USTAWIENIE ZAWOROW W SUZUKI BaNDIT 600N z 1999r. POMOCY!!!!
Posty: 14
• Strona 1 z 1
USTAWIENIE ZAWOROW W SUZUKI BaNDIT 600N z 1999r. POMOCY!!!!
czy w Bandicie 600 z 99r mozna zawory ustawiac na tak zwana
mijanke? Czyli krzywki z walka rozrzadu na 4 cylindrze dotykaja lekko
dzwigienek od zaworow ssacych i wydechowych, to na pierwszym cylindrze jest
gorny martwy punkt i ustawia sie wtedy luz zaworowy na ssacym i wydechowym, nastepnie krzywki dotykaja na trzecim cylindrze to gorny
martwy punkt jest na drugim itd????. Czy to jest dobry sposob i czy mozna tak
ustawiac??? Za odpowiedz bylbym bardzo wdzieczny. Dziekuje.
mijanke? Czyli krzywki z walka rozrzadu na 4 cylindrze dotykaja lekko
dzwigienek od zaworow ssacych i wydechowych, to na pierwszym cylindrze jest
gorny martwy punkt i ustawia sie wtedy luz zaworowy na ssacym i wydechowym, nastepnie krzywki dotykaja na trzecim cylindrze to gorny
martwy punkt jest na drugim itd????. Czy to jest dobry sposob i czy mozna tak
ustawiac??? Za odpowiedz bylbym bardzo wdzieczny. Dziekuje.
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
lol
To nie jest takie trudne w ustawieniu a poza tym to jak by czlowiek chcial wszystko w serwisie robic to by nie dozyl ostatniego bo taka regulacja to na dzen dobry 150zl kosztuje 

No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
lol
wlasnie o to biega ze dalem do serwisu i jak mi ustawili to klekotalo glosniej niz przed reguacja, kase brac porafia ale regulowac nie!!! dlatego sie pytam bo sama regulacja nie ejst trudna jak ktos sie przylozy.
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
Po prostu trzeba mieć dobrego mechanika, takiego co potrfi i jest uczciwy.
Wiem że trudno o takich w naszym kraju, ale da się znaleźdź.
Wiem że trudno o takich w naszym kraju, ale da się znaleźdź.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Tak samo można powiedzieć, że jeśli nie umiesz dodawać gazu to coś zepsujesz. Mechanik tez idzie zgodnie z instrukcją. Wątpie żeby serwisant znał na pamięć wszystkie mode choćby jednej marki ze wszystkich roczników jak się w każdym ustawia zawory. Nawet jeśli jest jedna ogólna instrukcja. Ja sie nie uważam głupszy od mechaników w serwisie chociaż mechanikiem nie jestem, ale instrukcje umiem przeczytać tak samo dobrze jak oni.
-
hefron - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1394
- Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
- Lokalizacja: Suchowola
też sie przymierzam do regulacji zaworów w ZZR400 - prawie to samo co w ZZR 600 i zastanawiam sie czy ktoś z was miał już doświadczenia w tym temacie. Bo jeżeli chodzi o samochody to robiłem to już dziesiątki razy
kiedyś pojade tak szybko że się w czasie przeniosę 

-
krzycho-g - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 112
- Dołączył(a): 27/6/2006, 08:55
- Lokalizacja: Błonie 25 km od Warszawy
lol
ja juz utawialem sobie i nie ma zadnego prblemu jesli tylko masz regulacje na srubki (dzwigienki) jezeli masz plytki to sie sam w to nie baw bo trzeba wyciagac walki i jeszcze umiejetnie obrac grubosc plytki bo w tej chwili nominalna nie bedzie dobra (moze stukac). Ale jesli srubki to nic prostrzego, zagadaj na GG to ci wytlumacze jak to zrobic
Pozdro

No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości