Zobacz wÄ…tek - Winkielki
Advertisement
NAS Analytics TAG

Winkielki

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Winkielki

Postprzez makus » 27/9/2005, 18:01

Kolejny temat z cyklu know how. Jak najefektywniej wchodzić w łuki? Lepiej zhamować przed złożeniem i iść w łuku na gazie, czy już w trakcie łuku hamować silnikiem i dopiero gaz na wyjściu, czy może hamowanie, złożenie ze stałą prędkością i dodanie gazu na wyjściu? Z każdą z technik wiąże się oczywiście dobór biegu... Oświeci mnie ktoś?
Avatar użytkownika
makus
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 2/9/2005, 08:27
Lokalizacja: z ulicy


Postprzez makus » 29/9/2005, 18:38

No brzmi ciekawie... Ale bardziem mi zależy na czymś efektywnym jak efektownym. Z uśizgiem tyłu z zakrętu umiem wyjść, ale to raczej nie jest zbyt dobra technika :lol:

Mówisz, więc że lepiej na gazie wchodzić? Ja mam nałóg z 2takta, że dobieram za niskie biegi...
Avatar użytkownika
makus
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 2/9/2005, 08:27
Lokalizacja: z ulicy


Postprzez makus » 30/9/2005, 08:45

No bo cały czas mam jakiś taki stres przed taką jazdą między samochodami... Spytaj Darka jak mi ładnie wychodziło jak jeździłem po tych łukach małych tam koło Kawasaki. Cały czas czarny ślad na wyjściu...
Avatar użytkownika
makus
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 2/9/2005, 08:27
Lokalizacja: z ulicy

Postprzez makus » 30/9/2005, 12:04

... spowodowany wyrzucaniem kału przez nogawki


Miałem jakieś wenętrzne przeczucie, że tak napiszesz....

Od dziś już się nie boję. Będę zabierał ze sobą pluszowego przyjaciela....
8)
Avatar użytkownika
makus
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 2/9/2005, 08:27
Lokalizacja: z ulicy

Postprzez Tina » 2/10/2005, 17:56

nigdy nie zmieniaj biegu jak jestes zlozony w zakrecie (no chyba ze jestes samobojca). hamowac i redukowac nalezy zawsze przed lukiem, zeby wejsc w niego plynnie i nie puszczac gazu, a jedynie odwinac go na wyjsciu. a jak redukujesz przy wysokich obrotach to zawsze z przygazowka inaczej moze ci d*pa "zatanczyc". zapraszam na tor poznan. mozna sie duzo nauczyc
Avatar użytkownika
Tina
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 2/10/2005, 16:48
Lokalizacja: Oborniki/ Poznań

Postprzez snikers1818 » 2/10/2005, 18:52

tina ja naprzykład te zaznaczone zakręty to prawie zawsze wychodze w uslizgu co o tym sądzisz ? i jaki czas narazie uzyskujesz na naszym kochanym torze poznań :?:
Załączniki
Kopia tor-plan.jpg
Kopia tor-plan.jpg (58.94 KiB) PrzeglÄ…dane 9265 razy
Avatar użytkownika
snikers1818
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Tina » 3/10/2005, 00:08

snikers1818 napisał(a):prawie zawsze wychodze w uslizgu co o tym sądzisz ?

Moze i nie mam zbyt duzego doswiadczenia, ale jedno moge Ci powiedziec: uwazaj, zebys sie nie przeliczyl. Wiem co to jest uslizg tylnego kola... taki po ktorym przelatujesz nad motocyklem a potem slizgasz sie na tylku az pod bande... :( nic przyjemnego...

Moj osobisty rekord to nic szczegolnego- 1:57, z drugiego w zyciu treningu, jeszcze wtedy jadac na tor nie zabieralam ze soba rozsadku :wink: Po glebie jest duzo gorzej (lezalam na z8 ). Nie moge sie przelamac. Nawet ponizej 2 min nie schodze :oops:
Ale miejmy nadzieje ze przez zime mi przejdzie... :|
Avatar użytkownika
Tina
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 2/10/2005, 16:48
Lokalizacja: Oborniki/ Poznań

Postprzez Tina » 3/10/2005, 16:34

evil napisał(a):czym ganiasz???

CBR 1000RR (malowanie repsol)

evil napisał(a):napisałaś wcześniej, że nie można hamować w zakręcie - jak to nie?!

Mialam na mysli ekstremalne hamowanie z redukcja. Dohamowac zawsze mozna jesli istnieje taka potrzeba, przeciez nie wjade komus w tylek... :lol:

evil napisał(a):nie słyszałaś o wejściu w Dużą Patelnię na pełnej pycie i dohamowaniu w złozeniu?

Nie wyobrazam sobie wleciec w patelnie z predkoscia grubo ponad 200 km/h :twisted: , bo taka sie przeciez na prostej rozwija, i dopiero w zlozeniu z takiej predkosci hamowac. Prawda jest ze przed tym zakretem nie hamuje do konca i po zlozeniu czesciowo zwalniam (ale nie nazwalabym tego hamowaniem).

Oczywiscie moge sie mylic :roll: . Jak juz wczesniej napisalam nie mam duzego doswiadczenia (tym bardziej w porownaniu do zawodnika...)
Avatar użytkownika
Tina
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 2/10/2005, 16:48
Lokalizacja: Oborniki/ Poznań

Postprzez snikers1818 » 3/10/2005, 19:54

evil a ty startowałeś w mistrzostwach w pretendencie teraz w 6 rundzie na tym Buell'u bo jak tak to cię widziałem ale wtedy jeszce kiepsko jeżdziłem i miałem czas 2 min i 11 sekund a teraz już się poprawiłem i mam 1.58 ale na r6
Avatar użytkownika
snikers1818
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Kaja » 4/10/2005, 07:16

Jejku snikers ile razy jeszcze wpiszesz, że masz 1.58 s ?

Może zrób sobie taki podpis i będziesz miał problem z głowy.

Wszyscy już wiemy, że Twój czas to 1.58 s. na r6
Avatar użytkownika
Kaja
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2178
Dołączył(a): 26/8/2005, 14:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Tina » 4/10/2005, 19:05

evil napisał(a):zapodaj jakieś fotki swojej Hondziny, najlepiej z Poznania. jakoś ciężko mi skojarzyć Ciebie na torze

Prosze bardzo Panie Niedowierzalski 8) :wink:
evil napisał(a):co do Dużej Patelni, to ja nie mówię o ładowaniu się w zakręt powyżej 200km/h, tylko o dohamowaniu (i to ostrym) podczas wejścia w zakręt. na szczycie pełna maneta, opór, ogień i dym... :twisted:

Z tym sie zgodze.
evil napisał(a):jedyną kobietką w klasie Pretendent, z tego, co pamiętam, była Ania, na nieniesko-białej CBR 600RR 2004

Dobrze pamietasz. A jesli mnie szukasz na fotkach z wyscigow to na pewno nie znajdziesz, bo jak juz wczesniej pisalam nie startowalam tylko trenowalam we wtorki (swoja droga na wyscigach bylam :arrow: http://marco.fajnafotka.pl/?linkedUserP ... UID=128466)

Mysle ze rozwialam wszelkie Twoje watpliwosci 8) :wink:
Załączniki
tor małe.jpg
tor małe.jpg (51.6 KiB) Przeglądane 8525 razy
Avatar użytkownika
Tina
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 2/10/2005, 16:48
Lokalizacja: Oborniki/ Poznań

Postprzez snikers1818 » 4/10/2005, 19:40

kaja ja napisze tyle razy ile ktoś mnie o to zapyta a że kijowy czas to wiem ale z każdzy treningiem się poprawiam i mam coraz lepszy więc nie smiac się prosze :D a poza tym ja na motocyklu jeżdże od 3 miesięcy a ty evil ile ? no więc mam jeszce czas żeby się podciągnąć pozdrawiam
Avatar użytkownika
snikers1818
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Kaja » 5/10/2005, 07:35

snikers chodziło o to, że pisałeś to w każdym poście nawet jak ktoś się nie pytał, a to forum nie ma tysiąca użytkowników i wszyscy pewnie zdążyli przeczytać jaki jest Twój czas.
I nikt się nie śmieje, wręcz przeciwnie. Fajnie, że jeździsz i trenuj ile się da
Avatar użytkownika
Kaja
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2178
Dołączył(a): 26/8/2005, 14:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez snikers1818 » 6/10/2005, 18:14

dobra kaja już nie napisze :D pozdrawiam
Avatar użytkownika
snikers1818
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
Lokalizacja: Poznań

odp

Postprzez mierzwa2 » 12/10/2005, 21:25

Tak apropo to jak ktos redukuje w zakrecie to jakis kamikadze musi być... i ostroznie z dodawaniem gazu przy wyjsciu ja mam gsxra 750 135KM i ostrzegam ze mały bład i lezysz....
mierzwa2
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 11/9/2005, 22:49

Postprzez PajÄ…k » 12/10/2005, 21:44

w swoim gixerze niemasz jeszcze sprzęgła antyhopingowego zapobiegajęcemgo zablokowywaniu kuł a jednak w większości nowych maszyn taki wynalazek się stosuje
Avatar użytkownika
PajÄ…k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław

Postprzez snikers1818 » 17/10/2005, 15:46

takie sprzęgło nie uratuje cię w zakręcie tylko przed hopinngiem przy chamowaniu silnikiem na prostej
Avatar użytkownika
snikers1818
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
Lokalizacja: Poznań

Postprzez PajÄ…k » 18/10/2005, 09:21

takie sprzęgło nie uratuje cię w zakręcie tylko przed hopinngiem przy chamowaniu silnikiem na prostej

może i tak ale zawsze to coś ;)
Avatar użytkownika
PajÄ…k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław

Postprzez snikers1818 » 18/10/2005, 17:28

no wiadomo ale według mnie nie należy polegać na sprzęcie ale na swoich umiejętnościach sprzęt jest na drugim miejscu pozdro
Avatar użytkownika
snikers1818
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Benek929 » 28/12/2005, 00:20

a ja mam pytanko kiedy mozna przyjechac i potrenowac sobie na torze poznan zupelnie seryjnym sprzetem bez zadnych wyscigow tylko tak samemu sie sprawdzic aha i wiecie moze jakie czasy sie kreci na cbr 600 F4i bo musze wiedziec jaki jestem cienki :D:D
one man one bike one street one love
Benek929
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 27/12/2005, 23:15

Następna strona


Powrót do Technika jazdy



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê