Aprilia RS strasznie szarpie i gaśnie...
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Aprilia RS strasznie szarpie i gaśnie...
Siema wszystkim! Udało mi się załatwić RSkę po bardzo niskiej cenie, ale jedynym mankamentem jest to, że jak dodaję gazu... Gaz się prawie nie dodaje ;p. Żeby to jakoś pojechało to muszę przekręcić manetkę tak na 4/5. A, i jak dodaję tego gazu, to strasznie szarpie. Przy ssaniu gaśnie niezależnie od temperatury silnika... Czasem lubi zgasnąć na skrzyżowaniu.. Myślicie, że to może być wina zapchanego gaźnika?
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
- Raul18
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 6/7/2012, 18:07
- Lokalizacja: Katowice
Swieca na pewno nic Tobie nie pomoze...
Wyczysc i wyreguluj gaznik to podstawa
Wyczysc filtr powietrza a nawet go wypierz czy jak tam wolisz
Przedewszystkim sprawdz czy paliwo sobie plynnie schodzi z baku do gaznika
Wyczysc kranik... I te sitko co jest przy gazniku
Wiem co mowie wczoraj mialem to samo pozdrawiam
Wyczysc i wyreguluj gaznik to podstawa
Wyczysc filtr powietrza a nawet go wypierz czy jak tam wolisz
Przedewszystkim sprawdz czy paliwo sobie plynnie schodzi z baku do gaznika
Wyczysc kranik... I te sitko co jest przy gazniku
Wiem co mowie wczoraj mialem to samo pozdrawiam
Aprilia Rs/Gs
-
motocyklista188 - Bywalec
- Posty: 656
- Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
- Lokalizacja: Poznan
Czyściłem dziś gaźnik i regulowałem. Filtr powietrza czysty jak łza. Paliwo schodzi. Czyściłem kranik. Problem gaśnięcia rozwiązany - zepsuty kranik, musi być na rezerwę ustawiony, bo inaczej paliwo nie dochodzi. Po tym czyszczeniu i regulacji oczywiście lepiej chodzi, tylko teraz wygląda to tak, że jadę, pomiędzy 5000 a 8000 rpm jest zamuł, strasznie szarpie, ale jak przejdzie te 8000 to jest szarpnięcie i normalnie już ciągnie jak powinno... Jedyne co mi przychodzi do głowy to świeca, lub cewka. Co o tym myślicie?
- Raul18
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 6/7/2012, 18:07
- Lokalizacja: Katowice
-
motocyklista188 - Bywalec
- Posty: 656
- Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
- Lokalizacja: Poznan
-
motocyklista188 - Bywalec
- Posty: 656
- Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
- Lokalizacja: Poznan
a wersja
MP GS FP czy jaka??
Zobacz co jest napisane na ramie kolo numeru VIN bedzie tam napisane np MP lub GS itd
MP GS FP czy jaka??
Zobacz co jest napisane na ramie kolo numeru VIN bedzie tam napisane np MP lub GS itd
Aprilia Rs/Gs
-
motocyklista188 - Bywalec
- Posty: 656
- Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
- Lokalizacja: Poznan
wlasnie do tego daze dlatego zapytalem jaka masz wersje
Czyli wersja MP nie ma zaworu regulowanego tylko ma staly zawor
Jedynie co mozesz zrobic i poprawic osiagi i to szarpniecie przy 6 tys obr musisz wyjac jezyczek zaworu i zaslepic ta dziurke na srodku gdzie wczesniej byl jezyczek
Krotka instrukcja odkrecasz 2 sruby na imbus ta po lewej i ta po prawej stronie srodkowej nie ruszaj!!!
To jest Twoj zawor! ale odkrecony juz od blaszki http://imageshack.us/photo/my-images/844/imag0175k.jpg/
jak juz masz zawor i blaszke w rece
wykrecasz srodkowa srube ktora trzyma zawor
po tym zabiegu musisz miec sama blaszke tak jak np tu http://imageshack.us/photo/my-images/818/imag0182x.jpg/
Ta srodkowa dziurke musisz zaslepic i uszczelnic np silikonem na wysokie temperatury
czyli sruba od zaworu i jakas ladna nakretka i ladnie obsmarowac silikonem zeby nie bylo lewizny
potem przykrecasz sama blaszke bez jezyczka oczywiscie ja uszczelniasz i cieszysz sie odblokowanym zaworem wydechowym!!
mala uwaga do 6 tys obr bedziesz mial malego mula ze tak powiem ale powyzej 6 tys bedzie potwor:)
jeszcze lepiej jak bys mial regulowany zawor tak jak obecnie ja mam to dopiero jest potwor
Mam nadzieje ze mnie dobrze zrozumiesz
Czyli wersja MP nie ma zaworu regulowanego tylko ma staly zawor
Jedynie co mozesz zrobic i poprawic osiagi i to szarpniecie przy 6 tys obr musisz wyjac jezyczek zaworu i zaslepic ta dziurke na srodku gdzie wczesniej byl jezyczek
Krotka instrukcja odkrecasz 2 sruby na imbus ta po lewej i ta po prawej stronie srodkowej nie ruszaj!!!
To jest Twoj zawor! ale odkrecony juz od blaszki http://imageshack.us/photo/my-images/844/imag0175k.jpg/
jak juz masz zawor i blaszke w rece
wykrecasz srodkowa srube ktora trzyma zawor
po tym zabiegu musisz miec sama blaszke tak jak np tu http://imageshack.us/photo/my-images/818/imag0182x.jpg/
Ta srodkowa dziurke musisz zaslepic i uszczelnic np silikonem na wysokie temperatury
czyli sruba od zaworu i jakas ladna nakretka i ladnie obsmarowac silikonem zeby nie bylo lewizny
potem przykrecasz sama blaszke bez jezyczka oczywiscie ja uszczelniasz i cieszysz sie odblokowanym zaworem wydechowym!!
mala uwaga do 6 tys obr bedziesz mial malego mula ze tak powiem ale powyzej 6 tys bedzie potwor:)
jeszcze lepiej jak bys mial regulowany zawor tak jak obecnie ja mam to dopiero jest potwor
Mam nadzieje ze mnie dobrze zrozumiesz
Aprilia Rs/Gs
-
motocyklista188 - Bywalec
- Posty: 656
- Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
- Lokalizacja: Poznan
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości