Zobacz wątek - Kawa sama wkręca się na obroty

Kawa sama wkręca się na obroty

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Kawa sama wkręca się na obroty

Postprzez zdano133 » 5/5/2013, 11:24

Kawasaki ZX600, gaźnik

Odpalam na ssaniu, wszystko pięknie, normalnie. Chwilkę pochodzi, zdejmuję ssanie, obroty ładnie spadają do normalnych. No i silnik cyka, cyka. A potem zaczyna łapać temperaturę i wraz z jej wzrostem wzrastają obroty, tak gdzieś od 40-45*. Do tego stopnia, że przy temperaturze 70* moto ma już 3 tyś obrotów (nic nie dotykany, sam stoi na luzie i się wkręca). Przegazówka nic nie daje, utrzymuje te obroty jakby były normalne. Jak się doda gazu przy tych 40* gdzie ma jeszcze normalne obroty to rosną jak zawsze i jak dam do 6-7tyś i zamknę gaz to spadają normalnie do 3 tysi a potem wolniej.

Gdzie może tkwić problem, od czego tak się robi?
I jeszcze jedno ważne, jak bardzo może dostać po dupie skrzynia jeśli będę nim jeździł? Chodzi o to, że muszę dojechać do serwisu jakieś 5km, jak to zrobić, normalnie jak zawsze olewając, że przy wrzucaniu 1 ma wysokie obroty?
Kawasaki ZX600 '04
zdano133
Świeżak
 
Posty: 162
Dołączył(a): 22/7/2012, 20:14
Lokalizacja: Sochaczew, Teresin


Postprzez Mentos1111 » 5/5/2013, 11:30

masz z lewej strony koło zbiornika regulacje obrotów ? to polega bodajze na podciaganiu lub popuszczaniu linki gazu. Możesz mieć podobnie jak u mnie że moto chodzi normalnie dopiero jak jest porzadnie rozgrzane i te 3tys to jest po prostu kwestia ustawienia. mam niby juz rozgrzany do 3 kresek a mimo to ma jeszcze niskie obroty i muła przy dole, rozgrzeje sie mocniej nadal na 3 kreskach ( nie mam dokladnego wskaznika temp. ) a juz chodzi równo, obroty sie stabilizuja i sa takie jak byc powinny
Mentos1111
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 8/7/2012, 13:21
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez zdano133 » 5/5/2013, 16:28

Zimny chodzi normalnie, im bardziej rozgrzany tym wyższe obroty, przy temp około 90* trzymał powyżej 3 tysi. Wydaje mi się, że gdyby była to kwestia regulacji linki to nie chodziłby tak na zimnym, no i dlaczego miałaby się sama z siebie przestawić?
Kawasaki ZX600 '04
zdano133
Świeżak
 
Posty: 162
Dołączył(a): 22/7/2012, 20:14
Lokalizacja: Sochaczew, Teresin

Postprzez Adrian339 » 6/5/2013, 00:14

ja myślę że to kwestia regulacji gaźnika
Adrian339
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 21/3/2013, 20:46
Lokalizacja: XXXX

Postprzez Adrian339 » 6/5/2013, 00:16

jeśli masz z boku koło do regulacji obrotów to spróbuj sie nim trochę pobawić może to zadziała :) Pozdrawiam !!! :D
Adrian339
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 21/3/2013, 20:46
Lokalizacja: XXXX

Postprzez mirekm71 » 6/5/2013, 00:39

Sprawdz krucce gaznikow i polaczenia z airboxem. Mysle, ze moze to byc lewe powietrze.

Jak nie chcesz wbijac jedynki przy 3k to odpalaj na biegu a pozniej jedynke wrzucaj z dwojki. Umiesz jezdzic?
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez zdano133 » 6/5/2013, 17:57

mirekm71 napisał(a):Sprawdz krucce gaznikow i polaczenia z airboxem. Mysle, ze moze to byc lewe powietrze.

Jak nie chcesz wbijac jedynki przy 3k to odpalaj na biegu a pozniej jedynke wrzucaj z dwojki. Umiesz jezdzic?


To jak to obejść sam sobie wymyśliłem. Pytanie brzmiało co może się stać przy wrzucaniu biegu przy takich obrotach
Kawasaki ZX600 '04
zdano133
Świeżak
 
Posty: 162
Dołączył(a): 22/7/2012, 20:14
Lokalizacja: Sochaczew, Teresin

Postprzez sonycbr77 » 6/5/2013, 21:11

na pewno to nie jest zdrowe dla skrzyni, zgrzyt pewnie dwa razy wiekszy niz przy normalnych obrotach
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez zdano133 » 7/5/2013, 11:19

sonycbr77 napisał(a):na pewno to nie jest zdrowe dla skrzyni, zgrzyt pewnie dwa razy wiekszy niz przy normalnych obrotach


Zgrzyt to mało powiedziane, jest dobre walnięcie.
Kawasaki ZX600 '04
zdano133
Świeżak
 
Posty: 162
Dołączył(a): 22/7/2012, 20:14
Lokalizacja: Sochaczew, Teresin



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr