Zobacz wątek - Yamaha DT 125(supermoto) Utrzymanie, remonty

Yamaha DT 125(supermoto) Utrzymanie, remonty

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Yamaha DT 125(supermoto) Utrzymanie, remonty

Postprzez Makperson » 28/4/2013, 19:29

Siemka.

Zacznę od obrony ^^ Przeszukałem różne fora o DT o wszystkim, bo zdecydowałem sie na zakupienie enduro, dowiedziałem sie że są crossy i są enduro czym się różnia, silniki takie i takie, "namówiło" mnie to do Yamahy Dt 125, ale nie mogłem nigdzie znaleźć tego, o co zaraz zapytam :)


Więc... Utrzymanie :)
Jak to naprawdę z tym jest? Co ile:
1. Jazdy w terenie muszę wymieniać i co? oczywiście +/-
2.Jak z jazdą po ulicy? czy też przejade te powiedzmy 20 motogodzin i trzeba wymieniać? czy to rzadziej i ogólnie ile wychodzi za taką yamaszke na rok nie licząc oczywiście paliwa i "ukrytych kosztów" Mam na myśli konieczne wymiany :)

Jeśli się przyda:

182 cm, 80kg :P

Pozdrawiam, licze na pomoc i nie zmieszanie z ziemia ^^


Całkowity żółtodziób, Kuba :P
Makperson
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28/4/2013, 19:19


Postprzez odiro » 28/4/2013, 20:15

to dt- soft enduro (najmniej awaryjny sprzęcior);D BDB wybór, tam się leje mieszanke i jeździ, co jazdę wystarczy wyczyścić i nasączyć filtr, i wymieniasz w sezonie to co się kończy typu klocki łańcuch zębatki itp. olej w skrzyni wystarczy raz na sezon, tłok chyba co 15- 20 tys km ! :D
Ostatnio edytowano 28/4/2013, 20:23 przez odiro, łącznie edytowano 1 raz
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez Makperson » 28/4/2013, 20:23

Chcesz mi właśnie powiedzieć, że nie będe musiał co 20h wymieniać tłoka i na sezon wydawać połowe ceny motoru na utrzymanie :D? Bo ja się tak do teog nastawiłem, że pojeżdże moment i odrazu wymiana wszystkiego:P
Makperson
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28/4/2013, 19:19

Postprzez odiro » 28/4/2013, 20:26

to nie jest fullcross, tu tłoczek trzyma nawet kilka sezonów ;) ale wiadomo dt ma 22KM a nie jak cross 125 ok. 45KM
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez Makperson » 28/4/2013, 20:32

Ale "Chcesz mi właśnie powiedzieć, że nie będe musiał co 20h wymieniać tłoka i na sezon wydawać połowe ceny motoru na utrzymanie Very Happy?" i uczynić mnie szcęśliwszym :P?
Makperson
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28/4/2013, 19:19

Postprzez odiro » 28/4/2013, 20:34

powiedzmy że TAK - to DT
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez Makperson » 28/4/2013, 20:35

Super, uczyniłeś mnie szczęśliwszym człowiekiem :P A tak średnio = - alpinus na sezon koszt? :P
Makperson
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28/4/2013, 19:19

Postprzez odiro » 28/4/2013, 20:41

nie powiem Ci bo to różnie bywa ale części do dety są tanie, zależy też ile jeżdzisz, najwięcej wychodzi na paliwo i olej do mieszanki ;P
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez Makperson » 28/4/2013, 20:44

hehe, dzięki wielkie :) Jak to przypadek i sytuacja decyduje o nastawieniu do kogoś :P Bo cię bardzo polubiłem bo taką wiadomość "przynosisz" :P Także dzięki wielkie, temat do zamknięcia :P
Makperson
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28/4/2013, 19:19

Postprzez henio12323 » 28/4/2013, 21:18

jest poswięcony cały obszerny temat o DT, jest tam mase info o tym.... zamykam
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr