Zobacz wątek - Aprilia RS strasznie szarpie i gaśnie...
NAS Analytics TAG

Aprilia RS strasznie szarpie i gaśnie...

i inne małe pojemności
_________

Aprilia RS strasznie szarpie i gaśnie...

Postprzez Raul18 » 24/4/2013, 21:54

Siema wszystkim! Udało mi się załatwić RSkę po bardzo niskiej cenie, ale jedynym mankamentem jest to, że jak dodaję gazu... Gaz się prawie nie dodaje ;p. Żeby to jakoś pojechało to muszę przekręcić manetkę tak na 4/5. A, i jak dodaję tego gazu, to strasznie szarpie. Przy ssaniu gaśnie niezależnie od temperatury silnika... Czasem lubi zgasnąć na skrzyżowaniu.. Myślicie, że to może być wina zapchanego gaźnika?
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Raul18
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/7/2012, 18:07
Lokalizacja: Katowice


Postprzez grander34 » 25/4/2013, 00:50

sprawdź iskre (świeca, fajka) ponieważ u mnie było to przyczyną szarpania moto a gdy iskra będzie wporządku przeczyść gaźnik.
siódmego dnia Bóg stworzył motocykle i widział że były dobre
Avatar użytkownika
grander34
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 23/4/2013, 19:56
Lokalizacja: Lublin


Postprzez Nepri » 25/4/2013, 01:02

Zanim zadałeś to pytanie to powinieneś standardowy "przegląd" zrobić tj filtr,świeca,gaźnik wtedy można zawęzić troche zakres poszukiwań bo teraz to takie wróżenie z fusów :D
Riders on the strom :D
Avatar użytkownika
Nepri
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 9/3/2011, 18:30
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Raul18 » 25/4/2013, 11:34

Właśnie dziś będę to robił. Wymienię pierw świecę i dam Wam znać, czy się coś poprawiło :). Jeśli nie, to biorę się za gaźniki...
Raul18
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/7/2012, 18:07
Lokalizacja: Katowice

Postprzez motocyklista188 » 25/4/2013, 14:11

Swieca na pewno nic Tobie nie pomoze...
Wyczysc i wyreguluj gaznik to podstawa

Wyczysc filtr powietrza a nawet go wypierz czy jak tam wolisz

Przedewszystkim sprawdz czy paliwo sobie plynnie schodzi z baku do gaznika

Wyczysc kranik... I te sitko co jest przy gazniku


Wiem co mowie wczoraj mialem to samo pozdrawiam
Aprilia Rs/Gs
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez Raul18 » 25/4/2013, 22:18

Czyściłem dziś gaźnik i regulowałem. Filtr powietrza czysty jak łza. Paliwo schodzi. Czyściłem kranik. Problem gaśnięcia rozwiązany - zepsuty kranik, musi być na rezerwę ustawiony, bo inaczej paliwo nie dochodzi. Po tym czyszczeniu i regulacji oczywiście lepiej chodzi, tylko teraz wygląda to tak, że jadę, pomiędzy 5000 a 8000 rpm jest zamuł, strasznie szarpie, ale jak przejdzie te 8000 to jest szarpnięcie i normalnie już ciągnie jak powinno... Jedyne co mi przychodzi do głowy to świeca, lub cewka. Co o tym myślicie?
Raul18
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/7/2012, 18:07
Lokalizacja: Katowice

Postprzez motocyklista188 » 26/4/2013, 12:31

Powinno pomoc ustawienie przerwy na swiecy
Aprilia Rs/Gs
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez Raul18 » 26/4/2013, 16:19

Próbowałem, nie pomogło.
Raul18
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/7/2012, 18:07
Lokalizacja: Katowice

Postprzez motocyklista188 » 26/4/2013, 18:00

To kup nowa.

Jaka masz wersje tej rs ki
Aprilia Rs/Gs
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez Raul18 » 26/4/2013, 18:43

Jutro zaraz z rana jadę kupić nową... RS rocznik 2002, pojemność 125. Mogę na jutro nagrać onboard jeśli Wam jakoś to pomoże...
Raul18
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/7/2012, 18:07
Lokalizacja: Katowice

Postprzez motocyklista188 » 26/4/2013, 19:19

a wersja
MP GS FP czy jaka??

Zobacz co jest napisane na ramie kolo numeru VIN bedzie tam napisane np MP lub GS itd
Aprilia Rs/Gs
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez Raul18 » 27/4/2013, 18:04

Wersja MP, pokręciliśmy przy gaźniku i już tak nie muli, ale dalej jak nie przekręcę manetki na maksa to nie dodaje gazu. Znajomy powiedział, że to może być wina zaworu wydechowego. Co o tym myślicie?
Raul18
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/7/2012, 18:07
Lokalizacja: Katowice

Postprzez motocyklista188 » 27/4/2013, 18:18

wlasnie do tego daze dlatego zapytalem jaka masz wersje

Czyli wersja MP nie ma zaworu regulowanego tylko ma staly zawor


Jedynie co mozesz zrobic i poprawic osiagi i to szarpniecie przy 6 tys obr musisz wyjac jezyczek zaworu i zaslepic ta dziurke na srodku gdzie wczesniej byl jezyczek

Krotka instrukcja odkrecasz 2 sruby na imbus ta po lewej i ta po prawej stronie srodkowej nie ruszaj!!!

To jest Twoj zawor! ale odkrecony juz od blaszki http://imageshack.us/photo/my-images/844/imag0175k.jpg/

jak juz masz zawor i blaszke w rece


wykrecasz srodkowa srube ktora trzyma zawor

po tym zabiegu musisz miec sama blaszke tak jak np tu http://imageshack.us/photo/my-images/818/imag0182x.jpg/


Ta srodkowa dziurke musisz zaslepic i uszczelnic np silikonem na wysokie temperatury

czyli sruba od zaworu i jakas ladna nakretka i ladnie obsmarowac silikonem zeby nie bylo lewizny

potem przykrecasz sama blaszke bez jezyczka oczywiscie ja uszczelniasz i cieszysz sie odblokowanym zaworem wydechowym!!


mala uwaga do 6 tys obr bedziesz mial malego mula ze tak powiem ale powyzej 6 tys bedzie potwor:)

jeszcze lepiej jak bys mial regulowany zawor tak jak obecnie ja mam to dopiero jest potwor

Mam nadzieje ze mnie dobrze zrozumiesz
Aprilia Rs/Gs
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na górê