Na jakich silnikach jeżdżą 50-tki ?
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Na jakich silnikach jeżdżą 50-tki ?
jakie marki skuterów czy biegówek o pojemności 50 ccm jeżdżą na silniku AM6 ?
PS. Czy to prawda że Derbi mają własne silniki ?
Pozdrawiam !
PS. Czy to prawda że Derbi mają własne silniki ?
Pozdrawiam !
- Kamill #99
- Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 29/6/2011, 14:37
- Lokalizacja: Gdynia
Z tego co wiem to maja
np jest jeszcze aprilia rs 50 co ma silnik am6
gilera 503 jezdzila na am4 i na am6
np jest jeszcze aprilia rs 50 co ma silnik am6
gilera 503 jezdzila na am4 i na am6
Aprilia Rs/Gs
-
motocyklista188 - Bywalec
- Posty: 656
- Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
- Lokalizacja: Poznan
Tak to prawda, że derbi mają silnik własnej produkcji. Chociaż nie wiem czy niektóre części nie są na produkcji ducati, bo jak sciągnałem pokrywe sprzęgła to były na sprzęgle napisy DUCATI.
Derbi gpr 50 -> ?
- Jankes33
- Świeżak
- Posty: 218
- Dołączył(a): 11/5/2012, 23:12
- Lokalizacja: Gdańsk
sporo częsci motocyklowych nie produkuje sama firma. tylko maja albo podwykonawców albo podfabryki które klepią silniki... a jeszcze do tych silników biorą częsci od dalszych podwykonawców. układy elektryczne, paliwowe itp często są brane od innych firm. jeszcze chyba nie widziałem gaźnika firmy honda... wszystko brane albo mikuni albo keihin. to samo elektryka.
w 2T są tez w zasadzie 2 popularne silniki am6 ( i odmiany ) i silnik od derbi. są też kopie am6stek chinskie niekiedy montowane w tanszych motorowerach. z 4T troche inaczej wychodzi ;P
w 2T są tez w zasadzie 2 popularne silniki am6 ( i odmiany ) i silnik od derbi. są też kopie am6stek chinskie niekiedy montowane w tanszych motorowerach. z 4T troche inaczej wychodzi ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Silnik Derbi to taki ulepszony Minarelli AM6
A w chinolach najpopularniejszy jest 139FMB/139QMB (manual)
silnik derbi zalety:
-cichsza praca
-lepsza skrzynia
-sprzęgło się mniej zużywa
-cylinder seryjnie nicasil, czyli żywotniejszy
-wydech seryjny ciągnie bardziej od dołu w porównaniu z większością AM6, AM5 i AM4
minusy:
według mnie brak, ale:
-czasami siada pompa wody
-dozownik siÄ™ blokuje
-strzela sprężyna kopki
-jak siÄ™ zatrze cylek do wymiany
Am6
zalety:
-więcej części podstawowych (w tym chińskich 70%)
-w miarę żywotny
-możliwość szlifów oryginalnego cylindra (am5, AM6)
wady:
-dozownik siÄ™ zacina
-ten minus co ja zauważyłem po swoich.. -uszkadzające się simmeringi na wale (dwa silniki)
-toporna skrzynia
-szybko zajeżdżające się sprzęgło
http://www.senda.pl/viewtopic.php?p=2786
A w chinolach najpopularniejszy jest 139FMB/139QMB (manual)
- Hidden
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 23/10/2012, 14:09
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości