Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> BMW S1000RR Naked - zdjęcia na ulicy
NAS Analytics TAG

[Aktualności] BMW S1000RR Naked - zdjęcia na ulicy

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 4/6/2013, 18:36

Komentatorzy napisał(a):wspaniale! to moze byc drugi udany model w długiej historii firmy!!!!<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):R71, R75, R69S, R80G/S, R1100GS, K1200RS- to były nieudane motocykle Twoim zdaniem? Miałeś kiedyś jakieś doświadczenie z BMW, czy tylko je widujesz na parkingu wracając z gimnazjum?<br><hr>Nope.<br>
Komentatorzy napisał(a):...wszystkie wymienione to wg moich kryteriów beznadziejnie prowadzące się g.... o wyjątkowo kiepskim zawieszeniu i (poza obecna seria K) dychawicznym silniku... ponadto w poprzedniej serii k wtrysk był raczej agrarny - niemcy musieli posiedziec troche nad wtryskami suzuki, żeby zrozumieć o co chodzi... ps. na przyszłość, zwracaj sie do mnie gówniarzu przez "prosze pana", jeżeli nie umiesz docenić tej odrobiny prowokacyjnej ironii...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):"Agrarny"? PS. Uwielbiam jak pod artykułami o BMW zaczynają się wypowiadać mototeoretycy jak txa, którzy nie tylko na żadnej beemce nie siedzieli, ale i w ogóle jakiekolwiek motocykle oglądali jedynie na zdjęciach w katalogu.<br><hr>rychofan<br>
Komentatorzy napisał(a):no biorac pod uwage ze stuknelo mi 49 wiosen i jezdzilem na ok. 40 motocyklach (na niektorych jeden dzien, na niektorych kilka lat :), to moze faktycznie jestem "moto-teoretykiem" -w odroznienieniu od specow polerujacych gmole w swoich gs-ach....... ps. wtryski w k 1200 byly bardzo kiepskie i wiele je dzielilo od słodko dzialajacych podzespolow np. sportowych suzuki, takich jak 1000 K5 czy 750 K6; no ale niemcy rozebrali troche japonskich motorkow i odrobili lekcje - ze swoim sportem udalo im sie stworzyć pierwszy b.dobry motocykl - z mocnym silnikiem, prawidłowym zawieszeniem bez gumowatego braku czucia i bez ciezkiego wału dla turystów-emerytow...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):to tak samo jak japoonczycy rozebrali troche ABSow z BMW zeby mi jakis rozsadny wyszepdl a poza tym przyciezkawy wal dla emerytow mamy juz w paru hondach a przypuszczam ze to nie koniec.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):kontrowersyjna opinia - w abs'ach nie jestem specem, bo motocykli z tym ustrojstwem z zasady (jak na razie) nie kupuje, ale to raczej abs'y hondy z fireblade jako pierwsze uchodziły za dobry podzespół... co do wału - uzywanie tego zbednego zelastwa w ostrrym nakedzie jest bez sensu a poza tym honda to raczej specjalizuje sie w sprzetach dla nudziarzy i emerytow, podobnie jak bmw; zreszta wkladanie tegoż do "podroznego enduro" typu gs 1200 to chory pomysł - bo z jednej strony robia szkolenia dla dziadkow jak gsem przejechac sie po kawałku kamienistego terenu a z drugiej jedna niesazczesliwa gleba wałem o skalke lub kamienie, wał sie zsika, obudowa peknie lub cos podobnego i juz mozna swoja emerycka maszyne pakować na lawete - najlepiej w srodu Tybetu...do takich sprzetow - tylko pewny, lekki i tani łańcuch<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):A to dowcip. Czyżby "abs'y hondy z fireblade jako pierwsze uchodziły za dobry podzespół"? Ćwierć wieku po wprowadzeniu przez BMW abs'u jako wyposażenia, w wielu modelach podstawowego? Teoria tak samo naciągana jak reszta bajek.<br><hr>rychofan<br>
nie dowcip tylko prawda - przez 20 lat absy zamiast pomagac to psuly hamowanie, dotyczy to zarowno wypustów bmw jak i np. suzuki (bodaj w pierwszych banditach); krotko mowiac, bylo to jedno, wielkie gowno; za pierwszy udany abs uchodzi c-abs montowany w obu sportach hondy - chociaz ciezki to nie psujacy hamowania na suchym a wydatnie pomagajacy na sliskim; wady - masa i cena - ostatnkio kumpel rozjebal taki po glebie - cena: 6 tys., wniosek - wymontowac i sprawdzic jak bedzie dzialalo bez.... ps. rada - nie wiesz, nie pisz; mimo ze w wikipedii napisali, kto pierwszy zamontowal abs....<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 4/6/2013, 20:30

Komentatorzy napisał(a):wspaniale! to moze byc drugi udany model w długiej historii firmy!!!!<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):R71, R75, R69S, R80G/S, R1100GS, K1200RS- to były nieudane motocykle Twoim zdaniem? Miałeś kiedyś jakieś doświadczenie z BMW, czy tylko je widujesz na parkingu wracając z gimnazjum?<br><hr>Nope.<br>
Komentatorzy napisał(a):...wszystkie wymienione to wg moich kryteriów beznadziejnie prowadzące się g.... o wyjątkowo kiepskim zawieszeniu i (poza obecna seria K) dychawicznym silniku... ponadto w poprzedniej serii k wtrysk był raczej agrarny - niemcy musieli posiedziec troche nad wtryskami suzuki, żeby zrozumieć o co chodzi... ps. na przyszłość, zwracaj sie do mnie gówniarzu przez "prosze pana", jeżeli nie umiesz docenić tej odrobiny prowokacyjnej ironii...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):"Agrarny"? PS. Uwielbiam jak pod artykułami o BMW zaczynają się wypowiadać mototeoretycy jak txa, którzy nie tylko na żadnej beemce nie siedzieli, ale i w ogóle jakiekolwiek motocykle oglądali jedynie na zdjęciach w katalogu.<br><hr>rychofan<br>
Komentatorzy napisał(a):no biorac pod uwage ze stuknelo mi 49 wiosen i jezdzilem na ok. 40 motocyklach (na niektorych jeden dzien, na niektorych kilka lat :), to moze faktycznie jestem "moto-teoretykiem" -w odroznienieniu od specow polerujacych gmole w swoich gs-ach....... ps. wtryski w k 1200 byly bardzo kiepskie i wiele je dzielilo od słodko dzialajacych podzespolow np. sportowych suzuki, takich jak 1000 K5 czy 750 K6; no ale niemcy rozebrali troche japonskich motorkow i odrobili lekcje - ze swoim sportem udalo im sie stworzyć pierwszy b.dobry motocykl - z mocnym silnikiem, prawidłowym zawieszeniem bez gumowatego braku czucia i bez ciezkiego wału dla turystów-emerytow...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):to tak samo jak japoonczycy rozebrali troche ABSow z BMW zeby mi jakis rozsadny wyszepdl a poza tym przyciezkawy wal dla emerytow mamy juz w paru hondach a przypuszczam ze to nie koniec.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):kontrowersyjna opinia - w abs'ach nie jestem specem, bo motocykli z tym ustrojstwem z zasady (jak na razie) nie kupuje, ale to raczej abs'y hondy z fireblade jako pierwsze uchodziły za dobry podzespół... co do wału - uzywanie tego zbednego zelastwa w ostrrym nakedzie jest bez sensu a poza tym honda to raczej specjalizuje sie w sprzetach dla nudziarzy i emerytow, podobnie jak bmw; zreszta wkladanie tegoż do "podroznego enduro" typu gs 1200 to chory pomysł - bo z jednej strony robia szkolenia dla dziadkow jak gsem przejechac sie po kawałku kamienistego terenu a z drugiej jedna niesazczesliwa gleba wałem o skalke lub kamienie, wał sie zsika, obudowa peknie lub cos podobnego i juz mozna swoja emerycka maszyne pakować na lawete - najlepiej w srodu Tybetu...do takich sprzetow - tylko pewny, lekki i tani łańcuch<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):A to dowcip. Czyżby "abs'y hondy z fireblade jako pierwsze uchodziły za dobry podzespół"? Ćwierć wieku po wprowadzeniu przez BMW abs'u jako wyposażenia, w wielu modelach podstawowego? Teoria tak samo naciągana jak reszta bajek.<br><hr>rychofan<br>
Komentatorzy napisał(a):nie dowcip tylko prawda - przez 20 lat absy zamiast pomagac to psuly hamowanie, dotyczy to zarowno wypustów bmw jak i np. suzuki (bodaj w pierwszych banditach); krotko mowiac, bylo to jedno, wielkie gowno; za pierwszy udany abs uchodzi c-abs montowany w obu sportach hondy - chociaz ciezki to nie psujacy hamowania na suchym a wydatnie pomagajacy na sliskim; wady - masa i cena - ostatnkio kumpel rozjebal taki po glebie - cena: 6 tys., wniosek - wymontowac i sprawdzic jak bedzie dzialalo bez.... ps. rada - nie wiesz, nie pisz; mimo ze w wikipedii napisali, kto pierwszy zamontowal abs....<br><hr>txa<br>
Powtarzasz zasłyszane bajki, aż się zaplułeś. Więcej praktyki, mniej internetów.<br><hr>rychofan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 4/6/2013, 20:35

Komentatorzy napisał(a):wspaniale! to moze byc drugi udany model w długiej historii firmy!!!!<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):R71, R75, R69S, R80G/S, R1100GS, K1200RS- to były nieudane motocykle Twoim zdaniem? Miałeś kiedyś jakieś doświadczenie z BMW, czy tylko je widujesz na parkingu wracając z gimnazjum?<br><hr>Nope.<br>
Komentatorzy napisał(a):...wszystkie wymienione to wg moich kryteriów beznadziejnie prowadzące się g.... o wyjątkowo kiepskim zawieszeniu i (poza obecna seria K) dychawicznym silniku... ponadto w poprzedniej serii k wtrysk był raczej agrarny - niemcy musieli posiedziec troche nad wtryskami suzuki, żeby zrozumieć o co chodzi... ps. na przyszłość, zwracaj sie do mnie gówniarzu przez "prosze pana", jeżeli nie umiesz docenić tej odrobiny prowokacyjnej ironii...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):"Agrarny"? PS. Uwielbiam jak pod artykułami o BMW zaczynają się wypowiadać mototeoretycy jak txa, którzy nie tylko na żadnej beemce nie siedzieli, ale i w ogóle jakiekolwiek motocykle oglądali jedynie na zdjęciach w katalogu.<br><hr>rychofan<br>
Komentatorzy napisał(a):no biorac pod uwage ze stuknelo mi 49 wiosen i jezdzilem na ok. 40 motocyklach (na niektorych jeden dzien, na niektorych kilka lat :), to moze faktycznie jestem "moto-teoretykiem" -w odroznienieniu od specow polerujacych gmole w swoich gs-ach....... ps. wtryski w k 1200 byly bardzo kiepskie i wiele je dzielilo od słodko dzialajacych podzespolow np. sportowych suzuki, takich jak 1000 K5 czy 750 K6; no ale niemcy rozebrali troche japonskich motorkow i odrobili lekcje - ze swoim sportem udalo im sie stworzyć pierwszy b.dobry motocykl - z mocnym silnikiem, prawidłowym zawieszeniem bez gumowatego braku czucia i bez ciezkiego wału dla turystów-emerytow...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Porównujesz BMW, które od zawsze specjalizuje się w turystykach do sportowych Suzuki i dziwisz się, że inaczej pracują? Nie wiem jakie konkretne zażalenie masz do wtrysków BMW, są identyczne jak w innych maszynach. Seria K1200, także K1200S to nie są torowe przecinaki, tylko szybkie turystyki. Ważą 50kg więcej od sportowego litra, mają inaczej strojone zawieszenie, inną pozycję za kierownicą, inne mapy zapłonu (więcej momentu z dołu), inny środek ciężkości, nawet opony dedykowane są inne! Muszą się inaczej prowadzić. Tyle maszyn objechałeś i nie dostrzegasz różnicy?

Btw. GSy nie mają chromowanych gmoli do polerowania;) A wały nie pękają przy byle glebie w terenie i między bajki można to włożyć. Powody ich uszkodzeń są zupełnie inne. Nie tylko bulwary jeżdżą GSami, zobacz ile osób nimi świat objeżdża- nie tylko autostradami. Dziwne, skoro są takie be.<br><hr>Snick<br>
Komentatorzy napisał(a):@ snick 1. przeciez z mojej wypowiedzi wynika, ze sa inne dlatego - wg mnie - b. kiepskie - ostry naked na bazie sporta bedzie zawsze lepszy niz naked zrobiony na bazie takiego klocka jak k1200s 2. polerwanie gmoli to oczywiscie ironia - jezeli ktos woli to moge wspomniec o polerowaniu metalowych kuferkow i oblepaniu ich nalepkami...3. przy przewrotce obudowa walu moze peknac albp zsikac sie olejem - naprawa moze byc niemozliwa, przy lancuchu, nie dosc ze lekkim, jest duzo lepiej 4. o innych mozliwych awariach nie pisalem - nie dopisuj mi stwierdzen ktorych nie bylo 5. dla mnie gsy to kiepsciocha - mialem dwa zezony duzego ktma - duzo lepszy - zawias, silnik, calosciowo mniej emerycki (od razu zastzregam - nic sie nie zepsulo...)<br><hr>txa<br>
Jak już się tak przewrócisz że ci wał pęknie, to i wahacz się złamie. Bajeczki mototeoretyków. <br><hr>rychofan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/6/2013, 08:23

Komentatorzy napisał(a):wspaniale! to moze byc drugi udany model w długiej historii firmy!!!!<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):R71, R75, R69S, R80G/S, R1100GS, K1200RS- to były nieudane motocykle Twoim zdaniem? Miałeś kiedyś jakieś doświadczenie z BMW, czy tylko je widujesz na parkingu wracając z gimnazjum?<br><hr>Nope.<br>
Komentatorzy napisał(a):...wszystkie wymienione to wg moich kryteriów beznadziejnie prowadzące się g.... o wyjątkowo kiepskim zawieszeniu i (poza obecna seria K) dychawicznym silniku... ponadto w poprzedniej serii k wtrysk był raczej agrarny - niemcy musieli posiedziec troche nad wtryskami suzuki, żeby zrozumieć o co chodzi... ps. na przyszłość, zwracaj sie do mnie gówniarzu przez "prosze pana", jeżeli nie umiesz docenić tej odrobiny prowokacyjnej ironii...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):"Agrarny"? PS. Uwielbiam jak pod artykułami o BMW zaczynają się wypowiadać mototeoretycy jak txa, którzy nie tylko na żadnej beemce nie siedzieli, ale i w ogóle jakiekolwiek motocykle oglądali jedynie na zdjęciach w katalogu.<br><hr>rychofan<br>
Komentatorzy napisał(a):no biorac pod uwage ze stuknelo mi 49 wiosen i jezdzilem na ok. 40 motocyklach (na niektorych jeden dzien, na niektorych kilka lat :), to moze faktycznie jestem "moto-teoretykiem" -w odroznienieniu od specow polerujacych gmole w swoich gs-ach....... ps. wtryski w k 1200 byly bardzo kiepskie i wiele je dzielilo od słodko dzialajacych podzespolow np. sportowych suzuki, takich jak 1000 K5 czy 750 K6; no ale niemcy rozebrali troche japonskich motorkow i odrobili lekcje - ze swoim sportem udalo im sie stworzyć pierwszy b.dobry motocykl - z mocnym silnikiem, prawidłowym zawieszeniem bez gumowatego braku czucia i bez ciezkiego wału dla turystów-emerytow...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Porównujesz BMW, które od zawsze specjalizuje się w turystykach do sportowych Suzuki i dziwisz się, że inaczej pracują? Nie wiem jakie konkretne zażalenie masz do wtrysków BMW, są identyczne jak w innych maszynach. Seria K1200, także K1200S to nie są torowe przecinaki, tylko szybkie turystyki. Ważą 50kg więcej od sportowego litra, mają inaczej strojone zawieszenie, inną pozycję za kierownicą, inne mapy zapłonu (więcej momentu z dołu), inny środek ciężkości, nawet opony dedykowane są inne! Muszą się inaczej prowadzić. Tyle maszyn objechałeś i nie dostrzegasz różnicy?

Btw. GSy nie mają chromowanych gmoli do polerowania;) A wały nie pękają przy byle glebie w terenie i między bajki można to włożyć. Powody ich uszkodzeń są zupełnie inne. Nie tylko bulwary jeżdżą GSami, zobacz ile osób nimi świat objeżdża- nie tylko autostradami. Dziwne, skoro są takie be.<br><hr>Snick<br>
Komentatorzy napisał(a):@ snick 1. przeciez z mojej wypowiedzi wynika, ze sa inne dlatego - wg mnie - b. kiepskie - ostry naked na bazie sporta bedzie zawsze lepszy niz naked zrobiony na bazie takiego klocka jak k1200s 2. polerwanie gmoli to oczywiscie ironia - jezeli ktos woli to moge wspomniec o polerowaniu metalowych kuferkow i oblepaniu ich nalepkami...3. przy przewrotce obudowa walu moze peknac albp zsikac sie olejem - naprawa moze byc niemozliwa, przy lancuchu, nie dosc ze lekkim, jest duzo lepiej 4. o innych mozliwych awariach nie pisalem - nie dopisuj mi stwierdzen ktorych nie bylo 5. dla mnie gsy to kiepsciocha - mialem dwa zezony duzego ktma - duzo lepszy - zawias, silnik, calosciowo mniej emerycki (od razu zastzregam - nic sie nie zepsulo...)<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak już się tak przewrócisz że ci wał pęknie, to i wahacz się złamie. Bajeczki mototeoretyków. <br><hr>rychofan<br>
@ rychofan jezeli twierdzisz, ze uszkodzenie obudowy wału jest tak samo prawdopodobne jak "pekniecie wahacza" to kazdy moze sam ocenic co masz w glowie...<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/6/2013, 08:24

Komentatorzy napisał(a):wspaniale! to moze byc drugi udany model w długiej historii firmy!!!!<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):R71, R75, R69S, R80G/S, R1100GS, K1200RS- to były nieudane motocykle Twoim zdaniem? Miałeś kiedyś jakieś doświadczenie z BMW, czy tylko je widujesz na parkingu wracając z gimnazjum?<br><hr>Nope.<br>
Komentatorzy napisał(a):...wszystkie wymienione to wg moich kryteriów beznadziejnie prowadzące się g.... o wyjątkowo kiepskim zawieszeniu i (poza obecna seria K) dychawicznym silniku... ponadto w poprzedniej serii k wtrysk był raczej agrarny - niemcy musieli posiedziec troche nad wtryskami suzuki, żeby zrozumieć o co chodzi... ps. na przyszłość, zwracaj sie do mnie gówniarzu przez "prosze pana", jeżeli nie umiesz docenić tej odrobiny prowokacyjnej ironii...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):"Agrarny"? PS. Uwielbiam jak pod artykułami o BMW zaczynają się wypowiadać mototeoretycy jak txa, którzy nie tylko na żadnej beemce nie siedzieli, ale i w ogóle jakiekolwiek motocykle oglądali jedynie na zdjęciach w katalogu.<br><hr>rychofan<br>
Komentatorzy napisał(a):no biorac pod uwage ze stuknelo mi 49 wiosen i jezdzilem na ok. 40 motocyklach (na niektorych jeden dzien, na niektorych kilka lat :), to moze faktycznie jestem "moto-teoretykiem" -w odroznienieniu od specow polerujacych gmole w swoich gs-ach....... ps. wtryski w k 1200 byly bardzo kiepskie i wiele je dzielilo od słodko dzialajacych podzespolow np. sportowych suzuki, takich jak 1000 K5 czy 750 K6; no ale niemcy rozebrali troche japonskich motorkow i odrobili lekcje - ze swoim sportem udalo im sie stworzyć pierwszy b.dobry motocykl - z mocnym silnikiem, prawidłowym zawieszeniem bez gumowatego braku czucia i bez ciezkiego wału dla turystów-emerytow...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):to tak samo jak japoonczycy rozebrali troche ABSow z BMW zeby mi jakis rozsadny wyszepdl a poza tym przyciezkawy wal dla emerytow mamy juz w paru hondach a przypuszczam ze to nie koniec.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):kontrowersyjna opinia - w abs'ach nie jestem specem, bo motocykli z tym ustrojstwem z zasady (jak na razie) nie kupuje, ale to raczej abs'y hondy z fireblade jako pierwsze uchodziły za dobry podzespół... co do wału - uzywanie tego zbednego zelastwa w ostrrym nakedzie jest bez sensu a poza tym honda to raczej specjalizuje sie w sprzetach dla nudziarzy i emerytow, podobnie jak bmw; zreszta wkladanie tegoż do "podroznego enduro" typu gs 1200 to chory pomysł - bo z jednej strony robia szkolenia dla dziadkow jak gsem przejechac sie po kawałku kamienistego terenu a z drugiej jedna niesazczesliwa gleba wałem o skalke lub kamienie, wał sie zsika, obudowa peknie lub cos podobnego i juz mozna swoja emerycka maszyne pakować na lawete - najlepiej w srodu Tybetu...do takich sprzetow - tylko pewny, lekki i tani łańcuch<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):A to dowcip. Czyżby "abs'y hondy z fireblade jako pierwsze uchodziły za dobry podzespół"? Ćwierć wieku po wprowadzeniu przez BMW abs'u jako wyposażenia, w wielu modelach podstawowego? Teoria tak samo naciągana jak reszta bajek.<br><hr>rychofan<br>
Komentatorzy napisał(a):nie dowcip tylko prawda - przez 20 lat absy zamiast pomagac to psuly hamowanie, dotyczy to zarowno wypustów bmw jak i np. suzuki (bodaj w pierwszych banditach); krotko mowiac, bylo to jedno, wielkie gowno; za pierwszy udany abs uchodzi c-abs montowany w obu sportach hondy - chociaz ciezki to nie psujacy hamowania na suchym a wydatnie pomagajacy na sliskim; wady - masa i cena - ostatnkio kumpel rozjebal taki po glebie - cena: 6 tys., wniosek - wymontowac i sprawdzic jak bedzie dzialalo bez.... ps. rada - nie wiesz, nie pisz; mimo ze w wikipedii napisali, kto pierwszy zamontowal abs....<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Powtarzasz zasłyszane bajki, aż się zaplułeś. Więcej praktyki, mniej internetów.<br><hr>rychofan<br>
w tym momencie to już kazdy czytelnik widzi, ze niepotzrebnie probowalem dyskutować z debilem...<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Harakiri 7 » 5/6/2013, 12:20

Komentatorzy napisał(a):...wtryski w k 1200 byly bardzo kiepskie i wiele je dzielilo od słodko dzialajacych podzespolow np. sportowych suzuki

za pierwszy udany abs uchodzi c-abs montowany w obu sportach hondy - chociaz ciezki to nie psujacy hamowania na suchym a wydatnie pomagajacy na sliskim;

txa


Bredzisz !

Przelicz sobie stosunek pojemnosci do mocy lub odwrotni i zobacz, ze w Przypadku Hayabusy ( w tej klasie ) roznica nie wypada na strone Suzuki.

Pomijam juz fakt, ze technicznie sa 10 lat za BMW - conajmniej.

Zechcesz wytlumaczyc dlaczego wiec w testach jako referencyjny ABS wygrywa K 1300 S ?

Nawet ten z S 1000 RR od niego odstaje.

:wink:
Harakiri 7
Bywalec
 
Posty: 553
Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
Lokalizacja: wies

Postprzez Komentatorzy » 5/6/2013, 17:17

Komentatorzy napisał(a):wspaniale! to moze byc drugi udany model w długiej historii firmy!!!!<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):R71, R75, R69S, R80G/S, R1100GS, K1200RS- to były nieudane motocykle Twoim zdaniem? Miałeś kiedyś jakieś doświadczenie z BMW, czy tylko je widujesz na parkingu wracając z gimnazjum?<br><hr>Nope.<br>
Komentatorzy napisał(a):...wszystkie wymienione to wg moich kryteriów beznadziejnie prowadzące się g.... o wyjątkowo kiepskim zawieszeniu i (poza obecna seria K) dychawicznym silniku... ponadto w poprzedniej serii k wtrysk był raczej agrarny - niemcy musieli posiedziec troche nad wtryskami suzuki, żeby zrozumieć o co chodzi... ps. na przyszłość, zwracaj sie do mnie gówniarzu przez "prosze pana", jeżeli nie umiesz docenić tej odrobiny prowokacyjnej ironii...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):"Agrarny"? PS. Uwielbiam jak pod artykułami o BMW zaczynają się wypowiadać mototeoretycy jak txa, którzy nie tylko na żadnej beemce nie siedzieli, ale i w ogóle jakiekolwiek motocykle oglądali jedynie na zdjęciach w katalogu.<br><hr>rychofan<br>
Komentatorzy napisał(a):no biorac pod uwage ze stuknelo mi 49 wiosen i jezdzilem na ok. 40 motocyklach (na niektorych jeden dzien, na niektorych kilka lat :), to moze faktycznie jestem "moto-teoretykiem" -w odroznienieniu od specow polerujacych gmole w swoich gs-ach....... ps. wtryski w k 1200 byly bardzo kiepskie i wiele je dzielilo od słodko dzialajacych podzespolow np. sportowych suzuki, takich jak 1000 K5 czy 750 K6; no ale niemcy rozebrali troche japonskich motorkow i odrobili lekcje - ze swoim sportem udalo im sie stworzyć pierwszy b.dobry motocykl - z mocnym silnikiem, prawidłowym zawieszeniem bez gumowatego braku czucia i bez ciezkiego wału dla turystów-emerytow...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Porównujesz BMW, które od zawsze specjalizuje się w turystykach do sportowych Suzuki i dziwisz się, że inaczej pracują? Nie wiem jakie konkretne zażalenie masz do wtrysków BMW, są identyczne jak w innych maszynach. Seria K1200, także K1200S to nie są torowe przecinaki, tylko szybkie turystyki. Ważą 50kg więcej od sportowego litra, mają inaczej strojone zawieszenie, inną pozycję za kierownicą, inne mapy zapłonu (więcej momentu z dołu), inny środek ciężkości, nawet opony dedykowane są inne! Muszą się inaczej prowadzić. Tyle maszyn objechałeś i nie dostrzegasz różnicy?

Btw. GSy nie mają chromowanych gmoli do polerowania;) A wały nie pękają przy byle glebie w terenie i między bajki można to włożyć. Powody ich uszkodzeń są zupełnie inne. Nie tylko bulwary jeżdżą GSami, zobacz ile osób nimi świat objeżdża- nie tylko autostradami. Dziwne, skoro są takie be.<br><hr>Snick<br>
Komentatorzy napisał(a):@ snick 1. przeciez z mojej wypowiedzi wynika, ze sa inne dlatego - wg mnie - b. kiepskie - ostry naked na bazie sporta bedzie zawsze lepszy niz naked zrobiony na bazie takiego klocka jak k1200s 2. polerwanie gmoli to oczywiscie ironia - jezeli ktos woli to moge wspomniec o polerowaniu metalowych kuferkow i oblepaniu ich nalepkami...3. przy przewrotce obudowa walu moze peknac albp zsikac sie olejem - naprawa moze byc niemozliwa, przy lancuchu, nie dosc ze lekkim, jest duzo lepiej 4. o innych mozliwych awariach nie pisalem - nie dopisuj mi stwierdzen ktorych nie bylo 5. dla mnie gsy to kiepsciocha - mialem dwa zezony duzego ktma - duzo lepszy - zawias, silnik, calosciowo mniej emerycki (od razu zastzregam - nic sie nie zepsulo...)<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak już się tak przewrócisz że ci wał pęknie, to i wahacz się złamie. Bajeczki mototeoretyków. <br><hr>rychofan<br>
Komentatorzy napisał(a):@ rychofan jezeli twierdzisz, ze uszkodzenie obudowy wału jest tak samo prawdopodobne jak "pekniecie wahacza" to kazdy moze sam ocenic co masz w glowie...<br><hr>txa<br>
Pogięte, popękane tub wyłamane wahacze widziałem parę razy w życiu. Popsute w najróżniejszy sposób paralevery w BMW również - mimo że to znana powszechnie usterka, żadna z nichi nie była bezpośrednio spowodowana wywróceniem motocykla. Pękniętą obudowę wału widzialem raz, i była to ewidentnie zmęczeniowa wada materiału, w japończyku zresztą. Napisałeś "przy wywrotce obudowa wału może pęknąć" więc do tego się odniosłem. Życzę zdrowia w nogach, bo w głowie to już za późno<br><hr>rychofan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/6/2013, 17:19

Komentatorzy napisał(a):wspaniale! to moze byc drugi udany model w długiej historii firmy!!!!<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):R71, R75, R69S, R80G/S, R1100GS, K1200RS- to były nieudane motocykle Twoim zdaniem? Miałeś kiedyś jakieś doświadczenie z BMW, czy tylko je widujesz na parkingu wracając z gimnazjum?<br><hr>Nope.<br>
Komentatorzy napisał(a):...wszystkie wymienione to wg moich kryteriów beznadziejnie prowadzące się g.... o wyjątkowo kiepskim zawieszeniu i (poza obecna seria K) dychawicznym silniku... ponadto w poprzedniej serii k wtrysk był raczej agrarny - niemcy musieli posiedziec troche nad wtryskami suzuki, żeby zrozumieć o co chodzi... ps. na przyszłość, zwracaj sie do mnie gówniarzu przez "prosze pana", jeżeli nie umiesz docenić tej odrobiny prowokacyjnej ironii...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):"Agrarny"? PS. Uwielbiam jak pod artykułami o BMW zaczynają się wypowiadać mototeoretycy jak txa, którzy nie tylko na żadnej beemce nie siedzieli, ale i w ogóle jakiekolwiek motocykle oglądali jedynie na zdjęciach w katalogu.<br><hr>rychofan<br>
Komentatorzy napisał(a):no biorac pod uwage ze stuknelo mi 49 wiosen i jezdzilem na ok. 40 motocyklach (na niektorych jeden dzien, na niektorych kilka lat :), to moze faktycznie jestem "moto-teoretykiem" -w odroznienieniu od specow polerujacych gmole w swoich gs-ach....... ps. wtryski w k 1200 byly bardzo kiepskie i wiele je dzielilo od słodko dzialajacych podzespolow np. sportowych suzuki, takich jak 1000 K5 czy 750 K6; no ale niemcy rozebrali troche japonskich motorkow i odrobili lekcje - ze swoim sportem udalo im sie stworzyć pierwszy b.dobry motocykl - z mocnym silnikiem, prawidłowym zawieszeniem bez gumowatego braku czucia i bez ciezkiego wału dla turystów-emerytow...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):to tak samo jak japoonczycy rozebrali troche ABSow z BMW zeby mi jakis rozsadny wyszepdl a poza tym przyciezkawy wal dla emerytow mamy juz w paru hondach a przypuszczam ze to nie koniec.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):kontrowersyjna opinia - w abs'ach nie jestem specem, bo motocykli z tym ustrojstwem z zasady (jak na razie) nie kupuje, ale to raczej abs'y hondy z fireblade jako pierwsze uchodziły za dobry podzespół... co do wału - uzywanie tego zbednego zelastwa w ostrrym nakedzie jest bez sensu a poza tym honda to raczej specjalizuje sie w sprzetach dla nudziarzy i emerytow, podobnie jak bmw; zreszta wkladanie tegoż do "podroznego enduro" typu gs 1200 to chory pomysł - bo z jednej strony robia szkolenia dla dziadkow jak gsem przejechac sie po kawałku kamienistego terenu a z drugiej jedna niesazczesliwa gleba wałem o skalke lub kamienie, wał sie zsika, obudowa peknie lub cos podobnego i juz mozna swoja emerycka maszyne pakować na lawete - najlepiej w srodu Tybetu...do takich sprzetow - tylko pewny, lekki i tani łańcuch<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):A to dowcip. Czyżby "abs'y hondy z fireblade jako pierwsze uchodziły za dobry podzespół"? Ćwierć wieku po wprowadzeniu przez BMW abs'u jako wyposażenia, w wielu modelach podstawowego? Teoria tak samo naciągana jak reszta bajek.<br><hr>rychofan<br>
Komentatorzy napisał(a):nie dowcip tylko prawda - przez 20 lat absy zamiast pomagac to psuly hamowanie, dotyczy to zarowno wypustów bmw jak i np. suzuki (bodaj w pierwszych banditach); krotko mowiac, bylo to jedno, wielkie gowno; za pierwszy udany abs uchodzi c-abs montowany w obu sportach hondy - chociaz ciezki to nie psujacy hamowania na suchym a wydatnie pomagajacy na sliskim; wady - masa i cena - ostatnkio kumpel rozjebal taki po glebie - cena: 6 tys., wniosek - wymontowac i sprawdzic jak bedzie dzialalo bez.... ps. rada - nie wiesz, nie pisz; mimo ze w wikipedii napisali, kto pierwszy zamontowal abs....<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Powtarzasz zasłyszane bajki, aż się zaplułeś. Więcej praktyki, mniej internetów.<br><hr>rychofan<br>
Komentatorzy napisał(a):w tym momencie to już kazdy czytelnik widzi, ze niepotzrebnie probowalem dyskutować z debilem...<br><hr>txa<br>
Żeby dyskutować to trzeba mieć argumenty, a nie powtarzać plotki zaczytane na forach.<br><hr>rychofan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości




na górê