Zobacz wątek - Co po GSR 600??

Co po GSR 600??

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, rosiboj, lagiboy, Landryss25, kravec, andy7, Boshi, Black-Ghost

Co po GSR 600??

Postprzez MichaelloEs » 24/4/2013, 11:37

Witam, mam lekki mętlik w glowie i chcę sie poradzić fachowców:)
Otóz obecnie posiadam Suzi GSR 600 ale zamierzam sprzedać. Wszystko byłoby fajnie jakby nie ten wiatr:/ Nie powiem, wygląd wporzo, prowadzenie super, osiagi gut ale pomimo szybki, którą dokupiłem przy wyższych prędkościach na banie cięzko tym sie poruszać - jazda ma sprawiać przyjemność a nie wszystko przyjmować na klate:P
Wcześniej miałem Honde Cbr f4 i powiem Wam, ze było raczej lepiej jezeli chodzi o wiatrzysko:)
Zastanawiam sie nad zamiana na F4i, ewentualnie co byscie mogli polecic??
Przede wszystkim zależy mi na tym, aby motocykl był w miare wygodny (pokrój turystyka i sporta) - zamierzam uzywac go do wypadów weekendowych a takze co jakis czas przez tydzien. Zadne tory wyscigowe czy pałowanie na kole mnie nie interesuja:)
Myślałem takze nad Suzuki V-storm ale tutaj juz idziemy bardziej w turystyke... Ewentualnie VFR Hondy ale cenowo sie trzymaja...

Budzet około 14-15k złotych.

Poradzcie na co jeszcze zwrocic uwagę plisss :)
MichaelloEs
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 9/11/2010, 13:16
Lokalizacja: Lędziny


Postprzez Black-Ghost » 24/4/2013, 13:20

CBR600F4 , Z750S, FZ6S ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Kaai » 24/4/2013, 16:36

lubię te teorie, ze jak obudowane moto, to już wiatru w ogóle nie czuć :D
no nie czuć, jeśli leżysz na baku, a tak nie jeździ się praktycznie nigdy (no chyba, ze tor, albo z kims sie scigasz), jezdzac 'normlanie' przy przelotowych 170~ i tak probuje sie siedzeic w miare wyprostowanym, no ale ok. co ja tam wiem.

przejedzi sie plastikowym najpierw
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Black-Ghost » 24/4/2013, 16:41

Kaai przecież wyraźnie napisał że wcześniej miał f4 :P Pozycja na motocyklu zależy od konfiguracji: Siedzenie-Podnóżki-kierownica. Uwierz że na wielu typowo sportowych motocyklach jest wygodniej jechać w pochyleniu niż próbować się wyprostować ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez MichaelloEs » 24/4/2013, 21:58

Wystarczy ze popatrzysz na pozycje za kierownica i powinienes wysunac wnioski. Siedzac wyprostowanym jest wiekszy opor powietrza niz jezeli.pochylony. Ale co ja tam wiem;-) A chyba nie powiesz mi ze pozycja za Gsr-em duzo nie odbiega od np. cbr ??:-) Stojac swoim moto przy cebrze sama kierownica jest nizej spokojnie o okolo 15-20cm, a wiec co za tym idzie? Pochylenie:-D
MichaelloEs
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 9/11/2010, 13:16
Lokalizacja: Lędziny

Postprzez SkoQ » 25/4/2013, 06:17

Kaai ale tak w sumie to o co chodzi ? No tak nie czuć jak się pochylisz (a w niektórych moto nawet położysz) tyle, że jeśli ktoś i tak się musiał kłaść przy tych 170 to dla niego owiewka zadziała tylko na korzyść, nie wierzę, że nie mając owiewki komuś się jedzie przyjemnie siedząc prosto, i trzymając się nogami i rękami moto żeby nie zostać zwianym przez wiatr...
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez FullSpeed » 27/4/2013, 08:04

No ja bym też ci radził tak jak pisali @up wyżej ^^ Honrad CBR F4 lub RR, Suzuki GSX-R Kawasaki ZX9r albo Yamaha R6 lub R1 to już do wyboru.
FullSpeed
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 25/4/2013, 16:05
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez MichaelloEs » 27/4/2013, 09:39

No własnie, tylko wszystko rozchodzi sie po kosztach - bede miał max do 15k złotych...
W sumie ta f4i jest wporządku, bardzo mi sie podoba gsxr 750 ale ten model co ja chce raczej nie te pieniadze:(
Niewiem czy nie wskoczyc w "litra" teraz jak juz dwie 600-tki obskoczone:)
Bardzo podoba mi sie FZ1, CB1000r ale to tez kasa nie ta:/ Chociaz to tez naked-y hehehe.
Ciezko cos tu dobrac jak sie na tym nie siedziało tylko po zdjeciach i recenzjach...
Zostawiłbym ta swoja GSR bo serio nie jest zle ale po ostatnim wypadzie tj. pisalem wyzej chyba bede zmuszony.
Ktos z Was tez ma takie odczucie?? Jezdzil na nakedzie a potem ala sport i jest roznica w jezdzie??
MichaelloEs
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 9/11/2010, 13:16
Lokalizacja: Lędziny

Postprzez r_shop_d » 27/4/2013, 11:59

Podesłałem Ci priva ;)
Avatar użytkownika
r_shop_d
Świeżak
 
Posty: 277
Dołączył(a): 6/11/2012, 10:32
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez fincher » 27/4/2013, 19:57

A thundercat nie spełnił by czasem Twoich oczekiwań?
Jest to trochę utemperowana R6 :)
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez MichaelloEs » 28/4/2013, 09:30

Hmm, ta Yamaha to raczej odpada - wolę troche nowszy rocznik od tego co proponujesz:)
Ale nie powiem, z 3 lata temu myslałem nad tym motocyklem ale potem padło na CBR:)
MichaelloEs
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 9/11/2010, 13:16
Lokalizacja: Lędziny



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr