakby przy kole, silniku. Dzieję sie wtedy kiedy dodaje gazu im wiecej - tym glosniej slychac stukniecie. Nie jest to ciągłe skutanie podczas dodawania gazu, lecz mniej wiecej tylko 2-3 razy to cos przeskoczy na danym biegu,

Łańcuch jest odpowiednio naciagniety, zebatki nie mają luzów, przy stuknieciach/przeskakiwaniu nie szarpnie mi motocyklem, nie dzieje sie kompletnie nic wiecej oprócz tego stukniecia.

Stąd tez moje pytanie - Co to moze byc?. Gdzies przeczytałem ze to moze byc wina łancucha, zebatek, napędu, oraz trybów.. Stąd moje 2 pytania.

1. Czy ktoś sie wczesniej z tym spotkał, moze cos należy wyregulować, dokręcic, ?
2. Jestem z Kościana/k.Poznania, czy ktoś ma zaufanego w 100% mechanika motocyklowego, oczywiście dobrego i nie drogiego z okolic?

Prosze pisać szczegółowo - jestem nowicjuszem ale pojęcie małe mam, z mechaniki samochodowej.

Zapomniałbym - Motocykl to Honda CB500 rocznik 1994 (po lifcie - 2 cylindry)
mati698
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 23/6/2013, 22:04


Postprzez mati22252 » 24/6/2013, 12:37

Zobacz ślizg łańcucha na wahaczu czy nie jest przetarty. A stukania przy wyższych prędkościach możesz nie słyszeć po prostu
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez mati698 » 24/6/2013, 15:23

rozebralem pokrywke od zebatki przedniej.. zauwazylem jakby poluzowała sie sruba, dokrecałem lecz nie pomoglo, a zebatka ma luz przy ruchu - Do srodka silnika-> do siebie..

slizg wydaje sie być w porzadku, przeczyscilem go dokladnie..
mati698
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 23/6/2013, 22:04

Postprzez mirekm71 » 26/6/2013, 08:07

wstaw zdjecia napedu.
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez mati698 » 4/7/2013, 20:33

Nie moglem wczesniej wrzucić zdjęcia pojechalem 40KM do mechanika. powiem szczerze ze po przejechaniu juz tych 40KM, na kazdym biegu szarpało nie zaleznie od predkości i obrotów, Mechanik wymienił cały napęd - 2 zębatki, łancuch dodatkowo łożysko na kole tylnym,

Zapłaciłem 620zł, dużo mało?? jak sadzicie?.

jakby był ktoś zainteresowany moge wrzucic fotki starych zebatek i łancucha
mati698
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 23/6/2013, 22:04



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr