Zobacz wątek - YAMAHA YZF 426 /450 ?
NAS Analytics TAG

YAMAHA YZF 426 /450 ?

Enduro, Cross
_________

YAMAHA YZF 426 /450 ?

Postprzez Phla » 2/6/2013, 20:52

Witam jestem na etapie kupna crossa
Wzrost 176 waga 66
Rozwarzam kupno YAMAHA YZF 426 /450 do 6tys
Chcialbym dostac rade czym roznia sie te dwa modele jakie koszta utrzymania itp
Po prostu chcialbym kupic crossa do 6tys
Phla
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2/6/2013, 20:45


Postprzez Dzesiu10 » 2/6/2013, 23:20

jak już to rozważam kolego a nie rozwarzam, 426 jest wcześniejszym modelem od 450, w 426 lubiły występować mikro pęknięcia głowicy, swojego czasu jeździłem wr 400 ( bardzo podobna konstrukcja) i nie miałem problemów ale motocykl był sumiennie serwisowany, wydaje mnie się ,że kupujesz 1 crossa ,a więc 426/450 to nie ta liga, na 450 nie nauczysz się techniki jazdy bo będziesz bał się odkręcić a przy Twojej wadze to już w ogóle. Polecałbym coś słabszego , np za 6 tys dostaniesz ładną 125ccm w 2t a i techniki się pouczysz, twój wybór, ja osobiście nie pchałbym się już w 426 ewentualnie 450 ale za 6 tys będzie ciężko coś dostać w dobrym stanie i pamiętaj o tym ,że utrzymanie takiego motocykla kosztuje i to sporo, filtry oleje to duży standard , dochodzi regulacja zaworów, sprawdzanie łańcuszka rozrządu, yamaha ma 5 zaworów więc i koszty remontu wyższe, nie wspominając już o zawieszeniu ,łożyskach główki ramy,kół itd , remont samego silnika może wynieść ze 4 tys jak się np. urwie zawór bo ktoś zaniedbał luzy, zastanów się czy lepiej wydać 6 tys. bo to nie duży budżet , na jakąś 125 ccm ,którą szybciej ogarniesz ,a w razie czego koszt remontu nie wyniesie się 2 miesięcznych pensji, określ się czy wolisz 2t czy 4t chyba,że jeszcze tego nie wiesz ,a jak nie wiesz to odpuść 450:) pozdrawiam
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra


Postprzez Phla » 2/6/2013, 23:59

w sumie to wole szukac 4t bo bierze od dolu i nie trzeba bawic sie zadne mieszanki .
miałem okazje pojedzic na Yamaha Xt 600 (enduro) i to motor napewno nie dla bo za ciezki waga ok 150kg i moc tez ma .
i tez na Yamaha DT 125 tylko znowu to np bylo dla mnie za slabe
a teraz co napisales to juz sam nie wiem ;d
a co byś powiedzial o Yamaha YZF 250 i spalaniu w Yamaha YZF 250 i 450
Phla
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2/6/2013, 20:45

Postprzez Street4Fun » 3/6/2013, 11:34

450-tki to wielkie krowy, przy nich się dosłownie ziemia trzęsie, a za 6k nie znajdziesz nic ciekawego.
Honda CRF150 ?
Według mnie najlepszy wybór 2t typu : Yz125, Cr125, etc. Prosta konstrukcja, tanie remonty(oczywiście w porównaniu z 4-pakami)
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez henio12323 » 3/6/2013, 14:47

odpusc sobie stara yamahe... chyba że stac cie co roku kilka tysi pakowac w remonty zeby jak kolega wyzej pisał - sumiennie serwisować zeby sie nie sypała co wyjazd. za 6 tyśków igły nie kupisz. pozatym 450 na 1 moto to porąbany pomysł. nie ogarniesz i bedziesz jeździł wolniej niz na 250tce. dlatego radze kupic albo zdrową 125 ccm - one są tansze w zakupie wiec mozesz kupic swieższą sztuke. albo 250 w 4T. oczywiscie o ile zamiezasz jeździć po torze crossowym. bo jak chcesz katować moto po lesie to takie crossówki bedą sie sypały nagminnie. wiec tutaj enduro bedzie zdecydowanie lepsze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Phla » 3/6/2013, 19:36

henio12323 a co mogłbys mi polecić bo 2t odpada mimo ze jest o polowe tanszy w utrzymaniu od 4t ale jakos bym to przeżył jak piszecie ze 450 to wielka krowa czyli pozostaje nic innego jak szukac 250 w 4t co sadzicie o tych 250? aha i jeszcze jedno pyt. czemu prawie na każdej aukcji pisza po kapitalnym remoncie i sprzedaja ?
http://otomoto.pl/yamaha-yzf-yzf-250-M3657895.html
http://otomoto.pl/yamaha-yzf-po-remonci ... 53964.html
Phla
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2/6/2013, 20:45

Postprzez Marcin1324 » 3/6/2013, 20:09

Bo ludzie takich szukają, i takie się lepiej sprzedają. Bo crossy trzeba często remontować to ludzie myślą że jak motor po remoncie to mają 1 remont z głowy, i dobrze tylko jak kupujesz i gościowi się pogubiły paragony, albo starych części już nie ma to sobie lepiej odpuścić ;D
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez henio12323 » 3/6/2013, 20:51

hehe bo kazdy jest po remoncie :P w takiej maszynie co rok sie robi remont praktyznie. wiec mozna mówic że takie moto zawsze są po remoncie. co do aukcji - nawet nie wchodze na nie bo to nie ma sensu. takich motocykli nie kupisz po aukcji. 90% tego co wazne nie widać. trzeba jechac i obejrzec i oceniać. napisz jeszcfze gdzie chcesz tym jeździc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Phla » 3/6/2013, 21:11

bardziej w lesie troche na polnych i na fortach
Phla
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2/6/2013, 20:45

Postprzez MJR128 » 3/6/2013, 21:43

Witam jestem na etapie kupna crossa

bardziej w lesie troche na polnych i na fortach

Rozwarzam kupno YAMAHA YZF 426 /450 do 6tys

waga 66


To już są chyba jakieś żarty :D :D :D
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Marcin1324 » 4/6/2013, 13:28

kumpel kupił sobie ostatnio crossa właśnie do jazdy po lesie, ale ma gdzieś 170 cm wzrostu i waży gdzieś 50 kg, i daje rade. 426 to może faktycznie pomyłka ale 250 to już prędzej.

PS. ten cross to oczywiście yzf 250.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez Street4Fun » 4/6/2013, 16:25

Jest jeszcze Honda CRF150, ciekawy motocykl 4-pak oczywiście.
Do jazdy po lesie można kupić nawet CR500, nawet jeżeli miałby wchodzić na niego z drabiny. Wsiadasz na motocykl i pyrkasz po prostu po lesie, co za różnica jaki to litraż, po prostu silnik szybciej ducha wyzionie ;)
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na g�r�