Jaki motorek na poczÄ…tek??
• Strona 1 z 1
Jaki motorek na poczÄ…tek??
Witam, moje doświadczenie jeśli chodzi o motocykle jest bardzo małe, prawo jazdy od 3 lat a jazdy prawie tyle co nic. Chciałbym kupić sobie sportowy motorek Suzuki, Honda, Kawa coś z tych 3 marek myśle ze najlepiej jakąś 600-kę. Motor ma być dobre na początek do latania codziennego jak i na wypady weekendowe. Mój budżet to jakieś 10-11 tyś( w tym chciałbym kupić moto około 7-8 tys. i jakieś ciuszki kompletne w granicach 3 tys.) Ciężko mi ocenić ile kilometrów w sezon ponieważ jestem początkujący w te klocki. Dodam jeszcze waga 85 kg i wzrost 183 wiek 21. Proszę o pomoc osób, które mają doświadczenie i jakieś rady jeśli jest to możliwe przy zakupie moto??
- kokaspeed92
- Świeżak
Panie "lytra" od razu . Poważnie, lepiej zacznij od czegoś klasy 500, Honda CB500, Kawa ER5, Suzi GS500, ewentualnie Yamaha XJ600. Będzie to bezpieczniejsze i dla Ciebie i dla innych pchanie się w sportowe 600-ki jest -wybacz- głupotą, tym bardziej nie mając praktycznie przez 3 lata kontaktu z motocyklem . Tylko nie zasłaniaj się mocnym samochodem, jak to już weszło w pewien standard na forum
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
Sportowa 600, bo reszta nie jedzie ? Tacy kierowcy, albo mają szybko łapią dzwona, albo jeżdżą jakby nie mogli. Nie zasłaniaj się też ,,wystarczy mieć olej w głowie" bo to też głodne kawałki którymi nowi na forum zasypują Nas każdego dnia.
Glenroy powiedział Ci prawdę a i zapomniał bym, mówienie, że brat kolegi, ciocia dziewczyny albo stryjek ze stanów zaczynali na sportowej 600 i nic im nie jest też sobie daruj