Cbr 125 czy Aprilla RS 80 / 125 .
• Strona 1 z 1
Cbr 125 czy Aprilla RS 80 / 125 .
Witam wszystkich. Chciałbym zapytać jaki motor byście wybrali. Otóż zastanawiam sie nad kupnem hondy cbr 125 bądź aprilki rs 80 / 125 . Niestety mogę maxymalnie wydać jedynie 3 tysiące złotóweczek z przyczyn osobistych . Ciężko mi będzie znaleźć taką honde do takiej kwoty, a z drugiej strony apki spalają troszeczkę wiecej benzyny z tego co słyszałem i są niiiiby bardziej wadliwe. Co o tym sądzicie ? Od razu mówię ze jestem początkujący i moja wiedza o moto jest mała. Proszę o rozsądne komentarze. Głupich odpowiedzi nawet nie będę czytał. 

- Axetive
- Świeżak
To zależy ile możesz później wydać kasy bez limitu rs z ograniczonymi funduszami coś innego np cbr.
Ja zostałem wsadzony na minę rs125 i duuużo kasy poszło teraz fajnie śmiga ale gość po prostu mnie zwałował.
Choć prawda jest taka że wszystko zależy czy trafisz na zdrową sztukę
Ja zostałem wsadzony na minę rs125 i duuużo kasy poszło teraz fajnie śmiga ale gość po prostu mnie zwałował.
Choć prawda jest taka że wszystko zależy czy trafisz na zdrową sztukę

-
fliper210 - Świeżak
No to tak: Apka to 2T a cbr 4T. Jezeli mowa o 125cc to apka ma ok 30-35KM A cbr 15KM. Spalanie apki oscyluje w 6-7l a honda do 3.5-4max. Mocniejsza napewno apka ale na nią trzeba juz prawko min. A2, chyba że wersja zablokowana wtedy moze byc A1. Podsumowując jak chcesz miec motocykl do spokojnej jazdy, który jest tani w eksploatacji bierz cbr'ke, jak chcesz miec juz troche wiecej mocy wez rs'ke.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Derbi gpr 50 -> ?
- Jankes33
- Świeżak
Apka ma bodajże 26-7 koni a nie żadne 35. Do apki musisz mieć dużo pieniążków na sezon, a to na paliwo, a to na cylinder i wszystkie inne części. Więc przemyśl to.
- dkaczmarek7
- Świeżak
wasil1993p napisał(a):dane techniczne podane przez Aprilię (dzwoniłem kiedyś do nich specjalnie po to żeby się dowiedzieć)
odblokowane:
Aprilia RS 125 MP lata produkcji 1996-2005 - moc 36 koni mechanicznych (2T)