Zobacz wątek - Honda Cbr 600 RR

Honda Cbr 600 RR

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, rosiboj, lagiboy, Landryss25, kravec, andy7, Boshi, Black-Ghost

Honda Cbr 600 RR

Postprzez Miisiek » 18/5/2013, 17:27

Witajcie :) Chciałabym kupić mój wymarzony od lat motocykl czyli Hondę RR, od razu zaznaczam, że nie będzie to moje pierwsze moto- przed sezonem sprzedałam kawasaki er5. I tu pytanie do Was, czy kobieta ( może nie drobna ale zawsze :D ) o wzroście 177 cm poradzi sobie z cbrką ? Moto głownie będzie służyło do jazdy po mieście ale i wypadów po 200 km. Jeśli nie CBR to co ? Chciałabym, żeby motocykl był możliwie lekki. Mogę wydać około do 20 tyś. Z góry dzięki za odpowiedź :D
Avatar użytkownika
Miisiek
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 19/2/2012, 18:05
Lokalizacja: Toruń


Postprzez Marsjanin » 18/5/2013, 17:48

No to może SV650/S? Lepiej wpisuje się pod Twoje kryteria.
Avatar użytkownika
Marsjanin
Bywalec
 
Posty: 797
Dołączył(a): 7/12/2012, 23:48

Postprzez Miisiek » 18/5/2013, 18:37

Marsjanin napisał(a):No to może SV650/S? Lepiej wpisuje się pod Twoje kryteria.

Tak prawdę mówiąc to bardziej myślałam o sporcie :)
Avatar użytkownika
Miisiek
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 19/2/2012, 18:05
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Kirgeron » 18/5/2013, 20:25

Który rocznik? ;)

Nowsza buda (od 2007 rok w górę) jest nieco mniejsza (bynajmniej wizualnie, jak stały obok siebie) od tej starszej (od 2006 roku w dół).

Miałem CBR 600 RR 2007. Mam 173 cm wzorstu i Cebra nie stanowiła żadnego problemu jeśli chodzi o prowadzenie, utrzymanie, manewrowanie. To jeden z mniejszych sportów jeśli chodzi o klasę 600 ccm, waga też przystępna.

Cebra 600 oddaje moc dosyć liniowo, jest przewidywalna, POWINNAŚ sobie z nią poradzić - tym bardziej że wcześniej jeździłaś na ER5.

Po mieście daje radę, w trasy też, jednak maksymalnie 200 kilometrów, bo dalej to juz jest męczarnia. :)
Avatar użytkownika
Kirgeron
Świeżak
 
Posty: 435
Dołączył(a): 1/7/2010, 00:01

Postprzez wojtoon » 18/5/2013, 21:31

A czy sezon na ER-5 to nie za mało żeby przeskoczyć na RR? To już nie ma pośredniejszych maszyn?

Ale zaczynamy od początku

Ten motocykl nie wygląda jak sport
Obrazek

ten również
Obrazek

i ten też
Obrazek

PS. Wszystkie pojadą dwie paczki i tyle powinno wystarczyć ja myślę.
z750
wojtoon
Świeżak
 
Posty: 102
Dołączył(a): 2/9/2012, 12:38

Postprzez Miisiek » 18/5/2013, 21:36

Kirgeron napisał(a):Który rocznik? ;)

Nowsza buda (od 2007 rok w górę) jest nieco mniejsza (bynajmniej wizualnie, jak stały obok siebie) od tej starszej (od 2006 roku w dół).

Miałem CBR 600 RR 2007. Mam 173 cm wzorstu i Cebra nie stanowiła żadnego problemu jeśli chodzi o prowadzenie, utrzymanie, manewrowanie. To jeden z mniejszych sportów jeśli chodzi o klasę 600 ccm, waga też przystępna.

Cebra 600 oddaje moc dosyć liniowo, jest przewidywalna, POWINNAŚ sobie z nią poradzić - tym bardziej że wcześniej jeździłaś na ER5.

Po mieście daje radę, w trasy też, jednak maksymalnie 200 kilometrów, bo dalej to juz jest męczarnia. :)

Tak prawdę mówiąc to nie zwracam zbytnio uwagi na rocznik a na stan :) Aktualnie zastanawiam się czy nie warto dozbierać z 2 tyś, bo akurat jedna wpadła mi w oko, rocznik 2010 :D Dzięki za rady :wink:
wojtoon- na er5 jeździłam 3 lata :P
Avatar użytkownika
Miisiek
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 19/2/2012, 18:05
Lokalizacja: Toruń

Postprzez maRRta » 18/5/2013, 23:06

Moim zdaniem przesiadka z ER5 na RRkę to nic strasznego. Ja przesiadłam się Ninji 250 na PC40 właśnie. Jeżeli masz 177 cm wzrostu, to nie będziesz miała żadnego problemu. Ja mam 167 cm i daje radę. A odnośnie wygody z jazdy w trasach powyżej 200 km to kwestia indywidualna ;) można więcej i tragedii nie ma
Avatar użytkownika
maRRta
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 25/1/2012, 16:20

Postprzez wojtoon » 19/5/2013, 12:28

Kajn problem. Oczywiście zrobisz jak chcesz, ale brałem pod uwagę to że propozycja 1 i 3 nie waży 2 tony i dziewoi jest łatwiej czymś takim operować.

Oj zmieniły się czasy. "Jeśli nie chcesz mojej zguby, CeBeeRę kup mi luby..."
Ciekawe tylko po co - mnie imponuje każda niewiasta na motonodze. I nie ważne czy 50KM czy 150KM. Jak dziewczę ma naście lat i zamiast z koleżankami iść na imprezę w stroju pani która pilnuje autostrad, woli siedzieć w garażu i z usmarowanymi do łokci rękami czyścić gaźnik, to mnie się mlecz usztywnia.
Dobra kończę, bo się podnieciłem. Gdzie jest moja Gosia?
z750
wojtoon
Świeżak
 
Posty: 102
Dołączył(a): 2/9/2012, 12:38

Postprzez Miisiek » 19/5/2013, 15:45

wojtoon napisał(a):Kajn problem. Oczywiście zrobisz jak chcesz, ale brałem pod uwagę to że propozycja 1 i 3 nie waży 2 tony i dziewoi jest łatwiej czymś takim operować.

Oj zmieniły się czasy. "Jeśli nie chcesz mojej zguby, CeBeeRę kup mi luby..."
Ciekawe tylko po co - mnie imponuje każda niewiasta na motonodze. I nie ważne czy 50KM czy 150KM. Jak dziewczę ma naście lat i zamiast z koleżankami iść na imprezę w stroju pani która pilnuje autostrad, woli siedzieć w garażu i z usmarowanymi do łokci rękami czyścić gaźnik, to mnie się mlecz usztywnia.
Dobra kończę, bo się podnieciłem. Gdzie jest moja Gosia?

Ja właśnie raczej z tych co w garażu siedzą :D
Avatar użytkownika
Miisiek
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 19/2/2012, 18:05
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Sykopson » 19/5/2013, 16:25

Tylko że w RRce raczej gaźnika sobie nie poczyści :D

Myslę że z Er5 można z palcem w... nosie przesiadać się na 600. Oczywiście należy odradzać 600 świeżaczkom, ale bez jaj żeby proponować jeszcze coś przejściowego do RRki. Spokojnie wsiadaj, ogarniesz, tylko oczywiście na początku a najlepiej zawsze trochę respektu do maszyny (mimo że RR to chyba najnudniejsza z japońskich 600 (R6, ZX6R, GSXR)). :wink:
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez wojtoon » 19/5/2013, 20:30

Pamiętam jak poznałem kiedyś pewną elwirę albo ewelinę (mam nadzieję że mi wybaczysz). W każdym razie, moje pierwsze zdanie z nią zamienione to było "nic ci się nie stało?". Nieszczęsne dziewczę zatrzymało się w koleinie na światełkach i klepnęło paciaka na środku skrzyżowania bo zabrakło obcasów żeby się podeprzeć. Powiem że figura na mój gust nawet nawet (fakt przez kask paszczęki za bardzo nie widać), ale w akompaniamencie klaksonów pomogłem jej się pozbierać, podnieść moto i pojechała, a żadnego nr telefonu ani chociaż stanika to nie zostawiła. Z babami tak już jest. Pomożesz i ani "dziękuję" ani "spotkamy się u mnie". Dobra to było szowinistyczne - wystarczyło mi że jak rycerz zeskoczyłem ze swojego rumaka i pobiegłem na pomoc niewieście w potrzebie na oczach rozentuzjazmowanej gawiedzi. Normalnie Level up - your penis size increased.
Dobra, porozmawialiśmy o moich pierwszorzędnych cechach płciowych i czas wrócić do tematu. Jak to u ciebie jest z wykrokiem. Bez skojarzeń. Bo widzisz wszystkie motocyklistki które znam mają problem mimo braku ewidentnych przeszkadzajek (w niektórych sytuacjach sprawdzane doświadczalnie - organoleptycznie). Bo na GS1200 to i ja się wdrapałem, ale jak trafiło się zatrzymać to szukałem gdzie rowy są najbardziej miękkie. Swoją drogą od tamtego czasu wiem że turystyki nie są dla mnie.
z750
wojtoon
Świeżak
 
Posty: 102
Dołączył(a): 2/9/2012, 12:38

Postprzez Seba_ER5 » 19/5/2013, 21:43

Przesiadlem sie z er5 na 636 po sezonie mysle ze ogarnisz. Trochę pokory na początek i praktis praktis praktis :).
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez leff » 19/5/2013, 22:17

sport do jazdy po miescie i 200km w trasy .... sorki, ale dla mnie to jakies rozdwojenie jazni ..... ani to na miasto sie nie nadaje ani w trasy ale to tylko moje skromne zdanie
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Kirgeron » 19/5/2013, 23:29

leff napisał(a):sport do jazdy po miescie i 200km w trasy .... sorki, ale dla mnie to jakies rozdwojenie jazni ..... ani to na miasto sie nie nadaje ani w trasy ale to tylko moje skromne zdanie


Uwierz, że daje rade Cebra i na miasto i trasy do 200 km. Wiem z doświadczenia, zrobiłem 20 tys. km właśnie na takiej jeździe (czasami nawet do 350 km trasa). Kwestia, żeby się przyzwyczaić, tragedii nie ma.
Avatar użytkownika
Kirgeron
Świeżak
 
Posty: 435
Dołączył(a): 1/7/2010, 00:01

Postprzez SkoQ » 20/5/2013, 08:15

Na jakim moto ? Bo różnica między f4, a RR w siedzeniu jest dosyć spora.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Black-Ghost » 20/5/2013, 14:15

Ale wy pitolicie. Na sporcie też się da wygodnie podróżować. Pod warunkiem że nie w dwie osoby. Typowo sportowa ZX-10R na trasie też daje rade.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Sykopson » 20/5/2013, 18:21

Zgadzam się z Black-Ghostem. To jeszcze zalezy na jakim sporcie, ale jest mnogość takich co sprawdzają się również w trasach. Choćby T-Cat, F4/F4i, R1, no i pewnie ZX10R skoro B-G tak twierdzi :)
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez Black-Ghost » 22/5/2013, 09:23

Wszystkim się da. Kwestia samozaparcia i przyzwyczajenia. :)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr