Zobacz wÄ…tek - Honda cr 125 problem;/
NAS Analytics TAG

Honda cr 125 problem;/

Enduro, Cross
_________

Honda cr 125 problem;/

Postprzez judofix » 12/5/2013, 17:52

Witam kupiłem niedawno honde cr 125 01r.Motor chodził dobrze,ze startu miał lekkiego mula ale na wysokich cagnal jak głupi z tego co wyczytałem crki nie maja mocnego dołu.Skończyła się benzyna stwierdziłem ze poczyszczę gaźnik umyje filtr nasączę go zaleje nowym olejem w skrzyni i mieszanki.Po zalaniu go benzyna motor odpalil ale strasznie kopci ze nawet nim jechać nie idzie wkręcać się wkręca ale kupa dymu i przerywania.Mieszankę leje 1;40 castrol power 1 2t do skrzyni motul expert a do filtra to jakis niebieski niepamietam nazwy.Gaznik to mikuni dysza główna 380 świeca ciągle mokra,iskra jest ale jakoś tak skacze minimalnie na rożne strony.To moj pierwszy motor z takich lepszych crosow bo wcześniej miałem stare dtki
judofix
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12/5/2013, 17:34


Postprzez MJR128 » 12/5/2013, 18:32

Sprawdź stan oleju w skrzyni i płynu chłodniczego.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków


Postprzez Nagaroth » 12/5/2013, 18:40

Na starcie mają muła, ale jeżeli naprawde nie da się jeździć z tych dolnych obrotów to nie masz zaworu wydechowego, albo jest ciągle otwarty. Jak tak przerywa, to może gdzieś kabel WN ma przebicie, albo fajka, albo świeca już lipna skoro ucieka iskra, ja np. przy myciu karcherem uszkodziłem kabel od fajki i też mi uciekała iskra, obczaj to wszystko. Sprawdź czy gaźnik dobrze wyregulowany, bo chyba się nic nie zapchało odrazu skoro go czyściłeś, na zimnym one troche dymią, ale w sumie troche mało oleju dajesz do tego paliwa, możliwe że nawet uszczelniacze na wale puściły dlatego pobiera olej ze skrzyni i dymi. Musisz posprawdzać wszystko, daj inną świece skoro tej iskra ucieka, ew. te przewody jak wspomniałem.
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez judofix » 12/5/2013, 19:28

wątpię w to żeby uszczelniacze poszły z dnia na dzień dzisiaj chodzi jutro nie chodzi...płyn jest,jutro kupie nowa świece i sprawdzę olej w skrzyni.Na jakiej zasadzie działa ten zawór wydechowy.Ona chodzi tak jakbym na 10l zalał z 1l oleju do benzyny.Iglice dałem na sam dol żeby mniejsza dawka była ale to nic nie pomogło.Moze za bardzo filtr nasączyłem?Bez filtra tez tak chodzi..
judofix
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12/5/2013, 17:34

Postprzez MJR128 » 12/5/2013, 19:53

Albo coś uszkodziłeś czyszcząc gaźnik.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Bostorn » 13/5/2013, 10:30

a czy czasami nie wykręcałeś śrub od składu mieszanki, biegu jałowego i później wkręciłęś sobie jak Ci się podobało?

jak to zrobiłeś to wiedz że zrobiłęś błąd i masz gaźnik do regulacji
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez judofix » 13/5/2013, 19:13

tak ruszałem ale jego nie idzie wyregulować bo tak jakby prawie wo gole nie reagował na regulacje składu mieszanki,na niskich chodzi gdy kręcę składem mieszanki to obroty powinny wzrosnąć a tam nic się nie dzieje a jak ustawie tak jak fabrycznie to tez nic
judofix
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12/5/2013, 17:34

Postprzez hondacr1989 » 14/5/2013, 02:02

tez mam tą cr 125 01 r powiem tak to ze dymi to nic ale jak ci chlapie zabardzo z wydechu to znaczy ze dałes za duzo oleju do mieszank(przez przypadek cięzka ręka brak dokładnej miarki:)i ja sie szybko zorientowałem bo mam jasne sciany w garażu:) ale możesz zawsze kartkę przyłożyc :) wg serwisówki powinło się lac proporcją 1:32 ,ja obecnie leje 1:40 i jest ok kiedys nawet lałem 1:50 ale się wycofałem z tego, dysze w gazniku to 380 zgadza się oraz 45 ,od mieszanki nalezy ustawic 2 i jedna czwarta obrotu srubką , zawór jak zawór ja miałem unieruchomiony bo ktos go zle spioł z boku cylka maszyna jezdziła nie była jakos strasznie mułowata nawet mimo juz na zuzytym tłoku ,jak sciągniesz dyfuzor to z boku masz dekiel od zaworu jak go sciągniesz to łatwo poznac czy jest dobrze ustawiony czy lata sobie luzno czy jest ,,odbicie,,.świecy używam ja wg seriwówki br9eg do skrzyni leje ten sam olej motul expert a do mieszanki motul 800,iglica na 3 zębie od góry , jak ciebie nie dotyczy wybacz ale warto sie upewnic
1:40 - na 40 litrów paliwa lejemy 1 litr oleju czyli na 4l benzynki 100ml oleju mozna sie zapomiec i nalac 40ml oleju na 1litr paliwa codaje na 4l-160mln oleju a to zaduzo
hondacr1989
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43

Postprzez judofix » 14/5/2013, 17:46

mieszankę dobra robię bo mam miarkę.A wiec kupiłem dziś świece nowa,przyłożyłem do cylindra i iskra idealna,wkręciłem i motor chodził dobrze przez jakieś 15sek i zaś z powrotem zalewa,wykręciłem świecę a iskra lata jeszcze gorzej jak ta stara świeca...ja już nie mam pojęcia...
judofix
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12/5/2013, 17:34

Postprzez Nagaroth » 14/5/2013, 20:07

Może Ci rozkutasiło świece, to chyba już z zapłonem coś, może cewka skoro było ok. a po odpaleniu już lipa, albo moduł który masz umieszczony pod przednią tabliczką.
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez hondacr1989 » 14/5/2013, 22:25

jezeli masz gaznik nie uszkodzony wyczysczony wyregulowany świece wkładasz odpowiednią mieszanke robisz dobrą i masz tak jak napisałes z innymi elementami to moze jak kolega napisał jest cos z modułem ,od fajki po kablach itd bym myslał.
hondacr1989
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43

Postprzez d-_-b123 » 15/5/2013, 10:03

Mogłeś coś uszkodzic czyszczac gaznik
d-_-b123
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 31/3/2013, 22:06
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Bostorn » 15/5/2013, 10:06

jeżeli wszystko było ok przed czyszczenem gaźnika to jakim cudem mogł się moduł spierniczy ot tak nagle?
rozpiepszyłeś gaźnik, rozregulowałeś go i nie potrafiz go wyregulowac poprawnie, i tutaj i wyłącznie jst problem

a to ze czymś pokręcisz i myślisz ze nagle bd ok to jesteś w blędzie

trzeba wpierw ustawic na fabryczne ustawienia, a następnie przejechac się chwilę i po kolorze świecy zobaczyc co i jak,jak za ciemn mniej mieszanki, jak za jasna to więcej

inaczej nie wyregulujesz poprawnie, a jak tego nie ogarniesz to oddaj do kogoÅ› kto siÄ™ na tym zna, jakiegoÅ› serwisu itp
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Bostorn » 15/5/2013, 10:08

jeżeli wszystko było ok przed czyszczenem gaźnika to jakim cudem mogł się moduł spierniczy ot tak nagle?
rozpiepszyłeś gaźnik, rozregulowałeś go i nie potrafisz go wyregulowac poprawnie, i tutaj i wyłącznie jst problem

a to ze czymś pokręcisz i myślisz ze nagle bd ok to jesteś w blędzie

trzeba wpierw ustawic na fabryczne ustawienia, a następnie przejechac się chwilę i po kolorze świecy zobaczyc co i jak,jak za ciemn mniej mieszanki, jak za jasna to więcej

inaczej nie wyregulujesz poprawnie, a jak tego nie ogarniesz to oddaj do kogoÅ› kto siÄ™ na tym zna, jakiegoÅ› serwisu itp
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê