Yamaha dt 125 LC
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Yamaha dt 125 LC
Witam
Mam Yamahe dt 125 LC i taki z niÄ… problem.
1. Około co dwa tygodnie muszę czyścić świece bo jest zawalona jak nie wiem co i motor się dławi itp. - co zrobić , żeby się tak szybko nie zabrudzały? Dodam jeszcze, że motor strasznie kopci - zwłaszcza jak go odpalam - wtedy wychodzi do około 7 tyś. obrotów i po kilku minutach spada do 3 tyś.
2. Gdzie znajduje się regulacja mieszanki i w jaki sposób się ją reguluje? Zwłaszcza skąd będę wiedział, że akurat teraz jest ok
3. Jeżdżę bez akumulatora - czy to może mieć wpływ na zabrudzone świece i to, że czasami (jak świece są zabrudzone ale jeszcze nie aż tak, żeby nie dało się jeździć) daję gaz a silnik nie wchodzi na obroty.
Pozdrawiam i proszę o odpowiedzi w przystępnym dla kompletnego laika języku
Michał
Mam Yamahe dt 125 LC i taki z niÄ… problem.
1. Około co dwa tygodnie muszę czyścić świece bo jest zawalona jak nie wiem co i motor się dławi itp. - co zrobić , żeby się tak szybko nie zabrudzały? Dodam jeszcze, że motor strasznie kopci - zwłaszcza jak go odpalam - wtedy wychodzi do około 7 tyś. obrotów i po kilku minutach spada do 3 tyś.
2. Gdzie znajduje się regulacja mieszanki i w jaki sposób się ją reguluje? Zwłaszcza skąd będę wiedział, że akurat teraz jest ok
3. Jeżdżę bez akumulatora - czy to może mieć wpływ na zabrudzone świece i to, że czasami (jak świece są zabrudzone ale jeszcze nie aż tak, żeby nie dało się jeździć) daję gaz a silnik nie wchodzi na obroty.
Pozdrawiam i proszę o odpowiedzi w przystępnym dla kompletnego laika języku

Michał
- holmes
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 30/6/2007, 20:47
Sry,że sie wtrące... To dt125 LC można latac bez akumulatora
Jak tak to nie wiedziałem
Myślałem,że normalnie sie przekręca kluczyk i sie kopie sie
I,że do tego potrzebny jest akumulator,ale jak nie to jestem zacofany 




ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
Sorry Pisiu, ale jesteÅ› zacofany
Akumulator służy Ci tylko po to, żebyśmiał kierunki, postojówki klakson i rozrusznik (?).
Do zapalania nie jest potrzebny.
1. Może cały czas masz włączone ssanie?
2. Nie reguluj nic dozownikiem (znajduje się po prawej stronie silnika, tam gdzie sprzęgło) bo tylko silnik możesz zatrzeć.
3. Nie ma to żadnego wpływu


Akumulator służy Ci tylko po to, żebyśmiał kierunki, postojówki klakson i rozrusznik (?).
Do zapalania nie jest potrzebny.
1. Może cały czas masz włączone ssanie?
2. Nie reguluj nic dozownikiem (znajduje się po prawej stronie silnika, tam gdzie sprzęgło) bo tylko silnik możesz zatrzeć.
3. Nie ma to żadnego wpływu
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Mówie jak było w mojej DT.Akumulator był spalony i po przekręceniu kluczyka nic sie nie paliło i kopałem a tu nic.Po wymianie na nowy akumulator moto paliło normalnie.Nie wiem czy tak było tylko u mnie,wali mnie to,ale tak miałem 

ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości