Disc Lock XENA z alarmem
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Disc Lock XENA z alarmem
Siemanko zamierzam kupić disc lock XENA z alarmem i mam parę pytań, na które na stronie producenta nie znalazłem odpowiedzi, proszę o opinie użytkowników ww alarmu.
Mam na oku model XENA XX14 lub XX15 (jakie różnice?)
Jeżeli założę disc lock na tarczę i go uzbroję kluczykiem to powiedzmy niechcący ruszę moto i alarm zacznie wyć, to czy jest w zestawie jakiś pilot do wyłączenia alarmu lub rozbrojenia?
Jak to jest dokładnie, wystarczy mały ruch i alarm wyje? Słyszałem też że jak przystawimy śrubokręt to też wyje?
No i ostatnia historia gdzieś zasłyszana że jak posiadamy disc lock to AC jest tańsze?
Aha i czy ten model pasuje do wszystkich tarcz? Będzie używany do litrowego nakeda, którego będę stawiał pod blokiem, bo garażu nie mam, proszę o szybką odpowiedź.
Mam na oku model XENA XX14 lub XX15 (jakie różnice?)
Jeżeli założę disc lock na tarczę i go uzbroję kluczykiem to powiedzmy niechcący ruszę moto i alarm zacznie wyć, to czy jest w zestawie jakiś pilot do wyłączenia alarmu lub rozbrojenia?
Jak to jest dokładnie, wystarczy mały ruch i alarm wyje? Słyszałem też że jak przystawimy śrubokręt to też wyje?
No i ostatnia historia gdzieś zasłyszana że jak posiadamy disc lock to AC jest tańsze?
Aha i czy ten model pasuje do wszystkich tarcz? Będzie używany do litrowego nakeda, którego będę stawiał pod blokiem, bo garażu nie mam, proszę o szybką odpowiedź.
- Bosman
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 15/6/2012, 00:16
- Lokalizacja: Warszawa
Cześć,
W XX14 jest minimalnie krótsze jarzmo, ale nie masz wyboru bo XX15 w PL nie ma. Bolec, alarm ten sam.
Alarm zacznie wyć na 10 sekund i masz dwie opcje: zatkać uszy i odczekać aż zamilknie i znowu się uzbroi, albo rozbroić kluczykiem.
Ze śrubokrętem nie próbowałem, ale tak: są bardzo czułe.
Z AC to stary temat. PZU wymagało kilku (nie pamiętam ilu) blokad żeby w ogóle ubezpieczyć AC. Aktualnie muszą być to blokady zamontowane na stałe w motocyklu, czyli nie disclock wyjmowany ze schowka i zakładany przez kierowcę. Wszystko też zależy od agenta i od tego na ile go zakręcisz.
Wejdź na sklep.scigacz.pl w dział zabezpieczenia, masz tam szablon, który się drukuje, wycina i przykłada do tarczy. Pokazuje on które modele będą pasować do Twojego sprzętu.
W XX14 jest minimalnie krótsze jarzmo, ale nie masz wyboru bo XX15 w PL nie ma. Bolec, alarm ten sam.

Alarm zacznie wyć na 10 sekund i masz dwie opcje: zatkać uszy i odczekać aż zamilknie i znowu się uzbroi, albo rozbroić kluczykiem.
Ze śrubokrętem nie próbowałem, ale tak: są bardzo czułe.
Z AC to stary temat. PZU wymagało kilku (nie pamiętam ilu) blokad żeby w ogóle ubezpieczyć AC. Aktualnie muszą być to blokady zamontowane na stałe w motocyklu, czyli nie disclock wyjmowany ze schowka i zakładany przez kierowcę. Wszystko też zależy od agenta i od tego na ile go zakręcisz.
Wejdź na sklep.scigacz.pl w dział zabezpieczenia, masz tam szablon, który się drukuje, wycina i przykłada do tarczy. Pokazuje on które modele będą pasować do Twojego sprzętu.
Miczab - Twój partner w motozakupach 

-
Miczab - Administrator
- Posty: 1099
- Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
- Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości