Zobacz wątek - YAMAHA YZF 400 odbija z kopniaka, problemy z gaznikiem

YAMAHA YZF 400 odbija z kopniaka, problemy z gaznikiem

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

YAMAHA YZF 400 odbija z kopniaka, problemy z gaznikiem

Postprzez michalex123 » 11/6/2013, 19:47

Witam, mam problem z moją yamahą odbija mi z kopnika i wolno zchodzi z obrotów, po rozebraniu gaznika okazało sie ze w obudowie gaznika te koleczka plastikowe zrobiły dosyc spore rowki i cala prowadnica z iglicą i przepustnicą ma luzy czy to moze byc przyczyna odbijania i falowania obrotów i co ja mam zrobic z tymi rowkami w obudowie gaznika?
Z góry bardzo dziękuje za odpowiedz.
Pozdrawiam.
Michal
michalex123
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 20/5/2013, 18:33


Postprzez henio12323 » 11/6/2013, 20:04

pokaz fotke z rowkami bo nie mam pojecia o jakie ci chodzi.
ale na pewno stare FCRy nie bedą pozwalały silnikowi pracowac idealnie, przepustnice po kilku latach sie juz wyrabiaja
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25957
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mati22252 » 11/6/2013, 22:35

Ja stawiam że chodzi o rowek do ustawiania prowadnicy równy na całej długości a drugi do pod skosem do regulacji obrotów biegu jałowego.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez michalex123 » 12/6/2013, 12:58

fotki moge wrzucic dopiero wieczorem, ale chodzi mi o to ze przepustnica jest zamocowana na tzw. wozeczku ktory jest na kóleczkach takich małych i te koleczka zrobiły juz rowki w obudowie gaznika od srodka oczywisci ale foki wrzuce pokaze o co chodi tylko wieczorem.
Michal
michalex123
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 20/5/2013, 18:33

Postprzez michalex123 » 12/6/2013, 15:49

tutaj na tej fotce widac po lewej stronie taki rowek o to mi chodiło.
Michal
michalex123
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 20/5/2013, 18:33

Postprzez henio12323 » 12/6/2013, 21:10

edytuj posty, a nie piszesz jeden pod drugim.

no niestety jak sie gaźnik zuzył... to albo wymiana, albo wymiana samej przepustnicy,,, ale szukanie uzywanegoi gaźnika. bo luzy na przepustnicy tym sie charakteryzują. choc mozna pobawic sie regulacją składu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25957
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez michalex123 » 13/6/2013, 17:33

Srorry za te posty swiezy jestem więc... a jak niby sie zmienia skład?
Michal
michalex123
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 20/5/2013, 18:33

Postprzez henio12323 » 13/6/2013, 22:11

skoro odbija - to ma za duzo powietrza. tutaj mozna albo obnizyc przepustnice ( pokrętło ręczne ) ale najpierw trzeba zacząc od rozebrania gaźnika i ustawieniu pod serwisówke. czyli iglica pewnie na środek. sprawdzic czy dysze nie sa jakies kombinowane. potem składem regulujesz sobie ( od spodu pokrętło ) tak jak serwisówka mówi, i zobacz jak maszyna bedzie sie zachowywała.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25957
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez michalex123 » 15/6/2013, 12:01

a nie wiesz ile trzeba wykręcic tą srubkę jak ją wkręce na maxa?
Michal
michalex123
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 20/5/2013, 18:33

Postprzez henio12323 » 15/6/2013, 17:52

napisałem juz - to jest opisane w serwisówce. dla kazdego moto jest inaczej. ten gąźnik był montowany w 80% crossówek i enduro w 4T... dla mnie jest np 1.25 obrotu a dla ciebie moze byc 2.5 obrotu. nie bede strzelał.... a sprawdzać mi sie tak samo chce, jak tobie ;) wkręc na maxa wykręc na 1.5 obrotu mniej wiecej i od tego próbuj ustawiać. bo serwisówka podaje tylko wyjsciowe ustawienie... od teog ustawienia dopiero sie ustawia pod dane warunki. wystarczy spora zmiana pogody czy cisnienia i teoretycznie powinno sie skłąd przestawic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25957
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez michalex123 » 16/6/2013, 21:42

Gaznik ustawiłem moto chodził jak powinien, ale teraz mam następny problem zrobiłem po ustawieniu około 6 km (cały czas chodził) podjechałem do mechanika zeby posłuchał silnika jak chodzi chodził na wolnych kazał mi dac gazu dałem zszedł z obrotów coś nie głosno strzeliło i zgasł. Silnik zablokowany do tyłu się przekreci troche i w góre idzie do pewnego momentu i stoi. Narazie jeszcze nie rozbierałem moto i dlatego pytam czy moze ktos z was tak nie miał, bo mechganik mowi ze przyczyn moze byc wiele dodam ze łancuszek rozrządu zawory i korba były nie dawno wymieniane tłok i cylinder w bdb stanie nie było potrzeby robic.
Michal
michalex123
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 20/5/2013, 18:33



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na gr
cron