Zobacz wÄ…tek - Yamaha YZF 426 Honda CRF 450 Yamaha YZF 450
NAS Analytics TAG

Yamaha YZF 426 Honda CRF 450 Yamaha YZF 450

Enduro, Cross
_________

Yamaha YZF 426 Honda CRF 450 Yamaha YZF 450

Postprzez GhostRacer » 13/5/2013, 23:02

Witam jestem nowy na forum. Zalogowałem się ponieważ mam parę pytań dotyczących zakupu nowego lecz używanego moto. Mam 171cm wzrostu i 72kg wagi i dotychczas dosiadałem Honde XR600R co było dla mnie nie lada wyzwaniem ze względu na wzrost. Honda po sezonach zmieniła właściciela i teraz czas na coś innego. Zastanawiam się nad kupnem Yamahy YZF 450 lub YZF 426 lecz nie wiem czym one sie tak naprawde różnią. Która lepsza pod względem technicznym. W grę wchodzi takrze Honda CRF 450. Z góry dziekuje za każde info dotyczące tych modeli. Dodam że miałem okazję latać na CRF450 i YZF450 dlatego też mój wybór padł na te modele. Latam na moto już parę ładnych sezon

Drugie moje pytanie dotyczy przerobienia zaqkupionego moto na SuperMoto ponieważ lubie teren ale czasem także chciałbym wyjechać na ulice. I jak jest Homologacją czy da się ja uzyskać po przerobieniu któregoś z tych motocykli czy jest to raczej nie możliwe.
Avatar użytkownika
GhostRacer
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13/5/2013, 22:34
Lokalizacja: Vaassen/Wałbrzych


Postprzez henio12323 » 14/5/2013, 07:50

426 to starsze 450tki. ogólnie 426 to straszne padliny

wyczynówki im starsze tym wiecej wymagają, i czasem strach sie pchac w takie moto z 2002-3 roku np. nie wspomne o starszych. co do homologacji - jest nie do uzyskania bez gruntownych przeróbek. szczerze to odradził bym ci zakupu takiego sprzętu. nie wiem jaką kasa dysponujesz. ale jak piszesz o 426 to chyba nie za duza, licz sie z tym że zakup to ułamek wydatków. przez 2-3 sezony takiego padalca możesz wydać drugie tyle na same remonty. dozbieraj kasy i kup sobie od razu enduro. czyli moto z homologacją. od yamahy zamiast yzf, masz model WR. od crf masz model CRF X. ktm ma EXC itd.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez GhostRacer » 14/5/2013, 16:20

Dziś podjołem decyzję o zakupie Hondy CRF450 motor przeze mnie już testowany i dobrze mi się nim jeździło choć krótko. Jaki jest koszt homologacji CRFy i co trzeba przerobić ? znalazłem parę interesujących egzemplarzy lecz bez homologacji. Poniewarz nie chcę kupić moto w Polsce wiadomo dlaczego. Mam możliwość kupna moto w Holandii. Tylko co z tą homologacją jak co i za ile. Dzięki za pomoc LwG
Kto Nie Ryzykuje Ten Nie Pije Szampana
Avatar użytkownika
GhostRacer
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13/5/2013, 22:34
Lokalizacja: Vaassen/Wałbrzych

Postprzez henio12323 » 14/5/2013, 17:13

kosztów nie znam, ale słyszałem że 1000 zł. choc nie wiem czy to sam koszt wyrobienia, pewnie trzeba doliczyc diagnoste itp itd. dodatkowo musisz zmienic opony, wydech, jakimś cudem zmienić zapłon na taki z cewką prądową, oczywiscie reszte instalacji elektrycznej dołozyć, i swiatła. jednym słowem idiotyzm i bezsens gdy masz za 500-1000 zł wiecej honde CRF X :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez GhostRacer » 14/5/2013, 17:18

http://allegro.pl/honda-crf-450-supermo ... 05119.html

http://allegro.pl/honda-crf-450-2005r-i3242551429.html

http://otomoto.pl/honda-crf-450-r-zadbana-M3620736.html

Nawet na naszym alledrogo znalazłem kilka CRFek i jedną zarejstrowaną. Właśnie o takie coś mi chodzi jak ta z papierami. Co o tym sądzisz? czy jest to moto godne polecenia.
Kto Nie Ryzykuje Ten Nie Pije Szampana
Avatar użytkownika
GhostRacer
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13/5/2013, 22:34
Lokalizacja: Vaassen/Wałbrzych

Postprzez henio12323 » 14/5/2013, 17:47

no ktoś nielegalnie mógł zarejestrowac. kupił np rame od CRF X. przełozył rame i ma zarejestrowany choć przeglądu to nie przejdzie.

aukcji bez sensu oceniać, liczy sie tam głownie stan techniczny a po fotkach nic nie wyczytasz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez GhostRacer » 14/5/2013, 17:55

Jak jest z serwisowaniem Hondy CRF450R. I co ile moto godzin trzeba robić regulacje/serwis. Liczę się z kosztami jakie trzeba ponieść przy kupnie takiego moto. Lecz najwięcej kasy zawsze idzie zaraz po kupnie później to już normalne koszta utrzymania. I czy CRF ma dobre silniki i napęd czy są zawodne?
Kto Nie Ryzykuje Ten Nie Pije Szampana
Avatar użytkownika
GhostRacer
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13/5/2013, 22:34
Lokalizacja: Vaassen/Wałbrzych

Postprzez henio12323 » 14/5/2013, 20:03

zalezy jaki rocznik itp. sciągnij sobie ksiązke serwisową tam pisze co ile co wymieniać. im starsze tym częsciej. ogólnie jak kazda crossówka sie sypie. czy crf czy co innego - obojętne. silniki ma dobre. napęd zalezy od tego jaki kupisz. jak kupisz za 300 zł kompletny napęd to sezonu pewnie nie wytrzyma. jak dasz 500-600 zł za napęd albo i więcej to spoko mozna katować go i sie nic nie stanie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez GhostRacer » 14/5/2013, 20:44

Dzieki za pomoc i udzielenie wszystkich informacji na bolące mnie pytania. Zaczynam poszukiwania mojej CRFy a co do rocznika to 2005 w górę. LwG
Kto Nie Ryzykuje Ten Nie Pije Szampana
Avatar użytkownika
GhostRacer
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13/5/2013, 22:34
Lokalizacja: Vaassen/Wałbrzych

Postprzez Bostorn » 15/5/2013, 10:09

lepiej kolego popatrz na KTMY LC4, albo exc ew inne hard endura i tam sie baw w supermoto, bo szkoda kasy na full crossy, remonty, przełożenia, za sztbko zarzniesz maszynę
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez GhostRacer » 15/5/2013, 22:35

Tylko że LC4 jest dla mnie za duży i jak na nim siedzę to nie sięgam nogami do ziemi hehehe tylko jedną nogą. CRF była dla mnie idealna pod względemy mocy i wielkości. Moto jest mi potrzebne na niedzielne wypady czasami jazdę do pracy. Mieszkam w Holandii także o jeździe w terenie nie ma mowy bo niema gdzie a szkoda. Jedynie jak 2-3 razy do roku będę w Polsce to mogę w teren pojechać. Myślę że przy mojej sporadycznej jeździe moto powinno długo wytrzymać o ile trafię na zadbany lub raczej nie za bardzo zajechany egzemplarz.
Kto Nie Ryzykuje Ten Nie Pije Szampana
Avatar użytkownika
GhostRacer
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13/5/2013, 22:34
Lokalizacja: Vaassen/Wałbrzych

Postprzez henio12323 » 15/5/2013, 22:38

z tego co wiem CRF jest wyzsza od lc4 :) przewaznie enduro są nizsze od crossówek....
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez GhostRacer » 15/5/2013, 22:53

Kolega miał KTMa i jak na niego się wspiołem to machałem nogami tylko nie wiem z którego rocznika był ten moto. Tak samo jak Honda XR600R z 1991 jest wysoka jak koń w porównaniu do CRFa z 2004. Może mój kolo miał jakiegoś starszego KTMa i był wyrzszy od CRF dlatego nie szukałem KTM bo wydawało mi się że są wysokie.
Kto Nie Ryzykuje Ten Nie Pije Szampana
Avatar użytkownika
GhostRacer
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13/5/2013, 22:34
Lokalizacja: Vaassen/Wałbrzych



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê