Zobacz wątek - Honda mtx 80 - pare problemów
NAS Analytics TAG

Honda mtx 80 - pare problemów

Enduro, Cross
_________

Honda mtx 80 - pare problemów

Postprzez poli1990 » 2/7/2007, 13:39

mam problem, po pierwsze jak powinna byc ustawiona iglica w gaźniku, na którym ząbku??

po drugie... i mam problem z kopkiem... nie odbija mi, podobno spręzyna spadła i musze go odpalac na popych... czasami zaskoczy z kopa ale tylko odbija do połowy.... łatwo założyc tą sprężyne, czy lepiej sie do tego nie zabierac...

po trzecie... nie mam podłączonego dozownika oleju i nie wiem gdzie go podłączyc i musze olej mieszac normalnie w baku z paliem... czy to sie nie odegra na pracy i żywotności silnika takie dolewanie na oko??

piszcie co o tym myslicie
poli1990
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2/7/2007, 13:33
Lokalizacja: R.Åšl. - CK


Postprzez Manhatan » 2/7/2007, 22:22

1. To na któym ząbku ustawisz to już twój problem, jak dasz wyżej to będzie więcej palił, a jak dasz niżej to mniej (albo na odwrót, niepamiętam :lol: ) najlepiej ustaw po środku i będzie dobrze.

2. Żeby sie do tego dostać, będziesz musiał rozpoławiać silnik, więc lepiej zostaw.

3. Zostaw dozownik w spokoju, bo niewiadomo czy chodzi. Napewno dłużej pojeździsz dolewając oleju ''na oko'' niż jak podłączysz do dozownika, który wogóle oleju nie poda. Lej w proporcji ok. 1/40 czyli na 40l benzyny daj 1l oleju (Castrol RacingBike R2 - jak preferujesz drogo ale solidnie) jak nie to jakiś inny byle nie Mixol.

Jak będziesz widział, że moto się ''ślini'' olejem to zmniejsz mieszankę do 1/50 według w/w zasady.

Dla pewności lepiej dać więcej niż miało by jej być za mało. Jak dasz za dużo to w najgorszym wypadku będziesz musiał czyścić tłunik z nagaru i resztek oleju, ewentualnie w krytycznej sytuacji nie będzie chciał palić i będziesz musiał co chwila czyścić świecę.
Jak będziesz lał mniej to istnieje możliwość zatarcia cylindra. Wtedy to już nic Ci nie pomoże, oprócz tulejowania i nowego tłoka, ewentualnie nowego cylindra.

Pozdro
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE


Postprzez Tokash » 4/7/2007, 11:02

Nie będe zakładał nowego temat więc pytam się tutaj.
Kupuję Honde mtx 80 i sprzedawca powiedział że czasami wyskakuje 2 bieg czy naprawa tego biegu była by strasznie droga ??

Jeszcze jedno, co trzeba zrobic i ile trzeba zapłacić aby przerejestrować taki motor na 50 cmm ??
Tokash
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 1/7/2007, 21:49

Postprzez poli1990 » 4/7/2007, 12:25

ja mam jeszcze jedno pytanko... ile pali ten motorek?? cos koło 5l ?? czy wiecej....

ps. mogłby ktos wrzucic dokladne fotki silnika ?? tzn zfotografowac silnik ze wszytskich stron i z bliska bo chce zobaczyc czy mam wszystko dobrze popodłączane :P - jak ktos znajdzie sie taki miły niech wrzuci... byłbym wdzięczny ;)
pozdro

a co do pytan Tokash to wydaje mi sie ze bez 2 bedzie trudno wejsc na wysokie obroty i wolno sie zbierze ale przeciez mozna poprobowac samemu sie przejechac i zobaczyc jak to jest ;)
poli1990
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2/7/2007, 13:33
Lokalizacja: R.Åšl. - CK

Postprzez Tokash » 4/7/2007, 16:07

Jade dzis zobaczyć ta Honde ale sprzedawca mowi ze 2 CZASAMI (jak jest w praktyce jeszcze nie wiem) wyskakuje :) no wiec nie wiem jak to z tym jest zobacze jak to bedzie wogole nie od uzytku to trudne ehhh... bedę szukał czegoś innego ale dalej chce wiedzieć czy naprawa tej 2 jest droga ??

Edit:
Z Honda wszystko wporzo na luuzie wskakuje tylko trzeba ja mocniej do gory podniesc :)
Tokash
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 1/7/2007, 21:49



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê