Zobacz wątek - Junak903 Tuning
NAS Analytics TAG

Junak903 Tuning

i inne małe pojemności
_________

Junak903 Tuning

Postprzez Przemo97 » 12/6/2013, 13:22

Witam.
Posiadam Junaka 903, w te wakacje będę robił prawo jazdy KAT. A1(do 125ccm)
Niestety 903 ma pojemność 50ccm, i w dodatku jest zblokowany na głowicy:<(trzeba rozwiercać, albo wymiana na cylinder większy niż 50ccm)
W Race wymieniłem filtr na filtr z Malossi( E13, prosty, 32-38mm )
Pytanie brzmi:
Co po zdaniu prawka wypada w nim wymienić?(bez jaj, nie będę się woził 50'tką skoro mogę max do 125)
Wymiana silnika na 125? czy może cylinder z Malossi?
Czy może silnik z jakiejś 125 + cylinder z Malossi?

Proszę o pomoc.
Liczę, że podejdziecie do tego tematu na poważnie.
Przemo97
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10/5/2013, 14:11
Lokalizacja: Opole


Postprzez mater13 » 12/6/2013, 15:02

Pomyśl czy Ci się opłaca taki "tuning:. Moim skromnym zdaniem jak zrobisz A1 to sprzedaj tego szrota i kup jakąs 125, np Aprille RS, albo jakoś CBR
mater13
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 11/7/2011, 09:34


Postprzez Przemo97 » 12/6/2013, 16:37

Niestety, mam 16 lat i do ukończenia 18 roku życia jestem 'ożeniony" z tym motocyklem.(nie mogę go sprzedać, bez zgody sądu rodzinnego...)
Dlatego się pytam, co możecie mi doradzić. W każdym razie, nie ma opcji sprzedaży/kupna nowego motocykla.


PS. Ten 903 jest wzorowany na CBR z 2012r.
Przemo97
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10/5/2013, 14:11
Lokalizacja: Opole

Postprzez mater13 » 12/6/2013, 17:33

Zmiana cylindra na malossi tak jak mówisz wiąże się z koniecznością dołożenia astronomicznej kwoty. Wał i duperele ale przedewszystkim porting karterów gdyż nie wejdzie w obecne. Nie jest opłacalne "tuningowanie" tego pierdzika. Lepiej wsadzić cylinder nie wiem, jakiś 72, 80 i cieszyć się z tego, chociaż za wiele też to nie pomoże. No chyba, że możemy gadać jak jakiś silnik 125 ccm pasuje do tej ramy, co wątpie
mater13
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 11/7/2011, 09:34

Postprzez Przemo97 » 12/6/2013, 18:36

Jak cylinder to 80ccm z Malossi.(Owszem cena, lecz dobra jakość)
Wiem, że pasuje silnik z KTM DUKE 125 i z CBR125 z 2012r.

Jak już wcześniej wspomniałem sprzedać go nie mogę.
Mimo małej pojemności cieszę się z jazdy tym 903, ale skoro zrobię A1 to wypadałoby ulepszyć na porządne 125ccm.
Przemo97
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10/5/2013, 14:11
Lokalizacja: Opole

Postprzez miluszczk » 12/6/2013, 21:29

http://otomoto.pl/junak-inny-903-tuning ... 51768.html

tutaj masz link do aukcji gdzie mozna kupic i przerobic takie moto mysle ze jesli bys zadzwonil to by ci sie udalo kupic caly silniczek
miluszczk
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 27/1/2013, 20:10
Lokalizacja: Łapy

Postprzez Przemo97 » 13/6/2013, 16:49

Dzwoniłem, pytałem. 125ccm-120km/h trochę mało jak na 125ccm.:<
Silnik 4T(marka nie znana:<) 4 biegi:<.
Myślę, że korzystniej dla mnie i mojego portfela będzie zrobić na 110ccm, i w niedalekiej przyszłości wsadzić cylinder Malossi 125ccm
Przemo97
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10/5/2013, 14:11
Lokalizacja: Opole

Postprzez miluszczk » 13/6/2013, 19:57

mysle ze z chinskiej jednostki nie wyciagniesz wiecej, poza tym taniej wyjdzie kupic Cie ten silnik niz kupic slabszy i pozniej jeszcze bawic sie w tuning
miluszczk
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 27/1/2013, 20:10
Lokalizacja: Łapy

Postprzez Przemo97 » 22/6/2013, 21:37

Jak już wspomniałem jestem w trakcie robienia A1(jeszcze zajęcia teoretyczne:<) .
Prawdopodobnie wymienię silnik na 125ccm.
Następnie "zapakuję" jakiś sportowy cylinder 125ccm + nową zębatkę na moc.(mogę trochę stracić na przyśpieszeniu.)
Przemo97
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10/5/2013, 14:11
Lokalizacja: Opole



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr