Zobacz wątek - Wymiana klocków i zapowietrzenie
NAS Analytics TAG

Wymiana klocków i zapowietrzenie

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Wymiana klocków i zapowietrzenie

Postprzez Kirgeron » 4/5/2013, 13:44

Grzebałem z przodu w zaciskach, powysuwałem tłoczki z zacisków (nie wyszły całe), wyczyściłem dokładnie, powsuwałem, założyłem nowe klocki. Czy jest JAKAKOLWIEK szansa, że zapowietrzyłem układ hamulcowy?

Wydaje mi się, że nie, ale wolę się upewnić. ;)

Jak sprawdzić, że mam zapowietrzony układ?

Jest to dla mnie istotne bo w moto mam C-ABS i za samo odpowietrzenie tego wołają 400-500 zł (3-4 godziny pracy, 22 strony w serwisówce z tego co patrzałem).
Avatar użytkownika
Kirgeron
Świeżak
 
Posty: 436
Dołączył(a): 1/7/2010, 00:01


Postprzez henio12323 » 4/5/2013, 14:30

jasne, jeżeli wysunięte były tłoczki, a płynu było mało mogło zassać powietrze, potem wciskając mogłes wcisnąc płyn a powietrze mogło gdzies zostać. sprawdzic łatwo - naciskając klamke
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Kirgeron » 4/5/2013, 14:41

Płyn był, jak sprawdzić po klamce czy jest zapowietrzony układ?
Avatar użytkownika
Kirgeron
Świeżak
 
Posty: 436
Dołączył(a): 1/7/2010, 00:01

Postprzez mater13 » 4/5/2013, 17:12

Jeślii chodzi miękko i wciśnie się do oporu to oznacza, że jest zapowietrzony
mater13
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 11/7/2011, 09:34



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê