Zobacz wątek - Zlot motocykli ciężkich w Szklarskiej Porębie.
NAS Analytics TAG

Zlot motocykli ciężkich w Szklarskiej Porębie.

Chcesz zaprosić innych na imprezę? Nie zapomnij dodać jej do Kalendarium: http://www.scigacz.pl/Dodaj,impreze,3058.html i zapostować na https://www.facebook.com/zloty.imprezy
Byłeś na zlocie i chcesz się podzielić wrażeniami?
_________

Zlot motocykli ciężkich w Szklarskiej Porębie.

Postprzez Magik » 30/6/2007, 00:17

Jak w temacie: XIX Zlot motocykli ciężkich w Szklarskiej Porębie. 10-12 sierpnia. Wszystko co ma silnik i dwa kółka, jest mile widziane.

Oto link z wszystkimi informacjami.

http://www.szklarskaporeba.pl/it/kalend ... 2007_4.htm

Pozdrawiam Magik.

Ps. kto może to wpadać, Ja tam na pewno będę :)
Magik
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 678
Dołączył(a): 30/9/2006, 12:38
Lokalizacja: Chocianów


Postprzez simonw » 30/6/2007, 15:09

stara miejscowka :))) pamietam z dziecinstwa ze szklarskiej - sie jak uda, na 100% :)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez adario » 5/7/2007, 12:24

jak pamietasz Szklarską z dzieciństwa to możesz się troche rozczarować, to juz nie ta impreza jak była kiedyś, no i z doswiadczenia wiem że wstep bedzie trochę drogi a w zamian prawie nic, totalna porazka, jest jeszcze pare innych ciekawszych zlotów
adario
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2/7/2007, 11:52

Postprzez simonw » 5/7/2007, 22:29

O widzisz, pamietalem zawsze jak na trasie na szklarke zdaje sie (koniec drogi pod gorke, pod lasem) na harcerkim polu staly sprzety... heh :P

Co bedzie to bedze, jako ze mam zarowno blisko, jak i gdzie mieszkac - postaram sie pojawic, chociazby zeby zobaczyc jak to teraz wyglada ;) a moze, kto wie, skrobne jakas mala recenzje XD heh, po prostu zobaczy sie. Co do innych imprez, mocno trzyma mnie harmonogram w pracy i na dluzsze wyjazdy (badz dalsze) nie moge sobie pozwolic.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez wujas22 » 3/8/2007, 22:22

Oczywiście Lece na ten zlot , wyjeżdzam z Milicza przez wrocław w piątek ok godz 16;00 , bo wcześniej pracuje , jeśli ktoś chce sie umówic i polecieć w grupce to czekam na kontakt . pozdrawiam
Moja CBR i słysze muzykę wiatru :)
Avatar użytkownika
wujas22
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 8/12/2006, 10:11
Lokalizacja: Milicz

Postprzez elco » 6/8/2007, 20:59

Jezeli poraz pierwszy od kilku lat nie bedzie lalo jak z cebra i pizgalo w kieleckim to wraz z dosc spora ekipa z walbrzycha i okolic przyjedziemy na ta impreze
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez elco » 12/8/2007, 21:30

skoro jest juz po zlocie wypadaloby tu wstawic jakis komentarz.
mimo troche deszczowej pogody postanowilem z qumplami tam sie przejechac.
Jak dla mnie zlot okazal sie totalnym fiaskiem. Zaczynajac od samego przyjazdu: ciezko bylo znalezc miejsce samego zlotu. Dojechalismy tam poznym wieczorem i niestety bez dosc dlugiego bladzenia sie nie obylo. Wjazd na zlot to koszt 50zl i oprocz zlotowej blachy nic w tym pakiecie nie bylo. Dodam, ze nawet dla osob zwiedzajacych wjazd kosztowal tyle samo, co bylo dla mnie zaskoczeniem, bo przykladowo dla jakiejs mniejszej rodziny to przeciez jakies 150zl. Miejsce zlotu to skoszona laka, z ktorej nikt nie raczyl nawet posprzatac siana i na, ktora wjezdzajac trzeba miec dobre BMW zeby sie nie wyje... Gleboki zwir, bloto i trzeba bylo sie nauczyc tanczyc z motocyklem. W piatek zastalismy tam jeszcze kompletny brak organizacji. Nikt nic nie wie. W sobote juz bylo znacznie lepiej, ale mimo to i przede wszystkim ze wzgledu na pogode postanowilem z tamtad uciekac, bo naprawde nie bylo sensu zostawac. Stracilem ochote nawet zeby sie czegos napic i poimprezowac.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez InSiDe » 14/8/2007, 07:07

. Reasumując, śmierć kapciuchom? :]
//Twoja ignorancja czy moja pycha, sam tego dobrze nie wiem...
Avatar użytkownika
InSiDe
Świeżak
 
Posty: 448
Dołączył(a): 23/9/2006, 11:37
Lokalizacja: Wrocław



Powrót do Imprezy, spotkania, zloty, pokazy motocyklowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr