Wyciekający płyn chłodniczy Kawasaki KMX 125
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Wyciekający płyn chłodniczy Kawasaki KMX 125
Witam Wszystkich Serdecznie!
Mam nadzieję że w odpowiednim dziale napisałem ten post...
Zauważyłem że skrapla mi się płyn na korku spuszczania płynu chłodniczego z silnika. Dokładnie wycieka z takiego otworu umieszczonego zaraz przy tym korku (znajomy mi powiedział, że ten otwór służy do odprowadzenia płynu w przypadku uszkodzenia pompy by nie przedostał się do oleju). Co ciekawe zauważyłem jednak, iż jakiś płyn wydostaje się także z wężyka odprowadzenia oleju z wydechu - myślę że to właśnie płyn chłodniczy. Jakiś czas temu usunąłem zwężkę z dyfuzora, która jest odpowiedzialna za blokowanie mocy silnika. Po tym zabiegu większa temperaturę osiągał silnik ale po owianiu w czasie jazdy schodziła do normy. Teraz widzę że temperatura jest troszke podwyższona i przez długi czas wskazówka pokazuje środek wskaźnika a wcześniej była na poziomie 1/4 wskaźnika. Piszę tu o normalnej jeździe bez orania. Przebieg motocykla to 22450 - słychać już jakieś delikatne dzwonienie z cylindra.
Do tego zauważyłęm jakieś przedmuchy przy świecy "osmarkana" jest czarną mazią dookoła.
Czyżby nadchodził już koniec... Proszę o jakieś sugestie w temacie.
Pozdrawiam
grzechoo
Mam nadzieję że w odpowiednim dziale napisałem ten post...
Zauważyłem że skrapla mi się płyn na korku spuszczania płynu chłodniczego z silnika. Dokładnie wycieka z takiego otworu umieszczonego zaraz przy tym korku (znajomy mi powiedział, że ten otwór służy do odprowadzenia płynu w przypadku uszkodzenia pompy by nie przedostał się do oleju). Co ciekawe zauważyłem jednak, iż jakiś płyn wydostaje się także z wężyka odprowadzenia oleju z wydechu - myślę że to właśnie płyn chłodniczy. Jakiś czas temu usunąłem zwężkę z dyfuzora, która jest odpowiedzialna za blokowanie mocy silnika. Po tym zabiegu większa temperaturę osiągał silnik ale po owianiu w czasie jazdy schodziła do normy. Teraz widzę że temperatura jest troszke podwyższona i przez długi czas wskazówka pokazuje środek wskaźnika a wcześniej była na poziomie 1/4 wskaźnika. Piszę tu o normalnej jeździe bez orania. Przebieg motocykla to 22450 - słychać już jakieś delikatne dzwonienie z cylindra.
Do tego zauważyłęm jakieś przedmuchy przy świecy "osmarkana" jest czarną mazią dookoła.
Czyżby nadchodził już koniec... Proszę o jakieś sugestie w temacie.
Pozdrawiam
grzechoo
- grzechoo
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 14/6/2013, 07:59
- Lokalizacja: Włocławek
wrzuc fotki bo ciezko powiedziec skąd to cieknie. jeżeli przy pompie wody to bardzo mozliwe ze kolega miał racje. i wystarczy zmienic 2 uszczelniacze i 2 łozyska i bedzie wszystko jak nowe. pierwszo słysze o odprowadzaniu oleju z wydechu wiec musiał bys podrzucic fotke. co do stanu - byc moze sie konczy a byc moze nie ;P na oko tego nie sprawdzisz. chyba ze moto jest w stanie agonalnym juz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
dziękuję za szybką odpowiedź
oto linki do zdjęć:
http://www.iv.pl/images/17594524892903851083.jpg
http://www.iv.pl/images/19201887779232214086.jpg
miało być wężyk odprowadzający:)
oto linki do zdjęć:
http://www.iv.pl/images/17594524892903851083.jpg
http://www.iv.pl/images/19201887779232214086.jpg
miało być wężyk odprowadzający:)
- grzechoo
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 14/6/2013, 07:59
- Lokalizacja: Włocławek
skoro masz płyn chłodniczy w wydechu to za ciekawie nie jest. ubywa tego płynu ? bo jedyna opcja to taka że jest walnięta uszczelka pod głowicą/cylindrem i płyn dostaje sie do komory spalania. moto wtedy powinno gorzej odpalać, dymić na biało, płynu by ubywało.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Tak ubywa ze zbiorniczka ale odpala od strzała czasami tylko jak zostawię go włączonego żeby się rozgrzał (bez ssania) to zaczyna po jakimś czasie schodzić z obrotów aż w końcu zgaśnie - ale to jak napisałem czasami. Co do kopcenia to nie zauważyłem by było jakieś większe. Na zimnym silniku ale to chyba norma.
- grzechoo
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 14/6/2013, 07:59
- Lokalizacja: Włocławek
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości