HONDA NSR 125 ?? większy tłumik ?? JAKI ??
			Posty: 25
			 • Strona 1 z 2 • 1, 2
		
	
HONDA NSR 125 ?? większy tłumik ?? JAKI ??
WITAM, kupiłem niedawno HONDĘ NSR125 i strasznie drażni mnie jej dźwięk! Kolega ma YAMAHE TZR50 i kupił ją już z większym tłumikiem i chodzi dużo lepiej od mojego! Jaki tłumik do tej HONDY byście założyli żeby miała chociaż powiew 600tki ??
Pozdrawiam wszystkich:)
				Pozdrawiam wszystkich:)
NSR 125:)
			- slupek90
 - Świeżak
 - Posty: 5
 - Dołączył(a): 17/6/2007, 12:27
 - Lokalizacja: Sieradz
 
Nie chodzi mi o jakiś tani wiejski tuning ale o porządny tłumik który po prostu poprawił by jakość dźwięku wydawanego przez motor, ale dzięki za rade a z naklejek nie skorzystam bo pewnie nakleiłeś już wszystkie na swój:) pozd
				NSR 125:)
			- slupek90
 - Świeżak
 - Posty: 5
 - Dołączył(a): 17/6/2007, 12:27
 - Lokalizacja: Sieradz
 
SzpiceR jak zwykle z zartem. Kolega mojego kuzyna tez ma nsr i zmienil wydech. Pasuje od cbr 600 rr tylko trzeba dokupic akcesoryjna przejsciowke centrujaco-dystansujaca. Brzmi jak rasowa 600 i chyba tez jest przyrost mocy w gornym zakresie obrotow.Niestety wzrasta apetyt na paliwo. No ale cos za cos
				www.rosamotorcycle.pl |  | FZ600/XRV650/WR450
			- 
				

rosa - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 1190
 - Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
 - Lokalizacja: Sopot
 
mojemu sąsiadowi w czasie deszczu spadła rynna teraz leży pod domem, jakbyś podjechał i odpiłował kawałek to napewno by się nadało.
				<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
			było gsx600f, było ZX12R
- 
				

mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 6941
 - Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
 - Lokalizacja: FSW (lubuskie)
 
ale nic nie przebije naklejek szmocy i jeszcze zaluz szybsze opony aha i jeszcze naddzwiekowe migacze...... a wracajac do tematu to nigdy z 2t nie wydobedziesz dzwieku podobnego do 600-ek...... to jest poprostu niewykonalne!!!!!... 
				bedzie dobrze... i jest bardzo dobrze.... Z'etek xD
			- 
				

owad - Świeżak
 - Posty: 216
 - Dołączył(a): 29/3/2007, 19:49
 - Lokalizacja: Pabianice
 
Tu jest jeden gar i 2T , nie zrobisz z tego czterech cylków i 4t .
				Life begins at 200 km/h 
 |  |  | http://bikepics.com/members/bmroczyk |  | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv
			- 
				

bmroczyk - Bywalec
 - Posty: 591
 - Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
 - Lokalizacja: Åšroda CITY
 
dobra, już się z Ciebie ponabijalismy, za to że nie potrafisz użyć opcji szukaj. No to teraz można Ci wytłumaczyć, całkiem niedawno walnełem całkiem spory referacik dlaczego nie można robić takich rzeczy w 2taktach, poszukaj go w mechanice motocyklowej dokładnie to było pytanie chyba o rs50, ale to akurat nie ma znaczenia (tylko do poszukania po tytułach topików). Przy okazji tamten temat można by już oblokować, bo upierdliwiec Krystian już zniknął z forum 
				<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
			było gsx600f, było ZX12R
- 
				

mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 6941
 - Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
 - Lokalizacja: FSW (lubuskie)
 
proponuje zalozyc tlumik jak najwiekszy, dodatkowo jakis fajny spojler (taka lotke) na siedzenie pasazera, wtedy przy duzych predkosciach docisnie twoja nsr do asfaltu i lepiej bedzie sie trzymac. dodatkowo diody, lampa typu lexus, breloczek do kluczyka np. zx-12r, niebieska zarowka z przodu, diodowe kierunki, dobre radio pod siedzeniem i tuba na zbiorniku. moze nie bedzie powiewu 600tki, ale jaki lans....
				
			- chris_nie
 - Świeżak
 - Posty: 84
 - Dołączył(a): 21/6/2007, 13:16
 - Lokalizacja: newmarket, uk
 
Ludzie ale to jest normalne, że młodzi chcą mieć jak najmocniejsze motory, żeby wyglądały jak motory starszych kolegów itd... Sam jestem młody i wiem coś o tym. Niekórzy czasami przesadzają ale są także normalni. Pomyślcie czasami. Wiem, zdarza sie , że ja też jade, ale tylko gdy ktoś jest wybitny. Sam męczę sie z odblokowaniem DT  
 Czasami można zrobić dobry uczynek i pomóc  
 Czego ja teraz nie zrobie i nie dam linka do tematu  
				Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
			- Szafa
 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 1683
 - Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
 - Lokalizacja: Pzn
 
Szafa - normalne???  jest kilka sposobow, zeby wydobyc troche mocy z dwusowa, ale na pewno nie przez zakladanie wydechow od 600tki. tu idzie o szpan na wsi, a tego nie rozumiem. gosciu mysli, ze zakladajac wiekszy wydech bedzie mial powiew 600tki..., to tak jak ospojlerowany maluch ma powiew porsche...
				
			- chris_nie
 - Świeżak
 - Posty: 84
 - Dołączył(a): 21/6/2007, 13:16
 - Lokalizacja: newmarket, uk
 
chris_nie - nie chodzi mi przecież o wygląd motoru tylko chciałem żeby ładniej chodził! Wystarczyło napisać że nie warto zakładać do 2T większego tłumika bo to nic nie da i było by po sprawie a wy od razu wyjeżdżacie z kierownicami od R1! 
PS:Kultura Panowie...
				PS:Kultura Panowie...
NSR 125:)
			- slupek90
 - Świeżak
 - Posty: 5
 - Dołączył(a): 17/6/2007, 12:27
 - Lokalizacja: Sieradz
 
To ja teraz odswieze temat i zapytam: 
Mam NSR i chce zalozyc jej wiekszy tlumik dla poprawy wyglady( nie mocy nie dzwieku) ale nie chce zeby mi spadla moc.
Moze mi ktos poradzic jakies odpowiedniki????
z gory dzieki
				Mam NSR i chce zalozyc jej wiekszy tlumik dla poprawy wyglady( nie mocy nie dzwieku) ale nie chce zeby mi spadla moc.
Moze mi ktos poradzic jakies odpowiedniki????
z gory dzieki
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat
gsx - r
			U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat
gsx - r
- Herbi NSR
 - Świeżak
 - Posty: 211
 - Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56
 
odswierze temat i dołącze sie do pytania kolegi wyżej. Rownież chciałbym załozyc do swojej nsr tlumik o troche wiekszych gabarytach. Jedynie samą końcówke wydechu bez dyfuzora. Chodzi o to aby nie bydził śmiechu swym wyglądem. Nie zależy mi o osiagach czy basowym brzmieniu a jedynie o rozmiar. 
Powiedzcie od jakiego motoykla bedzie najmniej przerabiania? Domyślam sie ze bez przeróbki sie nie obędzie lecz czy sa gotowe przejsciówki itd zeby połączyć dyfuzor z wiekszą końcówka czy trzeba by samemu spawać i sie z tym bawić?
				
			Powiedzcie od jakiego motoykla bedzie najmniej przerabiania? Domyślam sie ze bez przeróbki sie nie obędzie lecz czy sa gotowe przejsciówki itd zeby połączyć dyfuzor z wiekszą końcówka czy trzeba by samemu spawać i sie z tym bawić?
- qwee
 - Świeżak
 - Posty: 57
 - Dołączył(a): 27/11/2009, 09:03
 
Ja jak miałem NSR to założyłem od aprilia-rsv-rsv-1000
ale musisz trochę przerobić żeby go założyć masz tu link do tego tłumika
zdj nr 3 4 5 6
http://otomoto.pl/aprilia-rsv-rsv-1000- ... 59461.html
				ale musisz trochę przerobić żeby go założyć masz tu link do tego tłumika
zdj nr 3 4 5 6
http://otomoto.pl/aprilia-rsv-rsv-1000- ... 59461.html
Czasem na drodze spotykam szaleńców, którzy pędzą na złamanie karku... Naprawdę - Nawet czasem ciężko ich dogonić.
			- 
				

mariusz198918 - Świeżak
 - Posty: 50
 - Dołączył(a): 21/4/2009, 11:38
 - Lokalizacja: Ropczyce
 
A moze załóż od razu omawianą wcześniej rynnę zamiast tłumiku? 
Fakt, tłumik w NSR nie jest jakiś ogromny, ale po co wieśniaczyć moto jakimiś tłumikami większymi od niego?
Daruj sobie takie "przemiany" i ciesz siÄ™ z tego co masz...
				
			Fakt, tłumik w NSR nie jest jakiś ogromny, ale po co wieśniaczyć moto jakimiś tłumikami większymi od niego?
Daruj sobie takie "przemiany" i ciesz siÄ™ z tego co masz...
- 
				

Arturo925 - Stały bywalec
 - Posty: 1096
 - Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
 - Lokalizacja: Kruszyna
 
Arturo925 bez urazy ale jak masz tak pisać to nie udzielaj sie w ogole. Grzecznie pytam i oczekuje jakiejs odpowiedzi a głupich komentarzy. To moja sprawa co mi sie podoba  a co nie. 
A Mariuszowy dziekuje za rade, lecz to chyba zbyt dużo jak na moje maleństwo:) Myślałem o czymś od bandita albo od SV 650.
Z resztą spojzcie na zdjcia goscia, ktory założył komin od r1
http://bikepics.com/members/prawy/03nsr125/
Jak na moje to lepiej niż z fabrycznym.
				
			A Mariuszowy dziekuje za rade, lecz to chyba zbyt dużo jak na moje maleństwo:) Myślałem o czymś od bandita albo od SV 650.
Z resztą spojzcie na zdjcia goscia, ktory założył komin od r1
http://bikepics.com/members/prawy/03nsr125/
Jak na moje to lepiej niż z fabrycznym.
- qwee
 - Świeżak
 - Posty: 57
 - Dołączył(a): 27/11/2009, 09:03
 
- 
				

Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 5225
 - Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
 
			Posty: 25
			 • Strona 1 z 2 • 1, 2
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 17 gości