Zobacz wÄ…tek - Honda crf 250 - enduro
NAS Analytics TAG

Honda crf 250 - enduro

Enduro, Cross
_________

Honda crf 250 - enduro

Postprzez domino107735 » 2/5/2013, 16:43

Witam
Mam pytanie odnośnie full crossa jakim jest Honda crf 250 w 4t. Mianowicie czy jest to motocykl do jazdy po lesie ? Czy koszty używania motocykla jako enduro będą takie same jak jazdy po torze ? Chciałem tylko dodać że teraz mam Yamahe DT 125 i jedyne czynności eksploatacyjne to naciąganie łańcucha, wymiana oleju w skrzyni biegów i w silniku, czyszczenie i nasączanie filtra oraz dokładne mycie po każdej jeździe. Który rocznik takiej Hondy najbardziej polecicie ?
domino107735
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 16/4/2013, 19:44
Lokalizacja: nie wiem


Postprzez dawidsx » 2/5/2013, 18:41

Sam sobie odpowiedziałeś że na tor , ale ogólnie polatasz po lesie tylko że biegi są krótkie zawieszenie inne niż w enduro itp
A zależy ile masz kasy , kupuj jak najmłodszy :D
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23


Postprzez henio12323 » 2/5/2013, 19:31

full cross tylko na tor. 250 w lesie szybko zarzniesz, koszta na pewno bedą wyzsze niz po torze. jak juz to CRF X. wtedy to ma jeszcze sens. crossówka w lesie sie słabo prowadzi, jest za bardzo narwana, co nie jest plusem. który rocznik - 2013 :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez domino107735 » 2/5/2013, 19:44

Kurcze to lipa
Poprzedni właściciel mojej DT kupił taką CR 125 w 2t i remont za remontem. Kasy na nią idzie w cholere. A jak z rocznikiem 2013? Bo tamta jest dosyć stara, 1999 chyba.
domino107735
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 16/4/2013, 19:44
Lokalizacja: nie wiem

Postprzez henio12323 » 2/5/2013, 19:57

no w 2T to remonty częste ale tanie. w 4T robisz 2-3 X rzadziej remonty... ale cenowo wychodzi tyle samo, i czasem trudniej na raz zrobic remont za 3-5 tysiecy. 99 to nie wiem czy CRF były juz produkowane... ja bym nie kupował crossówki w 4T starszej niż 4-5 lat. bo to same padliny potem ganiaja. 99 to juz przeżytek nawet nie ma co sie pchać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Damianooo1998 » 2/5/2013, 19:58

To są wyżyłowane sprzęty, nie uciekniesz od remontów itp.
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez domino107735 » 2/5/2013, 20:20

Dzięki za odpowiedzi
Czyli moje domysły się potwierdziły, crossówki są drogie w utrzymaniu. Zostaje zatem przy planach kupna Hondy xr 650. Wydaje mi się że bd lepszym wyborem.
domino107735
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 16/4/2013, 19:44
Lokalizacja: nie wiem

Postprzez henio12323 » 2/5/2013, 21:11

zalezy do czego... XR a CRF 250 to zupełnie 2 rózne kierunki. CRF tylko tor crossowy, XR - szutry. zalezy od tego ile masz gotówki, bo jak masz zamiar zapuszczac sie w nieco trudniejszy teren to zamiast XR pomysl nad np suzuki DRZ 400
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê