Wymiana klocków i zapowietrzenie
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Wymiana klocków i zapowietrzenie
Grzebałem z przodu w zaciskach, powysuwałem tłoczki z zacisków (nie wyszły całe), wyczyściłem dokładnie, powsuwałem, założyłem nowe klocki. Czy jest JAKAKOLWIEK szansa, że zapowietrzyłem układ hamulcowy?
Wydaje mi się, że nie, ale wolę się upewnić.
Jak sprawdzić, że mam zapowietrzony układ?
Jest to dla mnie istotne bo w moto mam C-ABS i za samo odpowietrzenie tego wołają 400-500 zł (3-4 godziny pracy, 22 strony w serwisówce z tego co patrzałem).
Wydaje mi się, że nie, ale wolę się upewnić.

Jak sprawdzić, że mam zapowietrzony układ?
Jest to dla mnie istotne bo w moto mam C-ABS i za samo odpowietrzenie tego wołają 400-500 zł (3-4 godziny pracy, 22 strony w serwisówce z tego co patrzałem).
-
Kirgeron - Świeżak
- Posty: 436
- Dołączył(a): 1/7/2010, 00:01
jasne, jeżeli wysunięte były tłoczki, a płynu było mało mogło zassać powietrze, potem wciskając mogłes wcisnąc płyn a powietrze mogło gdzies zostać. sprawdzic łatwo - naciskając klamke
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości