Aprilia Rs 250 vs Kawasaki ZXR 400
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Aprilia Rs 250 vs Kawasaki ZXR 400
Witam, miałem już 50'tki i 125'tke, jak się nadarzyła okazja to jeździłem 600.
Miałem Yamahe R6 ale niestety poszła szybko na sprzedaż.
Ze względu na kryzys w budżecie rodzinnym, Mama straciła prace.
W moje asortymencie mam Aprilie Rs50 i Aprilie Rs125.
Z których jestem najbardziej zadowolony. Teraz czas na przesiadkę na coś większego.
W zależności czy sprzedam motory i cześci będę miał około 8-9 tyś miedzi.
Otóż jestem w sytuacji że mogę aktualnie zrobić tylko i wyłącznie prawo jazdy typu A2. 19 latek będzie w lutym, a jak zrobię teraz A2 to, A będzie o 20 lat w tym wypadku.
Otóż mam na oku Aprilie RS 250, jestem miłośnikiem 2T, a kupując RS 250 bym zachował wierność wobec marki
.
Co najważniejsze przyhaczyłem w świetnym stanie (moje zdanie)
Aprilia RS 250 za 8 tyś.
2000r. Replica Mistrza Świata Valentino Rossiego który w 1999 w kasie 250 Grand Prix.
Po tuningu :
-Rury wydechowe ARROW ,
- tłumiki GP PRO robione na zamówienie w Anglii
- sportowy airbox
- filtr sportowy PIPERCROSS
- amortyzator skrętu WILBERS z regulacją
- stalowe oplotu węży hamulcowych
- carbonowe listki membrany JOllify
- fajki i przewody NGK RACING
- stojak
- białe kierunkowskazy przód i tył
- crash pady osi oraz owiewki
- carbonowy tylny błotnik aprilia Racing
- sportowe dysze
Po serwisie:
- czyszczone zawory wydechowe
- wymiana płynu chłodnicy motul
- nowy olej motul transexpert
- nowy akumulator żelowy
Właściciel mówił że posiada motor od 10 lat.
Przebieg? 10tyś km ;oo
Cena jak mówiłem wyżej. 8 tyś zł.
Podjarałem się troszkę
Co do Kawasaki ZXR 400
Nie mam konkretnie upatrzonego egzemplarza. W Polsce raczej bym nie kupował bo większość tych sprzętów jest zakatowana, a trafić w dobrym stanie u nas to cud.
Bardziej bym się skupił na wyjeździe do Niemiec i tak dokonać zakupu, z tego co widziałem to mają dużego przebiegu i raczej w lepszym stanie niż u nas. (Chociaż to nie reguła)
Proszę również nie pisać żebym kupił jakąś 600.. Nie kupie, ze względu na "siły wyższe". Bynajmniej nie teraz. Propozycje Motocykli do 500cc.
Proszę was o pomoc
Miałem Yamahe R6 ale niestety poszła szybko na sprzedaż.
Ze względu na kryzys w budżecie rodzinnym, Mama straciła prace.
W moje asortymencie mam Aprilie Rs50 i Aprilie Rs125.
Z których jestem najbardziej zadowolony. Teraz czas na przesiadkę na coś większego.
W zależności czy sprzedam motory i cześci będę miał około 8-9 tyś miedzi.
Otóż jestem w sytuacji że mogę aktualnie zrobić tylko i wyłącznie prawo jazdy typu A2. 19 latek będzie w lutym, a jak zrobię teraz A2 to, A będzie o 20 lat w tym wypadku.
Otóż mam na oku Aprilie RS 250, jestem miłośnikiem 2T, a kupując RS 250 bym zachował wierność wobec marki

Co najważniejsze przyhaczyłem w świetnym stanie (moje zdanie)
Aprilia RS 250 za 8 tyś.
2000r. Replica Mistrza Świata Valentino Rossiego który w 1999 w kasie 250 Grand Prix.
Po tuningu :
-Rury wydechowe ARROW ,
- tłumiki GP PRO robione na zamówienie w Anglii
- sportowy airbox
- filtr sportowy PIPERCROSS
- amortyzator skrętu WILBERS z regulacją
- stalowe oplotu węży hamulcowych
- carbonowe listki membrany JOllify
- fajki i przewody NGK RACING
- stojak
- białe kierunkowskazy przód i tył
- crash pady osi oraz owiewki
- carbonowy tylny błotnik aprilia Racing
- sportowe dysze
Po serwisie:
- czyszczone zawory wydechowe
- wymiana płynu chłodnicy motul
- nowy olej motul transexpert
- nowy akumulator żelowy
Właściciel mówił że posiada motor od 10 lat.
Przebieg? 10tyś km ;oo
Cena jak mówiłem wyżej. 8 tyś zł.
Podjarałem się troszkę



Co do Kawasaki ZXR 400
Nie mam konkretnie upatrzonego egzemplarza. W Polsce raczej bym nie kupował bo większość tych sprzętów jest zakatowana, a trafić w dobrym stanie u nas to cud.
Bardziej bym się skupił na wyjeździe do Niemiec i tak dokonać zakupu, z tego co widziałem to mają dużego przebiegu i raczej w lepszym stanie niż u nas. (Chociaż to nie reguła)
Proszę również nie pisać żebym kupił jakąś 600.. Nie kupie, ze względu na "siły wyższe". Bynajmniej nie teraz. Propozycje Motocykli do 500cc.
Proszę was o pomoc

Ostatnio edytowano 17/6/2013, 10:43 przez PoisonRs, łącznie edytowano 1 raz
- PoisonRs
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 6/10/2011, 15:29
- Lokalizacja: Łódzkie
moze i zle zrozumialem, ale aby zrobic A szybciej to trzeba miec przynajmniej 2 lata prawo jazdy A2, a nie ze jezeli zrobisz sobie A2 to mozesz od 20 robic A. Czesci do RS250 sa trudno dostepne jak i do zxr lecz podczas wyboru stawialbym na ninje.
- Mata
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 24/7/2012, 15:17
Też bym wolał kupić ZXR400 no ale jeśli jesteś miłośnikiem 2T i masz upatrzony warty pieniędzy model Aprili to czemu nie? 

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
To jest 2T, tu przebieg to całkiem inna sprawa, zxr400 bez niczego zrobi 200kkm. RS250 nie zrobi nawet 50kkm bez remontu, taka jest magia 2T, jeśli ktoś nie umie nimi jeździć to zajedzie silnik po 2-3 tys km. Jako droga zabawka OK, bez problemu się nadaje, jako pojazd do codziennej eksploatacji nie bardzo, zje Cię kosztami utrzymania
XJ 600N
- misiek1506
- Świeżak
- Posty: 150
- Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
- Lokalizacja: Krzydlina Wielka
Jeśli chodzi i fun z jazdy, prowadzenie, wygląd i wyjątkowość motocykla zdecydowanie RS. Dwusówowe V2 to musi być coś, do tego świetne zawieszenie.
ZXR będzie nieco bardziej rozsądne, choć z częściami do niego będzie nie wiele lepiej, spalanie bedzie niższe na pewno.
Ja sercem wybrałbym RS250, a rozsądkowa przewaga ZXR nie jest wcale dużo wyższa, tyle że to spalanie może być przerażające i chyba bym na Apkę nie poszedł tylko z tego względu.
EDIT:
Oczywiście polecam całym mym sercem Bandita 400
ZXR będzie nieco bardziej rozsądne, choć z częściami do niego będzie nie wiele lepiej, spalanie bedzie niższe na pewno.
Ja sercem wybrałbym RS250, a rozsądkowa przewaga ZXR nie jest wcale dużo wyższa, tyle że to spalanie może być przerażające i chyba bym na Apkę nie poszedł tylko z tego względu.
EDIT:
Oczywiście polecam całym mym sercem Bandita 400

Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
- misiek1506
- Świeżak
- Posty: 150
- Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
- Lokalizacja: Krzydlina Wielka
re
No cóż, zobaczymy jak inni się wypowiedzą na ten temat.
Co do RS 250.
Są tam 2 cylki na Nicasilu. Co do wytrzymałości. Opłaca mi się od razu po kupnie, pokryć tłok powłoką?
http://www.motor-tech.katowice.pl/
Na płaszcz tłoka:
"- Powłoka zmniejszająca tarcie na płaszczu tłoka PT
Powłoka ma na celu zmniejszyć tarcie między tłokiem ,a cylindrem.
Powłoka zdecydowanie zwiększa trwałość zestawu tłok-cylinder.
Powłoka zabezpiecza tłok przed zatarciem tworząc warstwę poślizgową
Powłoka na bazie Molibdenu o odporności cieplnej do 450 C "
Na denko tłoka:
"- Powłoka barita termiczna PC
Powłoka ma na celu zmniejszyć ilość ciepła, które dostaje się przez denko
zapobiega to nadmiernemu rozszerzaniu tłoka pod wpływem temperatury .
Zapobiega to puchnięciu tłoka, a co za tym idzie jego tendencji do zatarcia.
PC1
Powłoka Ceramiczna o kolorze białym o odporności cieplnej 1600C
Zastosowanie wyczynowe silniki "
Cena za 1 tłok : płaszcz+denko = 100zł. Za dwa no to 200 zł. Co o tym myślicie
Co do RS 250.
Są tam 2 cylki na Nicasilu. Co do wytrzymałości. Opłaca mi się od razu po kupnie, pokryć tłok powłoką?
http://www.motor-tech.katowice.pl/
Na płaszcz tłoka:
"- Powłoka zmniejszająca tarcie na płaszczu tłoka PT
Powłoka ma na celu zmniejszyć tarcie między tłokiem ,a cylindrem.
Powłoka zdecydowanie zwiększa trwałość zestawu tłok-cylinder.
Powłoka zabezpiecza tłok przed zatarciem tworząc warstwę poślizgową
Powłoka na bazie Molibdenu o odporności cieplnej do 450 C "

Na denko tłoka:
"- Powłoka barita termiczna PC
Powłoka ma na celu zmniejszyć ilość ciepła, które dostaje się przez denko
zapobiega to nadmiernemu rozszerzaniu tłoka pod wpływem temperatury .
Zapobiega to puchnięciu tłoka, a co za tym idzie jego tendencji do zatarcia.
PC1
Powłoka Ceramiczna o kolorze białym o odporności cieplnej 1600C
Zastosowanie wyczynowe silniki "

Cena za 1 tłok : płaszcz+denko = 100zł. Za dwa no to 200 zł. Co o tym myślicie
- PoisonRs
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 6/10/2011, 15:29
- Lokalizacja: Łódzkie
Mówisz, że sprzedałeś R6, bo nie miałeś na jej utrzymanie , ale z tego co mi się wydaje to RS 250 tańsza w utrzymaniu na pewno nie będzie, spalanie pewnie będzie na podobnym poziomie a i części tanie nie będą, bo to jest raczej egzotyk i zabawka a nie moto do latania na co dzień. Jak myślisz dlaczego ma 10tys przebiegu na tak wiekowy moto?
- R6_Rider
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 10/6/2013, 16:49
- Lokalizacja: WWA
1) Kupiona w Anglii przez brata mojego ojca, była po szlifie (niska cena)
2) Sprowadzona do Polski.
3) Wujek wyjechał do Anglii na 2 lata, motor stał nie użytkowany.
4) Gdy przyjechał, sprzedał nam (również niska cena)
5) Wymienione wszystkie płyny, zrobione wszystko na CUDO. Trzeba było pospawać plastiki/pokleić, pomalować. Przejechane było przez nas nie całe 2k km przez 1,5 roku.
6) Mojej rodzinie w szczególności mamie, nie podobał się ten motor ("bo ścigacz to śmierć i zniszczenie") i że się pozabijamy na nim.
7) Sprzedana została z wyżej wymienionego powodu oraz kupiec był bardzo zdecydowany a cena była idealna.
Wiec nie mów mi że nie stać mnie na utrzymanie motoru/koszta mnie przerosły.
Lekkie oburzenie ;S.
Teraz mam jakoś 2 motory na utrzymaniu i jakoś daje rade...
Post nie na temat ale cóż.
Ile taka RS może palić, żebym nie wyrobił? 30L ? heh. chyba nie.
Czemu ma taki niski przebieg? Bo była użytkowana na torze?
2) Sprowadzona do Polski.
3) Wujek wyjechał do Anglii na 2 lata, motor stał nie użytkowany.
4) Gdy przyjechał, sprzedał nam (również niska cena)
5) Wymienione wszystkie płyny, zrobione wszystko na CUDO. Trzeba było pospawać plastiki/pokleić, pomalować. Przejechane było przez nas nie całe 2k km przez 1,5 roku.
6) Mojej rodzinie w szczególności mamie, nie podobał się ten motor ("bo ścigacz to śmierć i zniszczenie") i że się pozabijamy na nim.
7) Sprzedana została z wyżej wymienionego powodu oraz kupiec był bardzo zdecydowany a cena była idealna.
Wiec nie mów mi że nie stać mnie na utrzymanie motoru/koszta mnie przerosły.
Lekkie oburzenie ;S.
Teraz mam jakoś 2 motory na utrzymaniu i jakoś daje rade...
Post nie na temat ale cóż.
Ile taka RS może palić, żebym nie wyrobił? 30L ? heh. chyba nie.
Czemu ma taki niski przebieg? Bo była użytkowana na torze?
- PoisonRs
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 6/10/2011, 15:29
- Lokalizacja: Łódzkie
Co najmniej 10L Ci spali przy normalnej jeździe, 125 pali od cholery a co dopiero 250, r6 jest chyba tańsza w utrzymaniu od takiego czegoś ; )
XJ 600N
- misiek1506
- Świeżak
- Posty: 150
- Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
- Lokalizacja: Krzydlina Wielka
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości