Zobacz wątek - honda cbr 600 f1 pc 19 spalony moduł zapłonowy
NAS Analytics TAG

honda cbr 600 f1 pc 19 spalony moduł zapłonowy

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

honda cbr 600 f1 pc 19 spalony moduł zapłonowy

Postprzez bartekf » 3/5/2013, 10:57

witam . mam następujący problem . zgasiłem motocykl podczas przejażdżki . za chwilę chciałem go odpalić rozrusznik słabł aż przestał kręcić , to była chwila . tak gdyby akumulator padł . podczas próby zapłonu słychać było jedynie przekaźnik. na pych motor odpalił od razu . zajechałem do domu aby sprawdzić co się stało . wyciągnąłem rozrusznik . podłączyłem go bezpośrednio do akumulatora i normalnie kręci . rozrusznik założyłem do motoru . przeczyściłem wszystkie styki masę . podczas gdy próbuje odpalić motor słychać tylko pykanie przekaźnika i kontrolki gasną . motocykl odpaliłem na pych . po chwili zgasł . wyłączyłem zapłon . zaczął lecieć dym z modułu zapłonowego . szybko odłączyłem akumulator . moduł jest spalony i przy okazji spaliły się też wszystkie żarówki . zostały tylko te w kierunkowskazach . chciałbym zasięgnąć porady kolegów z forum . co może być przyczyną takiego stanu rzeczy ? to że do wymiany moduł to wiem ale nie wiem czy zaraz znów się nie spali . nie wiem może to wina instalacji ? proszę o pomoc [/u][/b]
bartekf
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 3/5/2013, 10:40
Lokalizacja: chełm


Postprzez senekkorzenna » 3/5/2013, 11:28

regulator napięcia to jedna opcja a druga odwrotnie przykręcone klemy aku.
senekkorzenna
 

Postprzez bartekf » 3/5/2013, 11:40

akumulator jest poprawnie podłączony . minus na masę z rozrusznikiem a plus do przekaźnika . pozostaje regulator napięcia . po wymianie regulatora napięcia i modułu zapłonowego powinno być ok z tego co rozumiem ?
bartekf
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 3/5/2013, 10:40
Lokalizacja: chełm

Postprzez bartekf » 6/5/2013, 09:36

dziękuje bardzo . wymieniłem regulator i moduł zapłonowy . motocykl odpaliłem na pych . chyba akumulator mi padł bo gdy chce odpalić to słysze tylko pykanie przekaźnika . zmierzyłem napięcie na aku przy wylączonym zapłonie (12.5v) gdy przekręce zapłon napięcie spada do ok. 11v. podczas próby kręcenia rozrusznikiem napięcie na aku wynosi niewiele ponad 10v. także nie ma nawet takiej opcji aby rozrusznik ruszyło .
bartekf
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 3/5/2013, 10:40
Lokalizacja: chełm

Postprzez sonycbr77 » 6/5/2013, 21:22

brat mial taka sytuacje w aucie, jezdzil na padnietym aku, mechanik go ostrzegal kup nowy aku bo padnie modul no i dlugo nie trzeba bylo czekac
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez bartekf » 7/5/2013, 19:21

muszę zainwestować w nowy aku ale chwilowo kryzys z gotówką :-D dziękuję kolegom za wskazówki . postaram się jak najszybciej kupić aku i podzielę się efektami :-P jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
bartekf
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 3/5/2013, 10:40
Lokalizacja: chełm



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr