Pytanie do ktm exc 125.....
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Pytanie do ktm exc 125.....
Siema mam pytanie co do ktm exc 125 na każdych forach i yt pisze ze potrzebuja remontow silnika czy to prawda i o co z tym chodzi czy chodzi o to ze szybko sie psuja ???
- d-_-b123
- Świeżak
- Posty: 48
- Dołączył(a): 31/3/2013, 22:06
- Lokalizacja: Poznań
chodzi o to ze jest bardzo duzy stosunek mocy do pojemnosci i szybko zluzywa sie tlok,korbowod,lozyska czyli co ok 70h trzeba tlok wymienic
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
To nie jest motocykl do takiej jazdy. Uczyć możesz się np. na DT.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Tym motorem trzeba zapierdzielać, a nie pyrkać na jedyne. W innym przypadku będziesz miał same problemy.
W sumie to i tak produkuje się na darmo, bo i tak kupisz to na co się uparłeś.
W sumie to i tak produkuje się na darmo, bo i tak kupisz to na co się uparłeś.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
A napisz swoje wymiary, ale pewnie po 2 tygodniach to już będziesz trochę zapierdalał nie na 1 i 2 tylko wyższych biegach. A takie pyrkanie to śmierć dla korbowodu, nie wiem czy w 2t też ale w 4t tak, więc lepiej trochę odkręcać na dt niż mulić na exc.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
mam 184 cm wzrostu i waze 86 kg a pozatym bym zapierdzielał ile by sie dalo jak bym sie nauczyl czyli jakies dwa tyg. bo sie szybko ucze a pozatym to bylo tylko takie przykladowe pytanie z ta 1 i 2
trzymaj język na wodzy... ostatnie ostrzeżenie.
trzymaj język na wodzy... ostatnie ostrzeżenie.
- d-_-b123
- Świeżak
- Posty: 48
- Dołączył(a): 31/3/2013, 22:06
- Lokalizacja: Poznań
EXC to wyczynówka, remontuje sie czesto, co około 70 mth średnio. i nie jeździ sie tym wolno, bo to wyczynówka. tyle w temacie. chcesz kupuj, moze ogarniesz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
Każdy pisze że DT to gowno jak naczyta się na jakichś forach, gdzie wypowiadają się ludzie którzy nigdy jeszcze nie mieli doświadczenia z offroadem. Jeśli KTM exc 125 ma być twoim pierwszym motocyklem offroad to powodzenia. Dla mnie DT to idealny sprzęt do nauki nie tylko jazdy ale także dbania o takie moto.
- domino107735
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 16/4/2013, 19:44
- Lokalizacja: nie wiem
Dt jest wiedzoODPORNA czyli wybacza błedy a ktm raczej już ci tego nie wybaczy
mam dt sam latam rok mocy starcza jak narazie chociaż w wakacje chce się przesiąść na coś innego ale tylko ze względu na zawieszenie utrzymanie motocykla nawet dt kosztuje 1,5k w roku ja np jak dbam o detke to włozyłem w nią od początku roku prawie 1k ale jak dbasz tak masz nigdy nie zawiodła do tej pory 


- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
Jezeli ktos NIGDY nie siedział na motocyklu to do nauki jazdy jak najbardziej Dta tak samo jak i do mechaniki a nie full 2t 125 ,kupisz jakies tansze enduro jako 1 motor to sie nie zabijesz ani jak cos w silniku popendolisz to nie bedzie płaczu ,a na 125 fullu pojedziesz do lasu między drzewami zbyt duzo fantazji i mozesz sie stuknąc z drzewem na amen-odpukac tak samo jak cos poknocisz z silnikiem to koszty wymiany tłoka z cylindrem korby uszczelek itd to duzy koszt jak na początek przygody
- hondacr1989
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43
Przecież KTM EXC 125 jest to nie taki do końca wyczyn ponieważ można go zarejestrować a nawet jest do tego przystosowany ma światło itd KTM SX to jest wyczyn. Sam posiadam takiego i ścigałem się z EXC w terenie i odstawiałem go troche jednak to jest różnica z tego co wiem to chyba EXC ma miękkie zawieszenie a SX twarde. Ale to nie zmienia faktu że nawet najlepiej było by ci kupić DT 125 bądź 50 i nauczyć się jeździć, te moto szybko się sprzedają. A jak kupisz EXC i chcesz się uczyć jeździć na tym to więcej biedy sobie narobisz niż przyjemności. Chyba że masz bardzo dużo pieniędzy to problem z głowy kupuj EXC i ładuj w niego pieniądze zanim nauczysz się obchodzić z tym sprzętem. 

KTM SX 125 - JEST MOOOOC! <3
- MattQ
- Świeżak
- Posty: 90
- Dołączył(a): 28/7/2012, 22:50
- Lokalizacja: Åšwidnica
EXC to jest wyczynówka, to że ma swiatła wskazuje na to że mozna jeździc w zawodach typu enduro gdzie takie rzeczy jak swiatła muszą byc. EXC to po prostu wyczynówka do enduro, SX wyczynówka na tor
DT - z wyczynówkami praktycznie nic nie ma związanego i nie jest robiona pod nawet amatorski sport

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości