Cross 125 KXD
• Strona 1 z 1
Cross 125 KXD
Witam.
Mam pytanie czy jako mojego pierwszego cross'a w ogóle opłaca się kupić chinola 125KXD
bo jestem zielony w temacie cross'ów. Ale zarówno wyczytałem na innych forach że te crossy to dno i nie opłaca si tego kupować a znów inni pisali że nie jest on taki zły jak go ludzie opisują i opłaca się go kupić za te pieniądze. I teraz jestem w kropce bo nie chce wydać na darmo 1.7tyś
za coś co panie po jednym miesiącu...
PS: pierwszy lepszy link z google z tym crossem http://img19.imageshack.us/img19/8821/dscn3137p.jpg
PS2: Oczywiście chodzi mi o jazdę rekreacyjną a nie tory lub o coś innego.
[/url]
Mam pytanie czy jako mojego pierwszego cross'a w ogóle opłaca się kupić chinola 125KXD
bo jestem zielony w temacie cross'ów. Ale zarówno wyczytałem na innych forach że te crossy to dno i nie opłaca si tego kupować a znów inni pisali że nie jest on taki zły jak go ludzie opisują i opłaca się go kupić za te pieniądze. I teraz jestem w kropce bo nie chce wydać na darmo 1.7tyś
za coś co panie po jednym miesiącu...
PS: pierwszy lepszy link z google z tym crossem http://img19.imageshack.us/img19/8821/dscn3137p.jpg
PS2: Oczywiście chodzi mi o jazdę rekreacyjną a nie tory lub o coś innego.
[/url]
- Toronto
- Świeżak
takie crossy to zabawki, sam mam cos takiego w enduro, zarejestrowny na miasto, sporo pracy mnie kosztowało doprowadzenie do stanu uzywalności, żeby bez strachu wyjechać w miasto. wszystko jest marnej jakości. ogólnie są to sypliwe sprzety, nawet nowy co chwile bedzie sie psuł... im bardziej bedziesz jeździł ( czesciej dłuzej itp ) tym czesciej bedzie cos sie sypało. a to pogubisz srubki ważne, a to strzeli łancuch, u kumpla np spadł łancuch i cały impulsator pękł z obudowy, i teraz problem.
ale jak masz czasami sie przejechac to czemu nie, silniki są w miare niezawodne, i nawet katowane stosunkowo sporo zniosa. ja generalnie za 1700 zł to wolałbym kupić cos typu yamaha DT itp czyli sprawdzona japonia