Suzuki GSX 600 F - dławienie przy dodawaniu gazu.
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Suzuki GSX 600 F - dławienie przy dodawaniu gazu.
Witam,
Moja suzuki GSX 600 F 93r. została odebrana z warsztatu po czyszczeniu i synchro gaźników, regulacji zaworów, zmianie fajek i świec z problemem. Podczas jazdy przy mocnym dodawaniu gazu motocykl w zakresie 5,5 do 6,5 tys. obrotów przydławia się i strzela z gaźników (dźwięk jak z enduro 125cm3) potem problem ustępuje jednak motor jedzie 'zmulony'. Mechanik twierdzi, że problem leży w filtrze powietrza aczkolwiek zanim wydam 150 zł na nowy. Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś może miał podobny przypadek lub miałby jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu :/
Na jałowym biegu dodawanie gazu nie powoduje żadnych problemów.
Pozdrawiam,
Piotr.
Moja suzuki GSX 600 F 93r. została odebrana z warsztatu po czyszczeniu i synchro gaźników, regulacji zaworów, zmianie fajek i świec z problemem. Podczas jazdy przy mocnym dodawaniu gazu motocykl w zakresie 5,5 do 6,5 tys. obrotów przydławia się i strzela z gaźników (dźwięk jak z enduro 125cm3) potem problem ustępuje jednak motor jedzie 'zmulony'. Mechanik twierdzi, że problem leży w filtrze powietrza aczkolwiek zanim wydam 150 zł na nowy. Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś może miał podobny przypadek lub miałby jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu :/
Na jałowym biegu dodawanie gazu nie powoduje żadnych problemów.
Pozdrawiam,
Piotr.
- PanPiotr
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 31/5/2012, 09:25
Warsztat chyba niekompetentny, skoro oddali motocykl który źle pracuje. Filtr powietrza (zamiennik) to koszt około 50-60 zł wymień i zobacz czy problem zniknie.
Niektóre chwile, zapomina się przez całe życie
-
power_bit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1258
- Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
- Lokalizacja: Września
Mając chwilę czasu sprawdziłem ułożenie przewodów paliwa od kranika i wszystko jest ok, kranik też nie jest uszkodzony. Filtr powietrza bardzo czuć benzyną (komorę filtra też), a przy gaźnikach widać lekkie nacieki (wycieki) paliwa. Nie wiem czy to normalne :/
Jest szansa, że przy odkręceniu manetki moto dostaje za dużo paliwa i dlatego się dławi?
Jest szansa, że przy odkręceniu manetki moto dostaje za dużo paliwa i dlatego się dławi?
- PanPiotr
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 31/5/2012, 09:25
Oczywiście, że może tak być. Mieszanka paliwa i powietrza musi być idealnie dobrana by silnik pracował równo. Jaki kolor mają Twoje świece? Nacięcie przy gaźnikach? Może masz na myśli uszkodzony króciec ssący?
Niektóre chwile, zapomina się przez całe życie
-
power_bit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1258
- Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
- Lokalizacja: Września
gratuluje mechanika zwolnij ta gnide
źle ustawione ,zamontowane gaźniki - w ogóle chu wie jak to tam poustawiali i co tak naprawde zrobili
ciekawe jaki masz kolor swiec moze byc zly sklad mieszanki ze go przycina
to filtra juz ci nie mogl wymienic ??

źle ustawione ,zamontowane gaźniki - w ogóle chu wie jak to tam poustawiali i co tak naprawde zrobili
ciekawe jaki masz kolor swiec moze byc zly sklad mieszanki ze go przycina
to filtra juz ci nie mogl wymienic ??
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości