Zobacz wątek - CRF 450 zawory

CRF 450 zawory

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

CRF 450 zawory

Postprzez 7beat » 27/5/2013, 12:47

siema, właśnie wziąłem się za wymianę rozrządu w crf 450 2003r. i teraz sprawa odnośnie luzów zaworowych, na prawym ssącym szczelina jest za mała o 0.10mm i miałem przy szlifować płytkę zaworową, ale po rozebraniu zobaczyłem że jest już strasznie cienka jakieś 1.3mm na suwmiarce, bo czekam na mikrometr. I słyszałem że prawe zawory ssące w tych motorach bardziej się zużywają i zacieśniają luz zaworowy czy jakoś tak i myślę że zawór jest już na tyle zdymany że wchodzi w gniazdo i obawiam się że w niedługim czasie może być kaplica, jak mówicie? ściągać głowice?
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki


Postprzez wawzon » 27/5/2013, 14:24

Wymień plytke koszt jednej to ok 8zl pojezdzij z 10mth i sprawdz wtedy luzy
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez 7beat » 27/5/2013, 14:43

czyli mówisz żeby narazie wstrzymać się ze zwaleniem głowicy? też tak w sumie dumam, wymienia rozrząd bo jest zdymany i zobaczymy jak będzie silnik pracował. ogólnie moto pali lux i śmiga elegancko tylko rozrząd złom.
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez wawzon » 27/5/2013, 15:28

Ogladnac tez mozesz jak masz calkowicie rozebrany bedziesz pewny co masz w silniku ale warto sprobowac zalozyc ta plytke moze akurat zaworki sa dobre
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez MJR128 » 27/5/2013, 16:02

wawzon napisał(a):Wymień plytke koszt jednej to ok 8zl pojezdzij z 10mth i sprawdz wtedy luzy


Ty wiesz, że poleganie na twojej poradzie może doprowadzić do urwania się zaworu ?
Weźmiesz za to odpowiedzialność?
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez wawzon » 27/5/2013, 16:49

Nie ale jak pisal ze moto chodzilo dobrze to nie widze problemu
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez MJR128 » 27/5/2013, 17:18

A słyszałeś, żeby zawór przed urwaniem stwarzał jakieś problemy ? Bo ja nie.

Jasne trzeba jeździć do puki nie stanie.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez wawzon » 27/5/2013, 18:11

Dobra wycofuje ten 1 post lepiej sprawdz te zaworki
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez MJR128 » 27/5/2013, 19:24

Tak nawiasem właśnie zakończyłem remont KXF 250 po urwaniu zaworu.
Wyniósł 5900 zł. Same koszta wynikające z urwanego zaworu to 3450 zł
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr