Zobacz wątek - Motocykl do 5 tys. do jazdy na codzień i wypadów za miasto.
NAS Analytics TAG

Motocykl do 5 tys. do jazdy na codzień i wypadów za miasto.

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Motocykl do 5 tys. do jazdy na codzień i wypadów za miasto.

Postprzez urbiq » 17/5/2013, 12:16

Na początku chciałem się przywitać, bo to mój pierwszy post.
Jaki motocykl polecilibyście już lekko wprawionemu 'motocykliście' ? Poniżej podaję wszystkie niezbędne rzeczy:

- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie), skuter 50 ccm, od kilku lat, na zmianę z późniejszym 125 ccm. Jeździło się też trochę na różnych 600 ccm od znajomych. Razem około 15 tys. km. Dodatkowo nie wiem czy to ma takie znaczenie, ale mam prawo jazdy kat. B i jeżdżę samochodem od 2 lat.
- Wiek, waga, wzrost, 20 lat, 187 cm i 80 kg
- Do jakich celów chcesz używać motocykla: jazda na co dzień do szkoły, głównie po mieście, ale co jakiś weekend zdarzy się wypad ze znajomymi za miasto na trasie
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? około 5 tys.
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? Na motocykl mam maksymalnie 5 tys. dodatkowo mam osobną sumę na ciuchy (niektóre rzeczy już kupione)
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? Około 1500 zł
- Jakie motocykle Ci się podobają - Najbardziej sportowe, lub ewentualnie nakedy.
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? Obecnie nie mam konkretnych modeli, więc liczę na wasze propozycję :)
Dodam tylko, że szukam jakiejś 600, albo maksymalnie 750, gdyby się jakaś ciekawa trafiła.
Pozdrawiam serdecznie.
urbiq

Postprzez SkoQ » 17/5/2013, 12:42

Sportowe moto będzie ciężko dorwać w takim stanie, chyba że nie odstraszają Cię zabytki z poprzedniego stulecia ;)