Zobacz wÄ…tek - USTAWIENIE ZAWOROW W SUZUKI BaNDIT 600N z 1999r. POMOCY!!!!
NAS Analytics TAG

USTAWIENIE ZAWOROW W SUZUKI BaNDIT 600N z 1999r. POMOCY!!!!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

USTAWIENIE ZAWOROW W SUZUKI BaNDIT 600N z 1999r. POMOCY!!!!

Postprzez PTB_PL » 10/6/2006, 09:09

czy w Bandicie 600 z 99r mozna zawory ustawiac na tak zwana
mijanke? Czyli krzywki z walka rozrzadu na 4 cylindrze dotykaja lekko
dzwigienek od zaworow ssacych i wydechowych, to na pierwszym cylindrze jest
gorny martwy punkt i ustawia sie wtedy luz zaworowy na ssacym i wydechowym, nastepnie krzywki dotykaja na trzecim cylindrze to gorny
martwy punkt jest na drugim itd????. Czy to jest dobry sposob i czy mozna tak
ustawiac??? Za odpowiedz bylbym bardzo wdzieczny. Dziekuje.
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez Thrillco » 10/6/2006, 09:59

:O
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok


Postprzez motoman » 10/6/2006, 11:34

not kapiszi :D
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Thrillco » 10/6/2006, 20:04

No ni w pyte...ja uwazam że takie rzeczy to tylko w autoryzowanym servisie-to nie Polonez
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

lol

Postprzez PTB_PL » 13/6/2006, 09:25

To nie jest takie trudne w ustawieniu a poza tym to jak by czlowiek chcial wszystko w serwisie robic to by nie dozyl ostatniego bo taka regulacja to na dzen dobry 150zl kosztuje :D
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Thrillco » 13/6/2006, 09:37

no ale co miesiÄ…c tego nie robisz...ja tego nie rozumiem...
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

lol

Postprzez PTB_PL » 13/6/2006, 15:11

wlasnie o to biega ze dalem do serwisu i jak mi ustawili to klekotalo glosniej niz przed reguacja, kase brac porafia ale regulowac nie!!! dlatego sie pytam bo sama regulacja nie ejst trudna jak ktos sie przylozy.
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez hefron » 13/6/2006, 15:41

A kto zagwarantuje ze w serwisie pan serwisant dobrze wszystko wyreguluje? Do każdego motonga jest instrukcja jak wyregulować zawory i to nie jest trudne jeśli ktoś ma odrobine oleju we łbie
Avatar użytkownika
hefron
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez Thrillco » 13/6/2006, 16:07

jak to kto zagwarantuje-serwis...od tego jest i dlatego lepiej ustawiać u nich bo masz gwarancje a jak sam coś nachrzanisz to kipa....i płacz
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez cichy » 13/6/2006, 22:32

Po prostu trzeba mieć dobrego mechanika, takiego co potrfi i jest uczciwy.
Wiem że trudno o takich w naszym kraju, ale da się znaleźdź.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez hefron » 14/6/2006, 08:51

Tak samo można powiedzieć, że jeśli nie umiesz dodawać gazu to coś zepsujesz. Mechanik tez idzie zgodnie z instrukcją. Wątpie żeby serwisant znał na pamięć wszystkie mode choćby jednej marki ze wszystkich roczników jak się w każdym ustawia zawory. Nawet jeśli jest jedna ogólna instrukcja. Ja sie nie uważam głupszy od mechaników w serwisie chociaż mechanikiem nie jestem, ale instrukcje umiem przeczytać tak samo dobrze jak oni.
Avatar użytkownika
hefron
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez PajÄ…k » 18/6/2006, 22:14

regulacja jest łatwa ale właśnie trzeba znaleźć info co i jak podbij do serwisu z browarkiem i poproś o takową informacje
Avatar użytkownika
PajÄ…k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław

Postprzez krzycho-g » 27/6/2006, 09:24

też sie przymierzam do regulacji zaworów w ZZR400 - prawie to samo co w ZZR 600 i zastanawiam sie czy ktoś z was miał już doświadczenia w tym temacie. Bo jeżeli chodzi o samochody to robiłem to już dziesiątki razy
kiedyś pojade tak szybko że się w czasie przeniosę ;-)
Avatar użytkownika
krzycho-g
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 112
Dołączył(a): 27/6/2006, 08:55
Lokalizacja: Błonie 25 km od Warszawy

lol

Postprzez PTB_PL » 27/6/2006, 09:46

ja juz utawialem sobie i nie ma zadnego prblemu jesli tylko masz regulacje na srubki (dzwigienki) jezeli masz plytki to sie sam w to nie baw bo trzeba wyciagac walki i jeszcze umiejetnie obrac grubosc plytki bo w tej chwili nominalna nie bedzie dobra (moze stukac). Ale jesli srubki to nic prostrzego, zagadaj na GG to ci wytlumacze jak to zrobic :) Pozdro
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości




na górê