Motocykl dla drobniaka ;)
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Motocykl dla drobniaka ;)
Witam, prawo jazdy na kat A zdałem w grudniu więc jestem ledwo upieczony
posiadam także prawo jazdy na kat B już 4 lata.
Mam 22 lata 165 cm wzrostu i waże 55 kg tak więc jestem drobniutki heh
Zastanawiam się jaki byłby dla mnie odpowiedni moto dlatego też zakładam ten temat i bardzo proszę o poradę ponieważ jestem zielony.
Przejechałem się ostatnio Yamahą Fz6 żeby mieć mniej więcej jakieś rozeznanie ale moc i masa tego motocykla mnie przerosła
wolał bym coś o połowę słabszego oraz przynajmniej o połowe lżejszego ponieważ nie mogłem go uciągnąc nie odpalając :/
Koszty raczej nie grają dużej roli.
Prosze o porady Pozdrawiam

Mam 22 lata 165 cm wzrostu i waże 55 kg tak więc jestem drobniutki heh
Zastanawiam się jaki byłby dla mnie odpowiedni moto dlatego też zakładam ten temat i bardzo proszę o poradę ponieważ jestem zielony.
Przejechałem się ostatnio Yamahą Fz6 żeby mieć mniej więcej jakieś rozeznanie ale moc i masa tego motocykla mnie przerosła

Koszty raczej nie grają dużej roli.
Prosze o porady Pozdrawiam

- suum
- Świeżak
Ja mam 20 lat, 180 cm niecałe i 75 kg ważę, idealny dla mnie był i możliwe, że będzie niedługo Z750 (niby jeden z najlepszych motorów na start). dawniej rodzice nie chcieli mi kupować takiego motoru, bo jest według nich "za szybki" i mogli się zgodzić na MT-03, waży troszkę (bo około 25kg) mniej oraz ma mniejszą moc (bodajże 57km?) co nie oznacza, że nie osiągnie prędkości zbliżonej do 200. MT03 jest także nieznacznie ALE jednak niższy i węższy ale wysokość siedzenia jest prawie taka sama (bo w fz6 800mm, a MT03 805). oraz prezentuje się w miarę 

- kamil20s
- Świeżak
Re: Motocykl dla drobniaka ;)
suum napisał(a):Mam 22 lata 165 cm wzrostu i waże 55 kg
W takim przypadku polecil bym Ci Gladius'a, mosz w nim dodatkowo mozliwosc obnizenia zawieszenia oraz zdlawienia silnika jezeli uznasz, ze te 70-kilka kucy Cie przerasta.